lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.203 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Alle verlichting bestel ik altijd bij Lampenlicht: ze zijn bereikbaar, de levering is zorgvuldig verpakt, de producten zijn van hoge kwaliteit en je krijgt er heldere instructies bij.
Het mooie lampje voor een mooie prijs. Van mij hoeft u niets beter te doen alle is perfect het lampje de prijs en de super snelle levering. Ik kan alleen maar schrijven GA ZO DOOR.
Sfeervol. Mooie prijs. Zeer snelle levering. Nu de lamp hangt is deze nog mooier dan op de foto’s te zien. Groter dan gedacht. Een perfecte aankoop. Ik ben er supper blij mee🎉

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijk bij bestelling aangegeven dat op 14-3-'24 alles weer op voorraad was en dat het daarna geleverd zou worden. En inderdaad op 15-3-'24 complete bestelling geleverd
Vlotte levering en gewoon degelijk. Aansluiten met beperkte middelen 1 schroevendraaier. Als service zou je er ook 2 2/3voudige lasklemmen van Wago bij kunnen leveren.
Snel geleverd. Zag er uit zoals beschreven. Dacht eigelijk dat er lampjes bij zaten, maar dat was niet het geval. Er stond volgens mij lichtbron aanwezig. Niet dus
Prettige klantenservice, ook in de outlet in Zaandam. Fijn dat er ook voldoende mensen werken. Telefoon is goed bereikbaar, je wordt snel en goed geholpen.
Het verpakken liet te wensen over. Ik had een lamp en meerdere losse lampen. Deze lagen los in de doos. Slecht 1 rol zakjes die er voor de sier bij zat.
3 mrt 2024
Supersnelle levering. Zondag besteld, Maandag al bezorgd. Duidelijke foto’s van de lamp. De lamp die wij gekocht hebben geeft echt heel mooi licht.
De service is echt heel goed alleen jammer dat het pakket weer terug kwam en ij het nogmaals moest versturen...maar verder alles opgelost en top

helemaal top

Einde dag besteld, volgende dag in huis. Heel goed verpakt, doos in een doos en kapje apart. Prijs goed en lampje is top, wat wil je nog meer
Het eerder bestelde lamp was bij POSTNL kwijtgeraakt. Geen probleem er werd een nieuwe besteld en direct verzonden naar ons. Klasse service.
1 lamp had schade, via de klantenservice werd het meteen geregeld. Volgende dag een nieuw exemplaar. Super geregeld. Vriendelijke dame ook
RG
Robin G.
Veenendaal

Goede prijs-/kwaliteit verhouding en snelle verzending

Goede prijs-/kwaliteit verhouding. Snelle levering en per mail wordt je netjes op de hoogte gehouden. Product is gemakkelijk te monteren

Gevonden wat ik zocht.

Uitgebreide site, gevonden wat ik zocht, concurrerende prijs, pijlsnelle levering, kwam overeen met foto's op site. Prima allemaal...!

Veel keus en goede prijzen

Veel keus, goede prijzen en snel verzonden. Ook de after service (mail) en review mogelijkheid is aanwezig. Alles zoals het hoort.

Bij Online heb ik de verlichting voor een goede prijs gekocht

Online heb ik de verlichting uit veel keuze uitgezocht. Alles besteld, mooi op tijd in goede staat ontvangen. Ben heel tevreden
3 mrt 2024
Super snelle levering , Met andere kleuren spellen met die lampen dan zwart of wit misschien ook een Beige lijn ertussen zetten
De lamp was makkelijk in elkaar te draaien, perfect sfeer én lees licht . Keurig verpakt. Precies zoals plaatjes. Erg blij mee!
Glazen Lampenkap kapot binnengekomen , meteen de volgende dag een hele nieuwe lamp opgestuurd . Top service! Blij met de lamp