lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.216 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

20 jan 2024
Geen keuze in bezorgwijze
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor jou review en feedback! We gaan deze optie meenemen binnen onze organisatie. Indien je nog aanvullende vragen hebt, horen wij het graag! Met sfeervolle groet, team Lampenlicht
Lichtdragers / lampen zijn niet inbegrepen... het is een crime om de lamp die je zoekt te vinden chatten en appen is simultaan schaken (snap ik ook wel: personeel is duur) het is te ingewikkeld zoeken... Vervolgens had twee keer dat plastic dingetje om de lamp erin te doen klem gezeten onder het zware gewicht in de voet, krom en dus onwerkbaar heel lang zitten pielen om die lampjes er in te krijgen vervolgens snel gelukt met een stukje tweezijdig plakband SLUIT DAT VOORTAAN IN !!! O ja, opbellen - doe zo'n keuzeknop zodat je niet tien minuten naar gruwelijke muziek moet luisteren !!! Doe je best !
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Ik begrijp dat je ondertussen al telefonisch contact met ons hebt opgenomen en we het op een passende manier voor je hebben opgelost. Ook hebben we je feedback hierover genoteerd en wordt dit intern besproken om verbeteringen toe te passen. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat natuurlijk graag! Sfeervolle groet, Yvonne!

Slechte klantenservice

Een week geleden lichtbronnen besteld. Die zijn snel geleverd, maar ze hebben de verkeerde gestuurd. Ik heb dezelfde dag nog een e-mailtje gestuurd waar gewoon niet op gereageerd wordt. Ik heb afgelopen dinsdag nogmaals een berichtje gestuurd en daarin ook gerefereerd naar de 1e mail. En tot op heden geen reactie. Normaal gesproken zou ik de lichtbronnen gewoon terug sturen en nieuwe bestellen, maar ik ga geen retourkosten betalen voor een bestelling die verkeerd geleverd is. Inmiddels zijn we 6 dagen verder en ik ben er inmiddels wel klaar mee.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Vanwege aanhoudende drukte waren we helaas niet in de mogelijkheid om eerder te reageren. Onze excuses hiervoor! Ik begrijp dat je ondertussen al telefonisch contact met ons hebt opgenomen en we het op een passende manier voor je hebben opgelost. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat natuurlijk graag! Sfeervolle groet, Yvonne!
DZ
d z.
goes
Heb afgelopen week 2 keer een lamp besteld deze werden beide beschadigd afgeleverd Ben in de winkel geweest om te kijken of dezelfde lamp op voorraad was. Dit was gelukkig het geval en samen met de medewerker gecontroleerd of deze lamp wel in goede staat was
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat de lampen die geleverd zijn allebei beschadigd waren. Fijn om te horen dat je in de winkel goed bent geholpen en mooie nieuwe lampen hebt ontvangen. Een sfeervolle groet, Team lampenlicht.
Veel minder hinderlijke reclame achteraf. Verkoper in de winkel is niet op de hoogte van hun producten en luistert niet naar de wensen van de klant. Bestelling niet compleet en zit al een week op een nalevering te wachten.
23 dec 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. We vinden het heel vervelend om te lezen dat je slechte ervaring hebt opgedaan in onze winkel. Hierover hebben we gisteren telefonisch gesproken en we hebben het voor je kunnen oplossen. We wensen je alvast fijne feestdagen! Met sfeervolle groeten Lampenlicht

Mooie lamp, daarna spam

Omschrijving kan beter. De lamp is dimbaar met de afstandsbediening. Was onduidelijk. Montage was eenvoudig. Maar wat erger is: lampenlicht gaat je daarna bestoken met ongevraagde mailtjes: ze gaan spammen.
3 dec 2023
De verkeerde lamp werd door de medewerkster besteld, maar we konden 30 dagen retour sturen. Werd niet gezegd dat er dan geld in mindering wordt gebracht. Geen orderbon bij betaling.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
17 dec 2023
Ik bestelde de lampen ruim een week geleden maar weet nog steeds niet waneer ze verzonden gaan worden.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je berichtje, We hebben je een mailtje gestuurd wanneer je bestelling naar je toe komt. mochten er nog vragen zijn,horen we het graag. Sfeervolle groet, wendy
De lamp op het plaatje was een compleet andere lamp dan die ik geleverd kreeg. Gelijk terug gestuurd.
Heb de 10% kortingcodes niet ontvangen per mail
26 dec 2023
Lampen zijn goed; service is belabberd!
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Team lamp en licht
Veel fouten in lampen omschrijvingen
3 dec 2023
montagebeschrijving is erg slecht.
22 nov 2023
Ik had een vraag over hoe de lamp te dimmen, omdat dit niet gelijk werkte zoals in de manual stond dat het moest werken. Hier wist de klantenservice niet gelijk antwoord op, omdat het gewoon zou moeten werken. Ik kreeg bericht dat het intern doorgezet zou worden en ze erop terug zouden komen. Dat laatste is nooit meer door ze gedaan, ook niet nadat ik nogmaals een mail had gestuurd. Erg jammer… We hebben het nu met veel moeite en informatie van kennissen uit moeten zoeken. Dit lijkt me niet de bedoeling.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je berichtje, Deze lamp werkt met een externe dimmer, die je tussen de stekker en stopcontact kan doen . Staat op onze site geschreven . Je kan ook altijd onze winkels gaan bezoeken als je het wil bekijken hoe het werkt. sfeervolle groet wendy

Geen levering geen bericht pas bij navraag

Heel veel werk samen met lamp en licht in een zakelijk bestelling gestopt. Veel telefonisch contact en de lampen zouden maandag geleverd worden. Helaas geen bericht gekregen op maandag en bij navraag bleken de lampen niet leverbaar en pas ergens in december te komen. Gezien het een bestelling was een zorginstelling die op maandag moesten verhuizen hebben we de bestelling geannuleerd. telefonisch contact hierover was netjes, alleen nog geen annulering ontvangen per mail.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je berichtje, Onze excuses dat de lampen niet eerder beschikbaar zijn,deze zijn heel populair en snel uitverkocht, wanneer de volgende leveringen komen kunnen wij ook niet juist zeggen, we hebben de annulering gedaan dit kan even duren ,voor je er een mail vaan krijgt. Sfeervolle groet wendy
20 jul 2023

toch niet op voorraad en communicatie belabberd

voor ruim duizend euro besteld verlichting zou binnen 1 dag worden geleverd (op vooraaad online).. ik bel een dag na bestelling .. blijkt niet op voorraad... medew wil order annuleren ipv oplossen!... bespreek elders te leveren en vraag voor bevestiging ... die komt dus niet .. dus bel weer achteraan...bevestiging nu binnen... moeizaam en ik begrijp niet waarom wordt met Post NL: wordt gewerkt omdat alles wat waardevol is (inde Randstad) 'verdwijnt'
22 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat het inmiddels is opgelost en het adres is aangepast. Zodra alles voorradig is, gaan we de bestelling zo snel mogelijk naar je versturen. Onze excuses voor het ongemak! Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
25 okt 2023

Lampen blijken niet op voorraad, levering uitgesteld zonder communicatie

Op de website zouden alle 5 de lampen op voorraad zijn. Op de dag dat de levering er zou moeten zijn nog niets vernomen. Na er achteraan bellen blijken 2 lampen pas over een maand weer leverbaar en tot die tijd was de gehele bestelling uitgesteld. Dit wordt niet medegedeels via mail o.i.d. we ontvangen als het goed is de 3 uit voorraad dan binnenkort wel.
27 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend dat je op je bestelling moet wachten. Helaas kan het soms zo zijn dat de artikelen op de Website nog op voorraad worden aangegeven en dat de exacte voorraad niet up-to-date is. Het is dan ook heel vervelend als je niet gecontacteerd wordt om je hiervan op de hoogte te brengen. Onze excuses hiervoor! Dat is inderdaad een punt waar we nog aan kunnen werken. Intussen weet je wel wanneer je je bestelling zal ontvangen. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat graag. Met sfeervolle groeten, Veerle - Team Lampenlicht
9 jul 2023
We hebben een buitenlamp besteld,en daarbij hoorde een lamp aangegeven door jullie site,uit 3 verschillende konden we kiezen,1ervan bij besteld a6,95 achterzijde van lamp opgehangen lamp erin en wat schets t onze verbazing de kap ervoor past er dan niet op. Helaas wel 6.95 kosten ligt weer in de la. Hoop dat jullie hier nog iets mee doen!!
11 jul 2023
Bedankt voor je revieuw. Ik zal vandaag contact met je opnemen. Een vriendelijke groet, Team lampenlicht.
17 sep 2023
Heb hier vaker besteld naar tevredenheid.Echter de laatste bestelling die ik overigens nog steeds moet ontvangen.Ging er schijnbaar iets mis.Na een week kreeg ik een mail dat deze is verstuurd.Het kan dat er leverings problemen zijn .Maar je zou verwachten dat dit gecommuniceerd zou worden .I.p.v. De klant in onzekerheid te laten wachten.
20 sep 2023
Beste, Bedankt voor je berichtje, wegens aanhoudende drukte ,waren we niet in staat om je mail te beantwoorden. we hebben je inmiddels op de hoogte gebracht van je bestelling. nogmaals onze excuses hiervoor. we wensen je veel plezier met je aankoop. Mochten er nog vragen zijn ,horen we het graag. Sfeervolle groet Wendy
14 aug 2023
artikel was beschadigd verzonden heb het terug gestuurd na terug stuuren was prijs gedaald.kon ook geld innen en op nieuw bestelen voor lage prijs weer bestelen.heb dat niet gedaan..had wel van jullie wel korting verwacht jammer.. maar de rest van service was prima..snel weer terug verzonden.👍👍