lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.216 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

11 jul 2023
Lamp werkt niet naar behoren, is stuk
11 jul 2023
Bedankt voor je revieuw. Vervelend om te horen dat de lamp niet werkt zoals dit zou moeten. Ik zal vandaag contact met je opnemen. Een sfeervolle groet, Team lampenlicht.
19 mei 2023
Volgende dag geleverd is een grap
19 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling via TrustedShops. Wat vervelend om te horen, dat je levering langer onderweg was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! Wij zien dat wij je reeds verder hebben kunnen helpen en wensen je veel plezier met aankoop! Mocht je vragen hebben, horen wij dat uiteraard graag. Met sfeervolle groet, Gina - Lampenlicht
5 mei 2023
Levertijd en logistiek verbeteren
5 mei 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Serena lampenlicht
29 jun 2023
1 van de gloeilampen was stuk.
30 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
27 apr 2023
Betere foto’s van het product
27 apr 2023
24 apr 2023
Hele hoge retourkosten van €17
25 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je 17 EUR hebt betaald om jouw bestelling te retourneren, dit is niet gebruikelijk. Per pakket wat je retourneert zou er 4,95 EUR in mindering gebracht moeten worden. Ik neem later vandaag nog even contact met je op om de situatie te bespreken. Met sfeervolle groet, Eveline - Team lampenlicht.
12 nov 2023
Matig kwaliteit product
18 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo goed mogelijke kwaliteit te leveren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
1 apr 2023
Retourneren is duur.
1 apr 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je ontevreden bent over onze service. Vanwege ons duurzaam retourbeleid vragen we 5 euro per pakket dat je retourneerd. Meer informatie hierover vind je op: https://www.lampenlicht.nl/wij-ondernemen-duurzaam. Ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd. Een sfeervolle groet, Juul - Team Lampenlicht
2 sep 2023
beter communiceren
4 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat onze communicatie niet naar behoren was. We zien dat de klantenservice nog in contact met je is om de situatie af te handelen. Nogmaals bedankt voor je feedback. Met sfeervolle groet, Team Lampenlicht
23 aug 2023
4 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Helaas hebben we geen context en zien we ook geen contact met onze klantenservice terug. Zouden we u nog ergens mee kunnen helpen? Zo ja, dan horen we dat graag! Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht
AH
A. H.
Amsterdam
5 jul 2023
6 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega, ik ga er vanuit dat je naar wens geholpen bent en hoor het uiteraard graag wanneer dit niet zo zou zijn. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
18 jun 2023
JT
Jack T.
Bergeijk
7 mei 2023
8 mei 2023
3 apr 2023
3 apr 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ons hebt beoordeeld met 2 sterren zonder toelichting. We horen het heel graag indien we iets voor je kunnen betekenen. Met sfeervolle groet, Yvonne - Team lampenlicht.