lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.203 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Trage verzending/geen status up-date

Ruim een week bestelling gedaan van twee lampen met lichtbronnen maar nog steeds niks ontvangen. Zelf erachter heen moeten bellen waar de bestelling blijft en dan blijkt dat de lichtbronnen niet op voorraad zijn en de verzending daardoor stagneert. Het zou netjes geweest zijn als lampenlicht de status van de bestelling/verzending had doorgegeven met deze reden.
Ik kreeg de betaling via internet niet voor elkaar. Ik heb daarover gebeld en vroeg om een factuur. Dat was niet mogelijk. Alles was niet mogelijk. Ik moest maar aan m’n familie vragen of ze dit voor mij deden. Heel frustrerend.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Het is inderdaad niet mogelijk om over factuur bij ons te bestellen, helaas. We hopen dat je voor de rest wel tevreden bent over je bestelling en wensen je veel plezier met je aankoop! Met sfeervolle groeten Lampenlicht
3 mrt 2024
De voet van de lamp bleek een loodzware marmeren grijzige voet. Doet was ingepakt in een gammele doos en daarbij in zat een breekbare lamp. Het was bijna beschamend om het zo terug te sturen maar het was niet anders
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat het lastig was om je lamp terug te zenden. We zullen deze informatie zeker doorgeven aan de juiste afdelingen zodat we daar in de toekomst beter rekening mee houden. Wanneer je pakketje bij ons weer is toegekomen, ontvang je automatisch een terugbetaling. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
Op tijd communiceren dat een product niet of nog niet geleverd kan worden. Mails over alles en nog wat maar dat de levering vertraagd is wordt over het hoofd gezien
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Wat vervelend om te lezen dat je niet goed geinformeerd was over een preorder item. Als je iets besteld en het product is niet op voorraad kun je dit terugzien op de website bij het product. Hier kun je dan ook terug zien wanneer het item weer op voorraad komt. Dit is tevens de datum waarop producten die toch zijn besteld, worden verstuurd. Je mag altijd contact opnemen met de klantenservice omtrent informatie over je bestelling. Ik wil je bedanken voor de feedback, die nemen we zeker mee. Achter de schermen zijn we al zeker druk bezig met het verbeteren van onze communcatie. Sfeervolle groet, Klantenservice team lampenlicht
10 mrt 2024
Meegeleverde handleidingen zijn onleesbaar en op de site wordt daar niets aan toegevoegd.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Vervelend dat de handleidingen onleesbaar zijn! Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice? Als je het ordernummer en artikelnummer er ook bij vermeld kunnen we kijken hoe we je het beste kunnen helpen! Met sfeervolle groet, Eline - lampenlicht
9 mrt 2024
Wacht al weken op geld van een retour zending.
9 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je lang wacht op je terugbetaling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling waarvoor onze excuses! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team lampenlicht

Lampenlicht

We wilde voor gehele woning lampen kopen bij lamp en licht en toen we verkoopster vroegen mee te kijken en prijs op te stellen van totaal werd gezegd dat we zelf wel een rekenmachine op onze telefoon hadden. Dat vind ik geen service. Gelukkig sprong jonge mannelijke collega in en heeft ons super geholpen! Bij mail contact over advies voor aanschaf van dimmers bij de gekochte lampen kregen we tot tweemaal zeer summier antwoord waardoor we tot op heden deze nog niet hebben kunnen aanschaffen. Lampen zelf zijn mooi en netjes geleverd. We moeten ze nog ophangen. Deels positieve en deels negatieve ervaring dus.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat de service niet helemaal naar verwachting is geweest. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag even contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
De lamp zelf is het enig punt, het plastic dopje bovenop zat er scheef op en heb ik zelf gelijmd, en van 1 spotje was de poedercoating er al af getipt op 1 plekje. Daarnaast kunnen slimme lampen er net niet lekker in omdat de diepte net genoeg is... en ook die zitten scheef. Ik wilde een lamp, hij staat.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedendag, bedankt voor jou review via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je de lamp in deze staat hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Graag kijken we mee naar een passende oplossing. Kan je ons wat afbeeldingen sturen? Dan kijken we graag mee! Met sfeervolle groet, Lampenlicht
Ik krijg ,n mail om te beoordelen maar heb nog geen product ontvangen .Ik weet ook helemaal niet hoelang het nog duurt dus ben benieuwd of ik deze week iets hoor .Had graag ,n berichtje gehad dat het onderweg is of rond welke datum ,t komt ,
Uiteindelijk is het goedgekomen maar de handleiding om te installeren was echt onduidelijk. De lettertjes en afbeeldingen te klein afgedrukt, onleesbaar en de handelingen slecht omschreven.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Communicatie omtrent levertijd en account wat vervolgens niet gekoppeld is aan een bestelling
24 feb 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was wanneer je bestelling wordt geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
Lamp laat in zonlicht niet op. Binnen kan je hem wel aanzetten
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je reactie, Vervelend te horen dat de lamp niet goed werkt, dit is niet de bedoeling. We hebben je een mail gestuurd met de mogelijke opties. sfeervolle groet wendy
Kleuren wijken af van de foto's. Retourkosten voor klant..
3 feb 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo goed mogelijk foto's te maken. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Laatste bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je berichtje, We hebben gezien via de T&T gegevens dat het pakket op 1 februari afgeleverd is. Als dit niet het geval is horen we het graag. Sfeervolle groet wendy
20 jan 2024

Na 5 dagen en vraag om status, pas pakket verstuurd

Na de bestelling en betaling hoorde ik niets meer van de status. Totdat je (na 5 dagen) een mail stuurt en opeens wordt het pakket verstuurd! Vergeten? Als je de status van je bestelling wilt inzien, moet je verplicht een account aanmaken. Waarom houden ze niet gewoon hun klanten uit eigen initiatief op de hoogte?
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je reactie. Het artikel dat je besteld had was niet op voorraad daarmee dat het langer dan normaal onderweg was ,onze excuses hiervoor! We zijn bezig met ons systeem om mailtjes naar klanten te sturen als iets niet meer in voorraad is ,maar dat is nog niet in orde . Als je geen mailtje aangekregen hebt kan het zijn dat je mail adres niet juist is. We wensen je nog veel plezier met je aankoop. Sfeervolle groet wendy
De lamp was niet op voorraad en ik werd niet op de hoogte gesteld. Ik moest zelf gaan bellen waar mijn pakket bleef. En toe kreeg ik te horen dat mijn lamo niet op voorraad was en dat het bijna 2.5 weken zou duren voordat ik mijn lamp zou krijgen.
Ik kreeg de lampen zonder snoer, dit stond niet op de website. Ik heb een mail gestuurd met vragen maar geen antwoord gekregen. Wel 3x mail of de installatie lukt. Maar dan hebben ze tips. Niets over stroom uit de muur halen.
27 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om alles zo duidelijk mogelijk te vermelden. Mocht het nog niet gelukt zijn kun je altijd even telefonisch contact opnemen. Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht

Prijzen???

Een lamp besteld die afgeprijsd was van 160 naar 105 staat op een andere site te koop voor 85 euro???
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend dat de lamp ergens anders goedkoper staat. We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
Leverantie niet op tijd 3 dagen zitten wachten. Levering incompleet. beschadigde verpakking
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten en de levering niet compleet was. We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht

We hebben de bestelling tot nu toe niet…

We hebben de bestelling tot nu toe niet ontvangen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Wij zullen via de mail met jou contact opnemen om dit op te lossen. Een vriendelijke groet, Team lampenlicht.