siliconesandmore.com- Logo - Beoordelingen

siliconesandmore.com

386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.845 beoordelingen in totaal

Fantastisch bedrijf dat je graag helpt bij het realiseren van je project. Via een e-mail vertelde ik wat ik ongeveer wilde maken en wat daarbij mijn wensen zijn. Zij vertaalde dit voor mij een een duidelijk onderbouwd stappenplan en boodschappenlijst. Ik vertelde hen o.a. over een paar problemen waar ik met siliconen gieten tegenaan liep. Ik kreeg het advies om het product te maken van 2 componenten polyurethaan. Dit gaf precies het resultaat wat ik zocht! Erg blij mee!

21 jul 2023
Ik gebruikte de set om mijn zwangere buik, borsten en 1 hand op mijn buik te bodycasten (op 36 weken zwangerschap) 1. De alginaat droogt zeer snel als je een grotere oppervlakte insmeert. Het loopt ook fel uit, waardoor een dikke laag smeren moeilijk is. Door het snelle drogen bleven de watten en de gips er niet aankleven. De alginaat bleef volledig aan mijn lichaam kleven toen we de mal van mijn lichaam haalden. Het was dus mislukt, jammer 2. Vooraf wel vriendelijk geholpen via mail, omtrent mijn vragen voor de hoeveelheid. Uit voorzorg extra alginaat, acrylhars en smallere gipsbanden besteld. Conclusie: in de set zit voldoende alginaat, maar lijkt wel handig om zeker extra acrylhars en eventueel gips te voorzien om meer dan enkel de buik te bodycasten. 3. Doordat we extra materialen hadden besteld, hebben we in de eerste gipsmal nieuwe alginaat gegoten en heb ik mijn lichaam er zo ingedrukt. Daarna hebben we dit opgevuld met acrylhars en vezelmatten. Hierbij hadden we ipv 3 kg (zoals in de set) 4,5 kg acrylhars mengel. Naar mijn gevoel toch nog iets te weinig. We hebben dus nu nog extra acrylhars besteld om het te verstevigen en defectjes bij te werken. De hars brokkelde op sommige plaatsen wat af, de vezeldoek werd hierdoor weer zichtbaar. 4. Conclusie: de set is niet ideaal om ook borsten en hand(en) mee te bodycasten. Voornamelijk vanwege de alginaat.

Beoordelingen voor siliconesandmore.com

9 mrt 2024
De website en folder vermeld 500 gram voor een hand van een volwassen man, dit is veel te krap. Ik volgde die denkwijze en kon mijn eigen (grote) handen niet als model gebruiken, jammer. Ik raad aan om zeker 1 kg per hand te gebruiken.
Een leveringsdienst die de pakketten niet zomaar over de poort gooit waardoor de emmer met porseleingips breekt. Ik heb reeds een mail daarover gestuurd naar jullie maar nog geen antwoord gehad.

Meedenkers met goede tips en oplossingen!!

Ik ging mijn product ophalen in Geleen en ik kreeg er heel veel advies en tips. De drie mensen die er rondliepen dachten alledrie mee.. Ik heb een goed bedrijf gevonden voor mijn siliconen projecten..!!

Top webshop

Snelle levering en producten waren zoals beschreven. Ook fijn dat er een gebruikersinstructie was toegevoegd met een paar handschoentjes en een spatel. Dit was zeker nodig als beginner!
De bijlagen met product informatie en veiligheidsmaatregelen was duidelijkheid en is fijn fysiek erbij te houden. Super snelle levering en ik ben helemaal fan van jullie YouTube kanaal.
Zijn wel wat duurder geworden tov 2 jaar terug. Toen voor 15 euro de baby casting set gekocht. Wel van goede kwaliteit en goede instructies! Zeker leuk om zelf te doen.
Zeer snelle levering van kwalitatief goede producten. Uitgebreide technische informatie, inclusief veiligheidsinformatie.
Er is niets wat mij niet bevalt, fijn materiaal om mee te werken, vriendelijk bedrijf en super snelle levering
Excellente producten een vlotte levering en een persoonlijke en gulle service
Supersnelle levering en top Producten Geheel tevreden Groet Gertjan
11 feb 2024
Snelle verzending, goed verpakt en prima product, porseleingips.
28 jan 2024
snel geleverd . en netjes verpakt en goede beschrijvingen erbij

Top!

Het kwam netjes binnen! Heb geen puntje van kritiek te melden