Camerashop24.nl- Logo - Beoordelingen

Camerashop24.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden343 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jul 2021
Camerashop24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede en snelle levering van Camerashop24. Product in goede orde ontvangen. Duidelijke handleiding voor installeren van de IP Camera. Zeer tevreden, heb zelfs nog een 2e IP Camera besteld. Productomschrijving op de site van Camerashop24 erg goed. Je weet precies wat je gaat krijgen en wat je eventueel nodig hebt.

25 jul 2023
Levering later als vermeld aangekomen. Voor 15.oo uur besteld dag erna binnen bij mij 3e dag binnen

Beoordelingen voor Camerashop24.nl

31 okt 2023

Snel advies, mooie deal, geen WiFi 6

Snel advies Mooie Deal, snel geleverd Camera EOL, support geen WiFi 6
Antwoord van Camerashop24.nl
1 nov 2023
Dank u wel, dit klopt inderdaad, de wifi camera's ondersteunen nog geen wifi 6. Dit staat ook niet bij de specificaties. Ik wens u veel plezier met uw product.
20 okt 2023
Antwoord van Camerashop24.nl
24 okt 2023
Dank u wel voor uw reactie