Camerashop24.nl- Logo - Beoordelingen

Camerashop24.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden343 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jul 2021
Camerashop24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede en snelle levering van Camerashop24. Product in goede orde ontvangen. Duidelijke handleiding voor installeren van de IP Camera. Zeer tevreden, heb zelfs nog een 2e IP Camera besteld. Productomschrijving op de site van Camerashop24 erg goed. Je weet precies wat je gaat krijgen en wat je eventueel nodig hebt.

25 jul 2023
Levering later als vermeld aangekomen. Voor 15.oo uur besteld dag erna binnen bij mij 3e dag binnen

Beoordelingen voor Camerashop24.nl

Prima snoer

Een verlengsnoer van 3 meter, niet meer en niet minder
Ging alles goed
Antwoord van Camerashop24.nl
Dank u wel! en fijn dat u tevreden bent. veel plezier met het product
Prompte levering, goed apparaat. Minpuntje: Toshiba 2TB surveillance HDD ingebouwd in plaats van de bestelde en op nota vermeldde Western Digital Puple 2TB surveillance HDD.
Antwoord van Camerashop24.nl
Dank u wel voor uw reactie. Wij doen er inderdaad altijd WD schijven in, Ik ben bang dat diegene die de harddisk heeft ingebouwd niet goed gecontroleerd heeft. Ik heb u een bericht gestuurd om de harddisk om te ruilen.
7 jul 2023
De een zat wel in plastic verpakt in het doosje en de andere niet dat is wel raar. Aansluitend kunnen we nog niet dus of ze allebei werken kan nog wel 2a3 weken duren dan komt er iemand om het aan te sluiten.
Antwoord van Camerashop24.nl
Mocht er een probleem zijn met een camera dan lossen we dit uiteraard voor u op. Wij controleren soms een camera op de juiste muursteun of montagedoos. Vriendelijke groet, camerashop24
Geen direct antwoord betreft oplossing op gestelde vraag als wifi bereikbaarheid niet voldoende zou van gekochte bewakingscamera’s tussen recorder. Stukje te kortkoming jammer
Antwoord van Camerashop24.nl
Wij hebben u direct gebeld en de miscommunicatie opgelost. Succes met de installatie en mocht u problemen hebben dan kunt u natuurlijk contact opnemen met de helpdesk.
18 jul 2023
Bij vragen staan ze klaar deze te beantwoorden. Eigenlijk gewoon zoals het hoort, maar de meeste firma's blinken tegenwoordig uit door afwezigheid.
25 jul 2023
Dank u wel. Uiteraard zijn wij er voor onze klanten
9 mei 2023
Handleiding duidelijk en het werkte direct al goed.
8 nov 2023
De aftersales is geweldig. En het meedenken ook.
9 nov 2023
Wij vinden goed advies maar ook de support na aankoop zeer belangrijk. Dank u wel voor deze reactie
11 jul 2023
Antwoord van Camerashop24.nl
Dank u wel voor uw positieve beoordeling, wij waarderen dit zeer
AF
Ardeel F.