Travelbags Nederland

3.887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.175 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Ons bestelling hebben we nog steeds niet ontvangen. Dat terwijl er stond vandaag besteld, morgen in huis
18 jan 2024
Beste Najiba, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
op internet gemeld dat oplevering direct volgende dag maar in feit?? 21 dagen daarna!! zo slecht
Antwoord van Travelbags Nederland
Wat vervelend om te horen dat je bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. Onze belofte is inderdaad dat als je voor 23:00 bestelt, je het de volgende dag in huis hebt. Het lijkt erop dat we die belofte niet hebben kunnen waarmaken en daarvoor bieden we je onze oprechte excuses aan. Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kunnen we uitzoeken wat er precies mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor je begrip en geduld.
Nog niets ontvangen. Hopelijk vandaag. Het zou vrijdag geleverd worden volgens site
18 jan 2024
Beste Rina, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Het product heb ik nog niet ontvangen en staat nog als aangemeld bij DHL
18 jan 2024
Beste Cora, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 jan 2024
Er is niets anders ontvangen dan een tasje, helaas zonder inhoud
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste, U heeft bij ons een travel organiser besteld, dit wordt uiteraard zonder pinpasjes en geld geleverd. We begrijpen dat de foto een verwarrend beeld kan geven, echter wordt er duidelijk aangegeven dat dit niet meegeleverd wordt. Uiteraard bent u vrij om het product aan ons te retourneren als u hiermee niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Travelbags
Niks ontvangen, nog steeds aan het wachten op bestelling
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Felix, Bedankt voor je review. Zou je ons willen mailen met je ordernummer op klantenservice@travelbags.nl? Dan zullen wij dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Travelbags
Mijn koffer is nog steeds niet geleverd
18 jan 2024
Beste Jolanda, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Tas is er nog steeds niet
18 jan 2024
Beste Elvia, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Devenire vernay Aikman, Bedankt voor je review. Ik weet niet precies waar je niet tevreden over bent. Ik zie dat je bestelling netjes de volgende dag is afgeleverd. Mocht je hierover contact met ons willen hebben. Dan mag je altijd mailen of bellen naar onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
5 aug 2023

Verrassend slechte kwaliteit product

Op de website stond een paraplu die fikse windstoten aan zou kunnen. Eenmaal thuis maak ik hem rustig open en - alsof de plastic verbinding tussen stang en scherm van drop is - hij breekt af. Geen kracht, geen rare beweging, eerder rustig. Verbaasde me dat iets zo snel kon breken. Op de eerste e-mail die ik heb gestuurd over de verzending die als "geleverd" stond terwijl er niemand aangebeld had werd snel gereageerd. (Hij bleek in de brievenbus te zitten, waar ik hem niet verwachtte: mijn prut paraplu van 5 euro heeft meer body dan dit ding). Op de tweede e-mail met foto's van de gebroken plu die ik heb verstuurd heb ik niets gehoord. Misschien hebben ze hem gemist, zal hem nog eens sturen. Maar dat ding was dus echt bizar slecht gemaakt.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Linda, Dank voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd! We zien inderdaad dat er twee mails zijn binnen gekomen. Op beide mails heb je een reactie ontvangen. Zou je dit willen controleren. Indien je niks hebt ontvangen mag je mailen naar garantie@travelbags.nl. Uiteraard lossen we het dan graag voor je op! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
15 jul 2023

Foutieve levering

Tas besteld als cadeau voor iemand anders. Na vertraagde levering bleek het bij uitpakken niet de tas te zijn die was besteld. Contact opgenomen met de klantenservice: nadat ik de tas retour had gezonden zou de juiste tas mijn kant op komen. De dag erna wilde ik de dag retour sturen, maar kwam ik er via de site achter dat de juiste tas niet meer op de site stond. Wederom gebeld en bleek dat de tas uit voorraad was en ook niet gauw terug zou komen. Erg slechte communicatie en geen enkele compensatie.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Maureen, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat we de beloofde afspraak niet na konden komen om het juiste artikel nogmaals op te sturen. We zien dat je weer contact met ons hebt gehad. Het is inmiddels op een andere manier opgelost. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet ,Travelbags.
22 mei 2023

Besteling

Niet dat ik mijn 7 dagen geleden bestelde tas al binnen heb, maar waarom doen al die webshops toch net alsof alles op voorraad is, binnen 24 uur leverbaar en dan is de zending "zoekgeraakt" ineens. Het is gewoon puur gokken, af en toe klopt het. Wat dan wel altijd goed, snel en efficiënt gaat, is het betalen. Lekker jongens, vooral doorgaan zo, maar dan zonder mij als klant. Ironisch genoeg noemt de klantenservice het dan ook "besteling" in plaats van "bestelling", maar waarschijnlijk Freudiaans...
22 mei 2023
Beste Erik, wat vervelend dat de levering van jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals te zien is in de Track en Trace, is jouw bestelling tijdig door ons verstuurd en verwerkt door DHL, maar is de vertraging daar helaas ontstaan. We gaan contact opnemen met DHL om te achterhalen wat het probleem. Zodra we een update hebben wij ontvangen, nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Travelbags

Een bedrijf onwaardig.

Heb een bestelling willen doen van een afgeprijsde koffer. Het winkelmandje gaf echter de oude prijs aan. Na dit gemeld te hebben kreeg ik als antwoord: Het spijt ons voor de verwarring. Het kan soms voorkomen dat er prijsverschillen optreden tussen de prijs die je ziet en de prijs die wordt berekend bij het plaatsen van de bestelling. Dit kan te maken hebben met een tijdelijke aanbieding of een technische fout. Hiermee was de kous af. Geen reactie meer op mijn weerwoord.
10 sep 2023

Onhandige verzending

Ik heb in 1 bestelling 2 stuks van dezelfde koffer besteld en toen ik die vandaag bij een DHL-servicepunt kwam ophalen bleek er maar eentje te zijn, omdat Travelbags de tweede koffer blijkbaar een dag later separaat verzond. Geen idee waarom je dat zo zou doen, maar als je het al doet is het wel fijn om dat ook even te communiceren aan de klant zodat die niet voor niks komt.
11 sep 2023
Beste Matthijs, Bedankt voor je review, Wat vervelend dat je op dit moment nog maar een van de twee koffers in ontvangst hebt kunnen nemen. Beide koffers zijn door ons tegelijktijdig overgedragen voor de verzending met DHL. Soms gebeurt het helaas dat deze niet op het zelfde moment bij de klant worden bezorgd. Helaas hebben wij dit niet altijd in de hand. We zien dat de tweede koffer momenteel onderweg is. We hopen dat deze spoedig bezorgd zal worden. Mocht dit niet zo zijn dan mag je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Dan lossen ze het graag voor je op. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
ik heb een avond bestelling aangevraagd, DHL handelt in opdracht van Travelbags. Vervolgens stuur Travelbags de bestelling overdag op. Kwestie van niet goed lezen. Hierdoor liep alles in de soep. Het was niet mogelijk op diezelfde dag naar de avond te verplaatsen. Heel storend en nog storender dat Travelbags dit toewijst aan DHL maar dat is niet terecht.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet geleverd is binnen het gewenste tijdsbestek. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Travelbags
15 aug 2023
2 artikelen besteld: het 1e artikel was een geheel ander type tas, tevens in een andere kleur dan besteld, het enige dat overeenkwam was het merk.... Het andere artikel was ook in een andere kleur/uitvoering geleverd. Op de website stond dat beide artikelen in voorraad waren, als dat dan in het magazijn niet het geval is levert men gewoon iets anders.
31 aug 2023
Beste Karien, Excuses voor het ongemak. We zouden graag foto's ontvangen van de geleverde producten zodat wij dit zo goed mogelijk met jou op kunnen lossen. Zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl Met vriendelijke groet, Travelbags
Zeer slechte klantenservice. Twee keer een vraag gesteld en mijn vraag werd gewoon genegeerd en kreeg een standaardtekst over de klantenservice. Ik zou zeggen koop nooit je spullen hier. Mijn zending was vertraagt en na een week heb ik nog steeds niets ontvangen. De klantenservice blijft volhouden dat ik moet wachten tot het product is bezorgd
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Zakaria, Hartelijk dank voor je review. We vinden het belangrijk om te horen wat onze klanten van ons vinden, zowel de positieve als de negatieve ervaringen. Helaas na een gemiste afleverpoging is de zending niet bij je afgeleverd, maar retour gestuurd naar ons. We snappen dat dit erg vervelend is, en zullen je het aankoopbedrag terug betalen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags

Niet tevreden met de service

Week gewacht op mijn bestelling die steeds werd uitgesteld doordat verkeerd gesorteerd was door DHL. Bleek de postcode niet juist te zijn. Contact opgenomen met beide partijen niemand kan wat doen. En travelbags kan alleen retourneren en het niet opnieuw versturen of ik kan het ook niet opnieuw bestellen met de korting.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Nick, We betreuren het zeer dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat uw bestelling niet is aangekomen en dat u niet de mogelijkheid heeft om deze opnieuw te bestellen met de korting. We hebben contact opgenomen met DHL om te achterhalen wat er is misgegaan met uw bestelling. Zij hebben ons laten weten dat de postcode op uw bestelling foutief was ingevuld. We hebben DHL verzocht de bestelling retour te sturen naar ons zodat je je aankoopbedrag van ons terug ontvangt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
30 aug 2023

Gebruiksaanwijzing

T is schandalig dat je als je foutje maakt met je slot van hagel nieuwe koffer je per app doodleuk verwezen wordt naar de twee winkels die er zijn in Zwolle en Deventer. Das niet te doen als gehandicapte.. doe goede gebruiksaanwijzing erbij en meld t van te voren dat t mis kan gaan…
31 aug 2023
Beste Rebecca, Bedankt voor je review. Ik heb de communicatie voor je bekeken en zie dat er inderdaad is verwezen naar een winkel aangezien je hier en vraag over stelde. Daarnaast is er een filmpje gedeeld hoe je het slot in kunt stellen. De gebruiksaanwijzing kun je vinden in 1 van de vakken van de koffer. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat zij je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Klantenserrvice Travelbags
De bestelling is nooit aangekomen. En dan geeft de klantenservice niet eens een korting voor het feit dat je moet wachten totdat ze je het geld terugbetalen en je alsnog het weer kan proberen te bestellen. Slechte service!! Hoezo je verplaatsen in de klant.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Sinaya, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling niet is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit niet de ervaring is die je van ons mag verwachten. De bestelling is helaas door een verkeerd opgegeven postcode retour gestuurd naar ons. Hiervan ontvang je uiteraard het aankoopbedrag terug. We hopen op je geduld en begrip in deze zaak. Met vriendelijke groet, Travelbags