Travelbags Nederland

3.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.927 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

22 mei 2023

Besteling

Niet dat ik mijn 7 dagen geleden bestelde tas al binnen heb, maar waarom doen al die webshops toch net alsof alles op voorraad is, binnen 24 uur leverbaar en dan is de zending "zoekgeraakt" ineens. Het is gewoon puur gokken, af en toe klopt het. Wat dan wel altijd goed, snel en efficiënt gaat, is het betalen. Lekker jongens, vooral doorgaan zo, maar dan zonder mij als klant. Ironisch genoeg noemt de klantenservice het dan ook "besteling" in plaats van "bestelling", maar waarschijnlijk Freudiaans...
22 mei 2023
Beste Erik, wat vervelend dat de levering van jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals te zien is in de Track en Trace, is jouw bestelling tijdig door ons verstuurd en verwerkt door DHL, maar is de vertraging daar helaas ontstaan. We gaan contact opnemen met DHL om te achterhalen wat het probleem. Zodra we een update hebben wij ontvangen, nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 sep 2023

Onhandige verzending

Ik heb in 1 bestelling 2 stuks van dezelfde koffer besteld en toen ik die vandaag bij een DHL-servicepunt kwam ophalen bleek er maar eentje te zijn, omdat Travelbags de tweede koffer blijkbaar een dag later separaat verzond. Geen idee waarom je dat zo zou doen, maar als je het al doet is het wel fijn om dat ook even te communiceren aan de klant zodat die niet voor niks komt.
11 sep 2023
Beste Matthijs, Bedankt voor je review, Wat vervelend dat je op dit moment nog maar een van de twee koffers in ontvangst hebt kunnen nemen. Beide koffers zijn door ons tegelijktijdig overgedragen voor de verzending met DHL. Soms gebeurt het helaas dat deze niet op het zelfde moment bij de klant worden bezorgd. Helaas hebben wij dit niet altijd in de hand. We zien dat de tweede koffer momenteel onderweg is. We hopen dat deze spoedig bezorgd zal worden. Mocht dit niet zo zijn dan mag je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Dan lossen ze het graag voor je op. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
ik heb een avond bestelling aangevraagd, DHL handelt in opdracht van Travelbags. Vervolgens stuur Travelbags de bestelling overdag op. Kwestie van niet goed lezen. Hierdoor liep alles in de soep. Het was niet mogelijk op diezelfde dag naar de avond te verplaatsen. Heel storend en nog storender dat Travelbags dit toewijst aan DHL maar dat is niet terecht.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet geleverd is binnen het gewenste tijdsbestek. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Travelbags
15 aug 2023
2 artikelen besteld: het 1e artikel was een geheel ander type tas, tevens in een andere kleur dan besteld, het enige dat overeenkwam was het merk.... Het andere artikel was ook in een andere kleur/uitvoering geleverd. Op de website stond dat beide artikelen in voorraad waren, als dat dan in het magazijn niet het geval is levert men gewoon iets anders.
31 aug 2023
Beste Karien, Excuses voor het ongemak. We zouden graag foto's ontvangen van de geleverde producten zodat wij dit zo goed mogelijk met jou op kunnen lossen. Zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl Met vriendelijke groet, Travelbags
30 aug 2023

Gebruiksaanwijzing

T is schandalig dat je als je foutje maakt met je slot van hagel nieuwe koffer je per app doodleuk verwezen wordt naar de twee winkels die er zijn in Zwolle en Deventer. Das niet te doen als gehandicapte.. doe goede gebruiksaanwijzing erbij en meld t van te voren dat t mis kan gaan…
31 aug 2023
Beste Rebecca, Bedankt voor je review. Ik heb de communicatie voor je bekeken en zie dat er inderdaad is verwezen naar een winkel aangezien je hier en vraag over stelde. Daarnaast is er een filmpje gedeeld hoe je het slot in kunt stellen. De gebruiksaanwijzing kun je vinden in 1 van de vakken van de koffer. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, zodat zij je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Klantenserrvice Travelbags
31 aug 2023
Ik heb gebeld dat mijn bestelling niet is bezorgd 2x aan geboden op tijdstip was ik gewoon thuis. en mijn geld zou worden teruggestort maar niet ontvangen. Mijn dochter wilde graag deze tas maar wil eerst mijn geld terug voor ik het nog een x ga proberen.
31 aug 2023
Beste Patricia, Excuses voor het ongemak. Ik zie hier dat de zending bij je afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, zouden we graag een onderzoek voor je willen starten, zou je ons willen mailen op klantenservice@travelbags.nl? Met vriendelijke groet, Travelbags
Ik heb een verkeerde zending gekregen ,terwijl op de doos stond dat de betreffende koffer er in zat, maar wat bleek het was een back Pack. Deze nu terug gestuurd en dan krijg je een bericht dat de betreffende koffer niet voorradig is.
8 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor je review. Wij hebben je een mail gestuurd. Vriendelijke groet Team Travelbags
3 okt 2023

Koffers niet ontvangen

Koffers besteld. Bericht ontvangen dat deze zijn verzonden. Kort daarna bericht ontvangen dat de koffers zijn geretourneerd aan de verzender. De koffers heb ik nooit ontvangen, terwijl ik op korte termijn op vakantie ga. Stress nu.
4 okt 2023
Beste Marlene, We snappen dat dit een vervelende situatie is. Helaas is de zending retour naar ons gestuurd omdat de labels beschadigd zijn geraakt tijdens het verzenden. Uiteraard zullen wij het aankoopbedrag aan je terug betalen zodra de retour bij ons verwerkt is. Mocht je de koffers nog wel nodig zijn, willen we je aanraden deze opnieuw te bestellen via onze website. Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Travelbags
18 apr 2023

Slechte klantenservice

Producten zijn verder prima, alleen de klantenservice is zeer slecht. Wanneer je een vraag stelt wordt er kort af gereageerd, er wordt niet meegedacht met de klant en wanneer je een meer informatie wilt negeren ze je compleet.
19 apr 2023
Beste Joris, bedankt voor je review. We zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Helaas kunnen wij geen kortingscodes achteraf verrekenen. De kortingscode van afgelopen weekend, was alleen geldig op bestellingen die in dat weekend geplaatst zijn. Helaas kan de korting niet met terugwerkende kracht toegepast worden op eerder geplaatste orders. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 mei 2023
Ik mijn pakketje niet ontvangen. Het bezorgmoment was afgelopen zaterdag. Ik was gewoon thuis. Niets bezorgd. Vandaag weer niet. Terwijl dat het op bezorgd staat. Ik zou graag willen weten wanneer het wel komt.
2 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd. We gaan er direct voor je achteraan en komen er via de mail bij je op terug. Vriendelijke groet, Team Travelbags.
11 jul 2023
DHL hasn't delivered my order two times in a row. The first time they marked it as refused and the package returned back to you. The second time they marked it as delivered but I haven't received it
13 jul 2023
Dear Tamara, Thanks for your review, How annoying that you didn't receive your order. We are happy to help you resolve it. You may email us at klantenservice@travelbags.nl. We will then resolve it for you as soon as possible. Sorry for the inconvenience. Best regards, Travelbags
25 aug 2023
Kan mijn bestelde product niet ophalen omdat ik er voor gekozen heb om het in een dhl kluisje te laten bezorgen, na drie dagen is het nog steeds niet gelukt om een afhaalcode te krijgen
31 aug 2023
Beste Tim, We vinden het erg vervelend dat je geen code hebt ontvangen. En hebben hierover veel contact gehad met DHL om alsnog de code te achterhalen. We zullen er alles aan doen om dit te achterhalen, en hopen dat je onze service waardeert. Met vriendelijke groet, Travelbags
24 nov 2023
Niet ontvangen!! Van DHL gehoord dat pakket terggestuurd is naar travelbags en nooit verder is gekomen dan verdeelstation van DHL. Van travelbags zelf nog steeds niks gehoord.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedendag Carola, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het pakket nooit is ontvangen en dat deze naar ons is terug gestuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling daarvoor excuses. Zou je ons het ordernummer willen mailen. Dan kijken we het voor je na. Vriendelijke groet, Team Travelbags
22 aug 2023

Goeie koffer, slechte bezorging

Heel goeie koffer met korting maar twee keer ging het mis met bezorging van DHL. Misschien tijd voor en ander transport bedrijf. De klantenservice was behulpzaam.
23 aug 2023
Goedemorgen Zoar, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met DHL niet positief is. We begrijpen dat het frustrerend is als het bezorgproces niet soepel verloopt. Jouw feedback is belangrijk voor ons en we zullen dit zeker meenemen en doorgeven aan DHL.
27 jun 2023
Ik kon geen bestel knop vinden. Ik moest de tas eerst bij favorieten zetten om hem te kunnen bestellen. Ik zou echt een grote bestel knop bij een tas plaatsen.
28 jun 2023
Beste Dick, bedankt voor je review. Bij elk artikel op onze website staat een grote groene botton 'in mijn winkelwagen', Wellicht heb je deze over het hoofd gezien? Met vriendelijke groet, Travelbags
Ik heb een verkeerde rugzak ontvangen dus weer retour gestuurd, daar heb ik nu nog niks over gehoord maar ik hoop de juiste rugzak te ontvangen
31 mei 2023
Beste Virginie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde rugtas hebt ontvangen. We willen dit natuurlijk graag voor je oplossen. We hebben je een mail gestuurd. Vriendelijke groet Team Travelbags
7 nov 2023
Voor 22 u bestellen..,de volgende dag geleverd, niks en ook niet de dag erna.. maandag pas.., toen had ik het eigenlijk al niet meer nodig!!!
8 nov 2023
Beste Nicole, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling te laat is geleverd. Dit is zeker niet wat je van ons mag verwachten. Helaas kan er soms een vertraging ontstaan is het sorteerproces bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor. Uiteraard mag je de koffer gratis terug sturen naar ons dan betalen we je het aankoopbedrag terug. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 sep 2023
De koffer was al gebruikt, rits was stuk en koffer niet ingepakt zoals bij nieuwe koffer hoort. Er zat ook geen retourformulier ingesloten.
25 sep 2023
Beste Petra, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een koffer hebt ontvangen met een defecte rits. We zien dat dit inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Wij sturen in het kader van duurzaamheid geen papieren mee met onze bestellingen. Een retour kan eenvoudig geregeld worden via onze site. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 aug 2023
het product is veel duurder dan in de winkel, informatie op de site is niet volledig. Bij een stuurtas hoort een stuurbevestiging vind ik
8 aug 2023
Beste Thea, Wat jammer dat je niet tevreden bent met de bestelling. De Mounting Set is niet inbegrepen. In het verleden werden alle ORTLIEB stuurtassen geleverd met een standaard adapter, maar door verschillende fietsmodellen past deze niet meer altijd. Daarom wordt de standaard adapter niet meer meegeleverd, deze zijn apart te bestellen en zo kun je degene kiezen die het beste bij jouw fiets past. Dit staat ook duidelijk bij het product beschreven. Het kan inderdaad kloppen dat de prijs in de winkel anders kan zijn dan online. Dit staat los van elkaar. Als je niet tevreden bent met het product, mag je dit uiteraard retour sturen naar ons. (middels het voldoet aan onze retourvoorwaarden) Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
31 aug 2023
Ik had een tas besteld, die werd niet geleverd. Krijg mn geld wel terug, maar heb dus inmiddels een week en veel gedoe later, geen tas
31 aug 2023
Beste Rieneke, We vinden het erg vervelend dat jij de bestelde tas niet ontvangen hebt. Door omstandigheden bij DHL is de zending geretourneerd naar ons. Omdat de zending retour komt naar ons zullen we je het aankoopbedrag uiteraard terugbetalen. Mocht je het product nog wel graag willen hebben, raden we je aan het product opnieuw te bestellen via onze website. Met vriendelijke groet, Travelbags