Travelbags Nederland

3.812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.922 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

20 okt 2023
tijdvenster aangekruist op website tussen 11:00 en 13:30 wordt totaal geen rekening mee gehouden levering na 18:00 in de avond
22 okt 2023
Beste Peter, Bedankt voor je review. Inderdaad moet je bestelling in het juiste tijdvak geleverd moeten worden. Onze excuses dat dit verkeerd is gegaan. Wij wensen je natuurlijk veel plezier van je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Travelbags
6 okt 2023
Heel teleurstellend dat het zo lang duurt, had ik dit van te voren geweten had ik het zeker ergens anders besteld.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Bianca, Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is je bestelling keurig door DHL op de juiste dag bezorgd. Je hebt je bestelling geplaatst op zaterdag. Je bestelling is de eerst volgende leverdag op maandag bezorgd. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
14 nov 2023
Twee artikelen besteld. Tas en een broodtrommel, ben benieuwd waar de tas blijft, broodtrommel al 1 week binnen
15 nov 2023
Beste Cor, Bedankt voor je review. We hebben je gemaild, en de situatie uitgezocht. De zending is weer retour gestuurd door DHL waardoor jij je tas niet ontvangen hebt. We zullen je de tas opnieuw versturen, en hopen dat je blij bent met de oplossing. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
24 mei 2023
Nergens niemand te bereiken Week na bestelling nog niks ontvangen. Vertek op vakantie in 2 dagen....
24 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. We lossen het graag voor je op. We hebben je inmiddels een mail gestuurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, klantenservice Travelbags.
23 sep 2023
Na de eerste keer gebruik van Schiphol via Rome naar Palermo was een naad uitgescheiden.
25 sep 2023
Beste Peter, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je reistas nu al stuk is . Dit is uiteraard niet de bedoeling. We lossen het graag voor je op. We sturen je hiervoor een mail zodat we dit voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
15 jul 2023

Trage verzending, wel vragen om beoordeling?

Raar dat jullie beoordeling zenden terwijl tas nog niet eens binnen is. Duurt erg lang.
20 apr 2023

Tas mist schouderband

Onze tas geleverd zonder de schouderband, na wat emails nu nog steeds niet opgelost!
20 apr 2023
Beste Peet, Bedankt voor je review . We hebben je een mail gestuurd vanuit de klantenservice. Vriendelijke groet, team Travelbags
12 nov 2023
Maandag besteld zaterdag nog steeds onderweg volgens DHL dus ik heb nog geen koffer
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Sjaak, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zending niet op tijd bij je geleverd is. We zien in de tracering dat DHL vertraging opgelopen heeft, we hebben hiervoor een onderzoek gestart en zullen je op de hoogte houden over de ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, Travelbags
2 nov 2023
Ik heb nog geen pakketje ontvangen ik weet niet waar het is..........
2 nov 2023
Beste Therese, Bedankt voor je review. Uit onze gegevens blijkt dat je bestelling twee dagen geleden is geleverd op het DHL ophaal punt. Daar blijft het zeven dagen liggen zodat je het kan ophalen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 sep 2023
Heb de bestelde rugzak nog steed niet ontvangen en krijg geen updates
11 sep 2023
Beste Susan, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen! Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen of per mail, zodat wij kunnen nagaan wat er mis gaat? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
4 sep 2023

Retour zending verwerken traag

Retour zending verwerken duurt meer dan een week bij Travelbags.
4 sep 2023
Beste, Jouw retourzending is bij ons ontvangen op 31 augustus, en zal binnen 7 werkdagen verwerkt worden. Doorgaans wordt dit binnen 3 werkdagen geregeld, echter i.v.m. drukte kan dit langer duren dan je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 mei 2023
Realistische afspraken maken en de geplande bezorgtijden nakomen
4 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Zou je contact met ons willen opnemen via klantenservice@travelbags.nl. Vriendelijke groet, Team Travelbags.
18 jun 2023
Pakket is nooit aangekomen en travelbags geeft geen reactie.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Emile, Dank voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. We nemen contact met je op hierover via de mail. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
22 mei 2023
Nog niks ontvangen. Geen goede verzending
24 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben het voor je nagekeken. Als het goed is wordt de bestelling vandaag bij je bezorgd. Excuses voor de ontstane vertraging. Met vriendelijke groet, team Travelbags
18 jul 2023
na 2 weken nog mijn tas niet binnen
19 jul 2023
hallo Adam, wat vervelend dat je pakket nog niet is ontvangen. We lossen het graag voor je op en zijn dan ook een onderzoek bij DHL gestart. We verwachten dan ook vandaag of morgen uitsluitsel hierover. Zodra we een update hebben ontvangen hoor je het van ons. Excuses voor het ongemak,
29 mei 2023
Op tijd leveren als je 24uur beloofd
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakket vertraging heeft. Is het inmiddels bij je aangekomen? Met vriendelijke groet, team Travelbags.
8 mei 2023

Bestelling geannulleerd zonder reden

Bestelling geannuleerd zonder reden
8 mei 2023
Beste Gerben, Bedankt voor je review. Heel vervelend dat je order is geannuleerd. We zien dat het aankoopbedrag ook al aan je is terug betaald. We nemen hierover nog contact met je op. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Travelbags.
7 nov 2023
Niet gekregen wat ik heb besteld
8 nov 2023
Beste Yvonne, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een artikel hebt ontvangen waarvan de kleur niet helemaal overeen lijkt te komen met de foto op onze website. We zien dat je hier al contact over hebt gehad met onze klantenservice. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
19 sep 2023
Waardeloze bezorgservice
11 jul 2023
Hand vat doet niet goed
13 jul 2023
Beste Tankut, Wat vervelend dat je handvat stuk is. We helpen je graag om het op te lossen. We raden je aan om ons een mail te sturen op klantenservice@travelbags.nl. We pakken het graag voor je op. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags