Travelbags Nederland

3.874 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.153 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

I ordered twice from you recently and both times the DHL guy said "address incorrect" and he returned the package to sender. This was strange because in the past I have received a delivery from you at my address. Terrible experience right before my vacation
Antwoord van Travelbags Nederland
Good afternoon, Thank you for your review. How incredibly annoying that your package was not delivered to you! We will definitely take this up with DHL. Our apologies for the unpleasant experience. Kind regards, Team Travelbags.
Maar op site klopt niet met geleverd artikel
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemiddag, Dank voor je bericht. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Graag ontvangen we wat meer informatie zodat we kunnen kijken of we het probleem kunnen oplossen voor je. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
30 mrt 2024
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Koen, Bedankt voor je review. Ik zie inderdaad dat je pakket vertraagd is bij DHL. Onze excuses hiervoor. Hopelijk ben je tevreden over het product en mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
Miskoop van het jaar. Ik wilde graag een compacte portemonnee. Maar deze is zo compact dat hij onpraktisch is. Als je je brief geld erin of eruit wilt doen moet je hem met twee handen vasthouden. Dat extra ding voor muntjes werkt voor geen meter, je moet het helemaal leeggooien, en je hebt je handen al vol aan die portemonnee vasthouden. Tevens gaat ie niet dicht; brief geld en drie muntjes en de sluiting kan niet meer dicht. Duur onding.
Antwoord van Travelbags Nederland
We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Het klinkt alsof je op zoek was naar een compacte portemonnee, maar dat deze niet aan je verwachtingen voldeed. Mocht wallet niet sluiten mag je dit natuurlijk melden middels ons garantie portaal. Vriendelijke groet Travelbags
23 mrt 2024
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Melissa, Dank voor je review. Ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Graag horen we wat er precies aan de hand is. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
Heb de bestelling niet compleet ontvangen en ze laten niks van zich hoten
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Annet, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling niet compleet hebt ontvangen. Als je even contact met ons opneemt, dan kunnen we je helpen en het oplossen. We zijn bereikbaar per e-mail via klantenservice@travelbags.nl of telefonisch 085 - 2250522. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 mrt 2024
Tas nooit ontvangen omdat koerier een clown is. En daarna nooit meer iets gehoord tot nu om een beoordeling te sturen.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Michiel, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Als je even contact met ons opneemt, dan kunnen we je helpen en het oplossen. We zijn bereikbaar per e-mail via klantenservice@travelbags.nl of telefonisch op 085 - 2250522. Met vriendelijke groet, Travelbags
Advertentie geeft aan dat je een set besteld ( twee fietstassen) Blijkt later in de bestelling 1 tas te zijn Wij dachten 1 set af te rekenen Tas teruggestuurd na telefonische klacht met klantenservice Op dat moment attendeerde de medewerkster ons oo een aanbieding van 2 tassen voor 105 ipv van 1 tas voor 75 Euro Wilde of kon niets reserveren Vervolgens diep ontevreden voor 8 euro tas teruggestuurd
Antwoord van Travelbags Nederland
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat er verwarring was over de aankoop van je fietstas. Het is inderdaad niet mogelijk om artikelen op onze website te reserveren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags

Geen 6 maar slechts 1 tas ontvangen, slechte afhandeling.

Ik bestel een tassenset met 6 tassen. Er stond een foto met 6 tassen en in de tekst stond ook duidelijk dat de set uit 6 tassen zou bestaan. Ik kreeg maar 1 tas en kan fluiten naar die andere 5 tassen.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Yfke, bedankt voor je review. Zou je ons je ordernummer naar de klantenservice willen mailen ( klantenservice@travelbags.nl) dan kijken we het voor je na. Vriendelijke groet Travelbags
De toegestuurde rugzak was krom, waarschijnlijk omdat deze verstuurd wordt in een zak in plaats van in een doos. Voor retourzending moet ik zelf een zak regelen, naar dichtstbijzijnde DHL rijden. Gedoe.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Jan, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de rugzak niet in perfecte staat bij jou is aangekomen. Wij streven ernaar om al onze producten in optimale conditie te leveren en het is vervelend om te horen dat dit in jouw geval niet is gelukt. We nemen deze informatie zeker serieus om dit soort zaken voor de toekomst te voorkomen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
Slechte kwaliteit ritsen, al na 1 keer gebruiken kapot…geen service of garantie…
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Ed, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je item een defect heeft! Wij bieden helaas geen reparatie service aan indien het hier niet gaat om garantie. Ons excuus voor de vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
Mij bestelling niet ontvangen via Dhl .mvg Metin
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Metin, Bedankt voor je review. We vinden het heel vervelend dat je de bestelling niet tijdig hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. We gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Travelbags
Prijs op de website niet hetzelfde als bij thuislevering!!! Had een tas besteld op internet €59.95 Toen deze tas binnen kwam zat er een prijs op van €49.95 na mailen kreeg ik te horen dat ze daar niks aan konden doen echte onzin , dan moet je zorgen dat er geen stickers meer op zitten als je gaat verzenden , ben benieuwd of er nu wel iets mee gedaan wordt!!!!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Ellen, Wat vervelend om te horen dat er een prijsverschil was tussen de prijs op onze website en de prijs op de tas. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we bieden onze excuses aan voor dit ongemak. We doen ons uiterste best om dit soort situaties te voorkomen, maar helaas kan het soms gebeuren dat er een oud prijskaartje op een product zit. We hebben je feedback ter harte genomen en zullen er in de toekomst extra op letten dat er geen oude prijskaartjes meer op de producten zitten. Bedankt voor je begrip en nogmaals onze excuses voor het ongemak.
De tas is niet aangekomen, toen hebben ze het nog eens geprobeerd en nu krijg ik een bericht over een beoordeling terwijl ik en geen geld terug heb en geen tas heb.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het item niet hebt ontvangen. Zou je contact met ons willen opnemen via klantenservice@travelbags.nl? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
€5,- retour beloofd na het invullen van een vragenlijst. Maar na 1 maand nog niets ontvangen. Al eens over gemaild en het zou verwerkt worden. Tas is bij bol.com zelfs € 10,- goedkoper. Jammer. Tas is wel snel geleverd
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Twiggy, bedankt voor je review. wat vervelend dat je de € 5,00 nog niet terug hebt ontvangen. Zoals we in de mail geschreven hebben komt dit terug na het retour termijn. Excuses voor de verwarring. Vriendelijke groet Travelbags.
Nog niets ontvangen. Hopelijk vandaag. Het zou vrijdag geleverd worden volgens site
18 jan 2024
Beste Rina, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Mijn koffer is nog steeds niet geleverd
18 jan 2024
Beste Jolanda, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Pakketje nog steeds niet bezorgd. Ben al meer dan een week aan het wachten op de bestelling terwijl aangegeven werd dat als we voor een bepaalde tijd besteld het de volgende dag in huis zou zijn. Nou, niet dus
18 jan 2024
Beste Sterre, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Het product heb ik nog niet ontvangen en staat nog als aangemeld bij DHL
18 jan 2024
Beste Cora, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Tas is er nog steeds niet
18 jan 2024
Beste Elvia, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags