Travelbags Nederland

3.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.927 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Een bedrijf onwaardig.

Heb een bestelling willen doen van een afgeprijsde koffer. Het winkelmandje gaf echter de oude prijs aan. Na dit gemeld te hebben kreeg ik als antwoord: Het spijt ons voor de verwarring. Het kan soms voorkomen dat er prijsverschillen optreden tussen de prijs die je ziet en de prijs die wordt berekend bij het plaatsen van de bestelling. Dit kan te maken hebben met een tijdelijke aanbieding of een technische fout. Hiermee was de kous af. Geen reactie meer op mijn weerwoord.
Zeer slechte klantenservice. Twee keer een vraag gesteld en mijn vraag werd gewoon genegeerd en kreeg een standaardtekst over de klantenservice. Ik zou zeggen koop nooit je spullen hier. Mijn zending was vertraagt en na een week heb ik nog steeds niets ontvangen. De klantenservice blijft volhouden dat ik moet wachten tot het product is bezorgd
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Zakaria, Hartelijk dank voor je review. We vinden het belangrijk om te horen wat onze klanten van ons vinden, zowel de positieve als de negatieve ervaringen. Helaas na een gemiste afleverpoging is de zending niet bij je afgeleverd, maar retour gestuurd naar ons. We snappen dat dit erg vervelend is, en zullen je het aankoopbedrag terug betalen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
BW
De verzending door travelbags ging snel, maar ik zou echt een andere verzendpartner zoeken. DHL is echt een drama. Het verzoek was om te leveren tussen 17.30 en 21.00 uur en dan komen ze tussen 13.15 en 17.15. De volgende dag zouden ze terugkomen, maar zijn ze niet geweest. Vervolgens is het pakket weer teruggestuurd naar travelbags. Waardeloos!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Bart, Allereerst willen we je bedanken voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je deze ervaring hebt gehad met de bezorging van je bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als de levering niet verloopt zoals gepland. We begrijpen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met DHL. We nemen dit serieus en gaan ernaar kijken wat er is gebeurd. We nemen contact op met DHL om te achterhalen wat er aan de hand was en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Travelbags

Niet tevreden met de service

Week gewacht op mijn bestelling die steeds werd uitgesteld doordat verkeerd gesorteerd was door DHL. Bleek de postcode niet juist te zijn. Contact opgenomen met beide partijen niemand kan wat doen. En travelbags kan alleen retourneren en het niet opnieuw versturen of ik kan het ook niet opnieuw bestellen met de korting.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Nick, We betreuren het zeer dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat uw bestelling niet is aangekomen en dat u niet de mogelijkheid heeft om deze opnieuw te bestellen met de korting. We hebben contact opgenomen met DHL om te achterhalen wat er is misgegaan met uw bestelling. Zij hebben ons laten weten dat de postcode op uw bestelling foutief was ingevuld. We hebben DHL verzocht de bestelling retour te sturen naar ons zodat je je aankoopbedrag van ons terug ontvangt. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags

aflevertijd

Gaf op de site aan dat de bestelling na 1800 uur afgeleverd kan worden [ deze optie ook aangeklikt ]. Krijg de volgende dag van DHL doodleuk het bericht: bestelling is tussen 14.00-16.00 uur! Afijn nieuwe afspraak gemaakt, ging gelukkig wel goed. Verder prima koffer ben er blij mee!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Bert, Bedankt voor je review. Fijn dat je blij bent met het product. Excuses dat het niet in het juiste tijdvak is afgeleverd. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
De bestelling is nooit aangekomen. En dan geeft de klantenservice niet eens een korting voor het feit dat je moet wachten totdat ze je het geld terugbetalen en je alsnog het weer kan proberen te bestellen. Slechte service!! Hoezo je verplaatsen in de klant.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Sinaya, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling niet is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit niet de ervaring is die je van ons mag verwachten. De bestelling is helaas door een verkeerd opgegeven postcode retour gestuurd naar ons. Hiervan ontvang je uiteraard het aankoopbedrag terug. We hopen op je geduld en begrip in deze zaak. Met vriendelijke groet, Travelbags
Reistas al week geleden besteld voor een vlucht naar London vanwege nieuwe formaat vereisten. Tas nog niet geleverd. Telefonisch niemand bereikbaar en via de chat krijg ik te horen dat de vlucht al zo snel is!?!?! Week geleden besteld!!!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Joost, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling niet tijdig is geleverd. Onze excuses hiervoor. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
De bestelling kwam 2 dagen later en ik moest al reizen zonder mijn koffers terwijl op de site staat de volgende dag al thuisil had ze donderdag besteld en pas zondag binnen gekregen en moest zaterdag gaan vliegen
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Mohamed, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling later is geleverd dan beloofd, waardoor je zonder je nieuwe koffers moest reizen. Dat is absoluut niet de ervaring die we onze klanten willen bieden en we begrijpen je teleurstelling volledig. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij streven ernaar om al onze bestellingen op tijd te leveren, maar helaas kan het soms gebeuren dat er vertraging optreedt. We begrijpen dat dit vooral vervelend is als je op reis gaat en je nieuwe koffer nodig hebt. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we onze service kunnen verbeteren. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ontdek via de track and trace dat hij is teruggezonden naar de verzender. Ik heb geen enkel bericht ontvangen over wat er nu verder gebeurt
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Dineke, Wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen en dat het pakket is teruggestuurd naar ons. Onze excuses voor dit ongemak. Zodra het pakket bij ons terug is, zullen we deze retour boeken en het betaalde bedrag aan je terugbetalen. Je ontvangt hierover uiteraard een bericht van ons. Mocht je verder nog vragen hebben, raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
Verkeerde tas geleverd gekregen, daarna was die uitverkocht. Met veel moeite na veel mailcontact compensatie van 5% korting geven, dus net niks. Vind het erg slecht.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Tessa, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. We proberen dit altijd netjes voor de klant op te lossen. Helaas was het juiste artikel niet meer tijdig leverbaar voor jou. Vandaar dat we je een extra korting hebben aangeboden op het artikel wat je had ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags

Hele snelle levering

De levering was zo ontzettend snel dat ik mijn tas niet savonds netjes in ontvangst kon nemen maar deze smiddags al in de regen over de schutting was gegooid.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Marloes, Dat is zeker niet hoe we willen dat onze pakketten worden afgeleverd. Onze excuses voor deze onhandige bezorging. Het is natuurlijk de bedoeling dat je bestelling netjes bij je wordt afgeleverd en niet in de regen over de schutting wordt gegooid. Met jouw ordernummer 1915078 kunnen we een onderzoek starten bij DHL om te achterhalen wat er precies is gebeurd. We nemen dit zeer serieus en zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. bestelling. Als er schade is door de manier van leveren, zullen we dit natuurlijk voor je oplossen. Stuur ons dan een mail op klantenservice@travelbags.nl Met vriendelijke groet, Travelbags
Helaas geen nul sterren mogelijk. Tas is naar 6 dagen nog niet geleverd en ook nog niet duidelijk wanneer wel....maar wel al een enquête opsturen????!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Ralf, Bedankt voor je review, Wat vervelend dat je zending nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat je van ons mag verwachten. Vanwege de drukte rondom Black Friday kan het helaas gebeuren dat een zending onderweg vertraging oploop. We zien dat het vandaag alsnog bezorgd gaat worden. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
De tas is door DHL terug gestuurd voordat hij bij een servicepunt aankwam. Ik kan hem dan weer opnieuw bestellen en hij blijkt dan ook nog duurder.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Wilma, Wat vervelend om te horen dat je bestelling door DHL is teruggestuurd voordat deze bij een servicepunt aankwam. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We begrijpen ook dat het frustrerend is dat de tas die je wilde bestellen nu duurder is. Als je de bestelling plaatst, betalen we je uiteraard het verschil in bedrag aan je terug. Stuur ons dan een berichtje met daarin je nieuwe ordernummer. Met vriendelijke groet, Travelbags
Avondbestelling gedaan..kon ook alleen maar..maar goed prima..komt daarna mail als ik aan t werk ben u pakket komt tussen 10 en 15u wtf
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Roel, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de bezorgtijd niet overeenkwam met je beschikbaarheid. We begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn, zeker als je aan het werk bent. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
Na een week is de koffer nog niet aangekomen Ik heb de bestelling gecanceld. Ben al begonnen aan mijn vakantie
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Mario, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling niet zoals beloofd de volgende dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. We lossen het graag voor je op. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek voor je is opgestart. We houden je op de hoogte van de uitkomst. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
oke kwaliteit, maar komt met reclame die je er in luist een abonnement bij de postcodeloterij te nemen
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Vincent, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over de reclame die bij de koffer is geleverd. We proberen onze klanten altijd de beste ervaring te bieden, en je feedback helpt ons om dit te verbeteren. We zullen deze kwestie bespreken met ons team om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
op internet gemeld dat oplevering direct volgende dag maar in feit?? 21 dagen daarna!! zo slecht
Antwoord van Travelbags Nederland
Wat vervelend om te horen dat je bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. Onze belofte is inderdaad dat als je voor 23:00 bestelt, je het de volgende dag in huis hebt. Het lijkt erop dat we die belofte niet hebben kunnen waarmaken en daarvoor bieden we je onze oprechte excuses aan. Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kunnen we uitzoeken wat er precies mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor je begrip en geduld.
Bezorgen duurt lang en ging de eerste keer niet goed
product niet verpakt en gekreukt
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Carolien, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je product niet naar behoren was verpakt en gekreukt is aangekomen. Dat is zeker niet de service die we bij Travelbags willen leveren. We vinden het belangrijk dat onze producten in perfecte staat bij onze klanten aankomen. We nemen je opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
Materiaal kan beter
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Christine, Bedankt voor je review van onze tas. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je mening te geven. Het spijt ons dat het materiaal van je recente aankoop niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen je feedback zeer serieus, omdat we streven naar de beste kwaliteit voor onze producten. We zullen de feedback doorgeven aan onze leverancier. Met vriendelijke groet, Travelbags