Travelbags Nederland

3.979 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.275 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Kan er nog niet over oordelen, omdat ik hem nog niet heb ontvangen.
18 jan 2024
Beste Lotte, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
Nog steeds niet geleverd 11 januari besteld
18 jan 2024
Beste Jacqueline, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
13 jan 2024
De tas is er een week later nog steeds niet
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je pakket nog niet geleverd is. Zou je hiervoor contact met ons willen opnemen via klantenservice@travelbags.nl. Dan kijken we het graag voor je na! Met vriendelijke groet, Travelbags.
1 jan 2024
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste PJF Smit, Bedankt voor je review. Mocht je meer feedback willen delen. Zou je dan contact met ons op willen nemen? Met vriendelijke groet, Travelbags
27 mei 2023
Onze bag bleek kapot in het cijferslot. Er kwam wel snel een melding dat we de bag konden terug sturen, maar de aangekondigde gegevens waaronder een QR code om terug te sturen bleven uit. Op diverse herhaalmails van ons werd niet gereageerd. A.s. dinsdag maar weer proberen. Vandaar niet zo tevreden en geen aanbeveling voor uw firma.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet goed lijkt te gaan! Is het inmiddels opgelost? Met vriendelijke groet, team Travelbags.

Levering bij 2e bestelling wel geleverd

Levering wel verzonden, maar niet afgeleverd door DHL omdat het adres onbekend was. Pakket retour gegaan. Travelsbags geeft dan aan dat ze, voor een snelle afwikkeling, geld gaan terugstorten en ik een nieuwe bestelling moet plaatsen. Dat vind ik niet klantvriendelijk.
24 okt 2023
Beste Sander, We vinden het jammer dat je dit niet klantvriendelijk vindt. Omdat de bestelling geretourneerd is, kunnen wij dit proces helaas niet meer stoppen. Dit zorgt ervoor dat je je geld van ons terug krijgt. Dit is ook de reden waarom we je aanraden de bestelling opnieuw te plaatsten. We hopen dat je ons begrijpt, en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags
21 jul 2023
Bij het bestellen stond er volgende dag in huis, maar DHL stelde steeds de bezorging uit. DHL zei dat de verzender (Travelbags) verantwoordelijk is (al ben ik het hier niet mee eens). Verder is het product mooi en heb ik verder nergens op aan te merken.
6 jun 2023
De portemonnee gaat erg zwaar open en dicht! Is gauw erg vol waardoor hij bijna niet meer dicht gaat! Ik had jammer genoeg de verpakking al weggegooid, anders had ik de portemonnee weer teruggestuurd! Mevrouw Slagter.
7 jun 2023
Beste Mevrouw Slagter, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat het artikel niet naar behoren werkt. We lossen het graag voor u op. U mag een mail sturen naar onze klantenservice (klantneservice@travelbags.nl). Dan pakken ze het voor u. Met vriendelijke groet, Team Travelbags
13 sep 2023
Pakket niet geleverd op mijn adres. Heb ze dan geemailed over mijn probleem en ze zeiden dat ik binnen 2 of 3 dagen een berichtje krijg, maar het is al 5 dagen later en nog steeds niets gehoord
13 sep 2023
Beste Jimmy, bedankt voor je review. Wij hebben inmiddels een terugkoppeling ontvangen van DHL en je per e-mail op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Travelbags
31 aug 2023
Helaas niet geleverd volgens verwachting De koffer is uiteindelijk geleverd maar niet de volgende dag zoals beloofd op de website. Over de vertraging is ook geen bericht gestuurd.
31 aug 2023
Beste Jeroen, We begrijpen dat de situatie erg vervelend voor je is. We kunnen helaas geen 100% garantie geven, maar de meeste van onze pakketten komen de volgende dag aan bij de klant. We versturen een mail met daarin aangegeven dat er een vertraging is, wellicht is deze mail in de spam terecht gekomen? Met vriendelijke groet, Travelbags
8 okt 2023

Levering

Bestelling kwam niet op de door mij aangegeven tijd. Daarnaast kwam er maar 1 koffer ipv de 2 die ik had besteld. Ik moest jullie 2 keer contacten voordat dit was gecoorigeers
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste heer/mevrouw Scheer, Excuses voor het ongemak. Helaas kunnen zendingen vertragingen oplopen bij de bezorgdienst, wat bij u gebeurt is. Ik zie dat de 2de koffer netjes aan u afgeleverd is, kunt u aangeven of u deze goed ontvangen heeft? Met vriendelijke groet, Travelbags
29 mei 2023

Verkeerd artikel geleverd gekregen

Helaas een verkeerd artikel geleverd gekregen en klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Kosten moeten maken voor retour sturen. Wel snelle levering en duidelijke website.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Wij waren gisteren vanwege Pinksteren gesloten. Ons excuus voor het ongemak. Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@travelbags.nl? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, team Travelbags.
13 okt 2023
Zou binnen n dag geleverd worden en schuiven de schuld af op DHL … ( moeten zij n betere nemen) nee niet betrouwbaar als iets acuut nodig hebt waarmee je op reis moet
16 okt 2023
Beste Lex, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is bezorgd. Onze excuses hiervoor. We doen ons beste om alle bestelling op het juiste tijdstip te laten bezorgen. Helaas lukt die niet altijd. Hierin zijn we voor een deel afhankelijk van de vervoerder. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
2 jul 2023
Tasje zelf is leuk en handig met alle vakjes. De riem is echter veel te groot om rond je middel te dragen. Zelfs voor een maat 36/38
4 jul 2023
Goedemiddag Carlie, Dank voor je review! Wat jammer dat het item niet helemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
20 sep 2023

Retourneren is lastig.

Het retourneren van een artikel is niet duidelijk. Er staat dat je een retourlabel kunt downloaden maar dit is niet te vinden!
21 sep 2023
Beste Céline, bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet duidelijk is waar je een retourlabel kan downloaden. Dit kan via onze website, via de volgende link https://www.retourneren.nl/travelbags-retour Met vriendelijke groet, Travelbags
15 jul 2023
bestelling ergens afgeleverd kon zelf gaan zoeken dus niet best ook slechte feedback van klantenservice dus laat maar
Veel te grote tas. Echt niet ook als sporttas te gebruiken, wat wel zo was voorgesteld. Voor mij is het een misloop
31 okt 2023
Beste Ingrid, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de tas niet aan je verwachting voldoet. Het is een tas voor een weekendje weg zoals ook op de site vermeld staat. De tas mag natuurlijk altijd retour mits het natuurlijk voldoet aan de retourvoorwaarden. Vriendelijke groet, Travelbags
Na een week is de koffer nog niet aangekomen Ik heb de bestelling gecanceld. Ben al begonnen aan mijn vakantie
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Mario, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de bestelling niet zoals beloofd de volgende dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. We lossen het graag voor je op. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek voor je is opgestart. We houden je op de hoogte van de uitkomst. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
oke kwaliteit, maar komt met reclame die je er in luist een abonnement bij de postcodeloterij te nemen
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Vincent, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over de reclame die bij de koffer is geleverd. We proberen onze klanten altijd de beste ervaring te bieden, en je feedback helpt ons om dit te verbeteren. We zullen deze kwestie bespreken met ons team om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
25 jun 2023
Ik heb nog niets ontvangen en ik kan het adres niet veranderen
26 jun 2023
Hallo Danielle, Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je ons je ordernummer willen mailen ( klantenservice@travelbags.nl) zodat we het voor je na kunnen kijken. Vriendelijke groet, Team Travelbags