Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.397 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

mooie omlijstingen. Gemakkelijk te openen door bijgevoegd filmpje. Stevig verpakt
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
De kwaliteit is goed en de lijsten zien er mooi uit. Levering was ook snel.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Vlotte levering van prima lijst die ik koos op basis van duidelijke site

Passe partouts

Hele mooie, degelijke passe partouts. Keurig verpakt en snel verzonden
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Dat is erg mooi geworden! Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
24 feb 2024
Snel geleverd, mooi op maat gemaakt de lijst, en mooie lijst
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Goed advies en kwaliteit

Goed advies, veel keuze, snelle levering, goede kwaliteit
17 feb 2024
Fotolijstje is te groot.daar kunnen jullie niks aan doen.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Jammer om te lezen dat de fotolijst te groot is. Wellicht gaat het een volgende keer goed. Voor informatie over de maten neem contact met mij op. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Netjes en goed verzorgd en bezorgd voor een mooie prijs
Antwoord van Yourdecoration.nl
Super snel geleverd en prima kwaliteit! Echt tevreden!
11 feb 2024
Snelle levering prima produkt, goed verzorgd verstuurd
Antwoord van Yourdecoration.nl
De lijst ziet er keurig uit en mooi op maat gemaakt.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Mooie print en goede kwaliteit. Ook snel geleverd.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Bestelling en levering was snel en netjes verpakt
PD
Peter d.
Tilburg
Goede kwaliteit Snelle levering Enorme keus
Antwoord van Yourdecoration.nl
I received on time exactly what I ordered!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Good afternoon, Thank you very much for your very nice review. This makes us very happy. We look forward to your next order and have a nice day. Kind regards, Marga Customer service Your Decoration
Prachtige lijsten en snelle levering
Antwoord van Yourdecoration.nl
snelle bezorging en goede chauffeur
Antwoord van Yourdecoration.nl
Geen op of aanmerkingen , dus oké
AA
André A.
Zaandam
Netjes ingelijst en snel geleverd
Antwoord van Yourdecoration.nl
Snel geleverd en perfect verpakt!