yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

yourdecoration.nl
Beoordelingen:

721 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.864 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op viel dat er bij het bestellen veel mogelijkheden zijn, bij ons was dit betreffende het fotvliesbehang. Jammer was dat er op de site stond op voorraad en het in werkelijkheid besteld moest worden. De kwaliteit van het fotovliesbehang is goed hou er rekening mee dat als je een donkere kleur foto uitzoekt dit wel wat lastiger te plakken is. Hiermee bedoel ik de banen die tegen elkaar geplakt worden dit heel precies gedaan moet worden. Verder moet het vliesbehang aangedrukt worden ivm lucht/lijm, beste dit met de hand te doen ipv met een spatel. Met een spatel bestaat de kans op een beschadiging van de foto. Verder is de kwaliteit van het vliesbehang prima te noemen.

Meest relevante negatieve beoordeling

27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor yourdecoration.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(14)
(13)
(12)
Resetten
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
6 dagen geleden
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dat doet ons goed. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
22 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
23 sep 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
5 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goedendag, Wat een leuke vrolijke fotolijst. Maar ik was teleurgesteld toen ik de folie op de kunststof plaat verwijderde en de foto inlijstte. De leuke foto wordt hierdoor veel te vaag naar mijn zin. Ik heb de foto nu zonder de plaat ingelijst, maar hierdoor is de foto eigenlijk te kwetsbaar. Een glazen plaat had ik mooier gevonden. Vr. Gr. D. Verduijn
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
6 sep 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Is het mogelijk dat je mij een foto stuurt, zodat ik kan zien hoe het is geworden? Dan kan ik je verder helpen om tot een goede oplossing te komen. Je mag de foto mailen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
11 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Door het kunstglas was mijn schilderij er niet goed door heen te zien, het was een beetje wazig, onscherp. Het kost ook heel veel moeite om de achterplat weer terug te zetten. Het was veel te krap en er oest een mes bij te pas komen om de lipjes er tussen te kunnen krijgen. De lijst zelf is mooi.
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
16 sep 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Wanneer er nog iets niet goed is, wil je het mij dan laten weten? Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
12 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slecht afgewerkt en goedkoop materiaal

De drie sterren zijn vooral voor de klantenservice, die mij snel en goed hebben geholpen om mijn geld terug te krijgen. De lijst was van goedkoop plastic en de randen waren slecht afgewerkt. Absoluut niet de 26 euro waard.
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
16 sep 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze klantenservice. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
28 aug 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie avond gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
26 aug 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie avond gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
26 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Moeilijk in te lijsten, afmeting incorrect, kwaliteit laag

Het was moeilijk om de posters in de lijsten te zetten. Het kostte te veel moeite. Ook is de afmeting niet correct. Ik heb posters van 40x40 en 50x70cm en bij deze lijsten stond dat die erin paste. We moesten beide posters gewoon korter knippen zodat het past.. en de kwaliteit van de randen is laag. Er zaten gauw krassen op de randen van de lijsten. Helaas bestel ik niet nog een keer bij de webshop.
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
30 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw e-mail. Het is erg belangrijk bij het inlijsten, dat je de exacte maten hebt van posters. Wanneer de posters korter geknipt moesten worden, dan lijkt het erop, dat de posters groter waren dan de opgegeven maten. Heb je er rekening mee gehouden, dat wij werken met binnenmaten? Bij krassen had ik graag foto's ontvangen, zodat ik het voor jou kan oplossen. Graag tot een volgende bestelling en een stralende dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
11 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snel bezorgd, alleen de maat klopt niet , heb niet genoeg tijd om te ruilen
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
12 aug 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wij geven op onze site de binnenmaten weer. Dat is de maat van het gat aan de achterkant van de fotolijst. Het gat is aan de voorkant iets kleiner, ongeveer 5 mm per kant. Dit is nodig voor het inlijsten. Zo is er een mooie overloop. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
8 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
9 aug 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Graag tot een volgende bestelling en een heel mooi weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
19 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
23 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Leuk dat je dit met ons wilt delen. Graag tot een volgende bestelling en mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
3 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
De beide lijsten die ik besteld heb zijn onbruikbaar. De verpakking waarin de twee lijsten verstuurd zijn was prima in orde, maar de lijsten zelf niet. Van de ene lijst is een kant krom doordat de draaiklemmen aan de achterkant niet op de juiste afstand zijn geplaatst. Bij de andere lijst is er in één hoek een kier tussen de profielen van 3mm. Beide lijsten zijn dus onbruikbaar,
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
5 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Ik vind het jammer om te lezen, dat de fotolijsten niet voldoen. Zojuist heb ik het uitgezocht, maar ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen over de bestelling. Kun jij mij foto's sturen van wat er niet goed is en dit sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Ik ga het voor jou oppakken en zorgen dat er een goede oplossing komt Mijn excuses voor dit ongemak. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
2 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Jammer dat de fotolijst niet aan jouw verwachting voldoet. Misschien kun je een volgende keer de Annecy nemen. Deze is in dezelfde prijsklasse als wat je nu gekocht hebt, maar door een andere manier van productie wellicht wel de fotolijst die je zoekt. Graag tot een volgende bestelling en een hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling beschadigd

Enkele weken geleden heb ik via de webshop van Your Decoration een tweetal kunstdrukken besteld. Ik koos er mooie (op maat gemaakte) lijsten bij uit en liet de kunstdrukken inlijsten door Your Decoration. Helaas kan ik niet tevreden zijn over deze webshop. Technisch hebben ze de zaken niet goed op orde. De afgegeven levertijd werd niet gehaald. Op zich is dat geen probleem, maar ik vind het prettig als ik daarover wordt geïnformeerd. De meeste webshops doen dit tegenwoordig, maar Your Decoration niet. Daarnaast blijken e-mails aan de klantenservice niet altijd aan te komen. Ook kwalitatief ben ik ontevreden. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Op beide lijsten zaten krassen en de hoeken sloten niet goed aan. Volgens de klantenservice was dit transportschade. Zij boden aan nieuwe lijsten te sturen. Op zich een prima aanbod, maar helaas kwamen ook deze beschadigd aan en waren ze veel te groot.
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
30 apr 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Het is jammer dat de bestelling niet aan jouw verwachting heeft voldaan. Inmiddels is het afgerond. Wij nemen jouw situatie mee om het verder uit te zoeken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Graag tot een volgende keer en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
1 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Via de e-mail is er contact geweest en uitleg gedaan hoe wij werken. Dat is anders dan jij verwacht. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het moeilijk om de achterkant weg te schuiven naar aanleiding van wat er op de achterkant stond. Gelukkig kreeg ik 2 dagen hierna een filmpje van jullie wat ik moest doen. Is nu gelukt.
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
12 dec 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Bij de fotolijst had een instructie moeten zitten hoe je naar de video kon komen. Dan hoefde je niet 2 dagen te wachten. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Passepartouts niet al te best

Tot 2 maal toe passepartouts geleverd met hoekjes die erg grof gesneden zijn. Schuine kantjes sluiten niet mooi aan, oogt erg rommelig. Geen 3e poging, maar geld terug. Service is erg goed (op kwaliteitscontrole na dan). Klantenservice vriendelijk en snel met reageren. Daarom toch nog 3 sterren, maar dan ben ik wel vrij genereus.
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik heb alles doorgespeeld aan de verantwoordelijke van ons magazijn. Die heeft het verder opgepakt. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb weer mijn pakketje niet ontvangen was gewoon thuis maar weet ook nog niet waar ik hem op moet halen weer bij dezelfde vervoerder DPD na deze bestel ik niks meer bij jullie altijd het zelfde met DPD
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
13 nov 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik heb het voor jou uitgezocht. Het pakket kon niet bezorgd worden en is naar een parcelshop gebracht. De gegevens van de parcelshop kun je vinden in de track en tracelink, die je van ons gekregen hebt. Mijn excuses voor dit ongemak. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ten eerste heel onduidelijk hoe je retour moet doen! Ik heb 3x moeten bellen! Je moet betalen voor bestellen en retouren, dus nooit meer!!!
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
12 dec 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Wij zijn continue bezig met het optimaliseren van onze processen. De retourprocedure valt daar ook onder. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb maar 1 vd 7 poster ontvangen. Kom ik net achter toen ik samen met mijn kinderen de doos opende. Ik bel maandag voor meer uitleg.
Beoordeling melden
Antwoord van yourdecoration.nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Inmiddels is er contact geweest. Indien je nog niet alles hebt, ontvang ik graag nog een bericht van jou. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland