Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.391 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

PM
Peter M.
Middelburg
3 mrt 2024
Snelle levering, correcte informatie, maar helaas matige/slechte kwaliteit van de bestelde lijstjes. Betere kwaliteitscontrole!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit gemeld hebt. Inmiddels hebben wij contact gehad en heb ik 2 nieuwe fotolijsten naar jou opgestuurd. Tot een volgende bestelling. Alvast heel fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Slechte kwaliteit
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Als er iets niet klopt, laat het dan via de klantenservice weten. Dit kan via e-mail: klantenservice@yourdecoration.nl Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Ik hoop dat ons contact voor meer sterren heeft gezorgd. Misschien toch de kleine lettertjes. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Slechte klantenservice

Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Via de e-mail is er contact geweest en uitleg gedaan hoe wij werken. Dat is anders dan jij verwacht. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ik heb maar 1 vd 7 poster ontvangen. Kom ik net achter toen ik samen met mijn kinderen de doos opende. Ik bel maandag voor meer uitleg.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Inmiddels is er contact geweest. Indien je nog niet alles hebt, ontvang ik graag nog een bericht van jou. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
3 feb 2024
De kleur van de foto lijstjes komen niet overeen met de foto’s op de site
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Wij streven ernaar om fotolijsten op een zo goed mogelijke manier en met de juiste kleur af te beelden. Het kan gebeuren dat er toch afwijking is. Mijn excuses dat dit bij jou is overkomen. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Moeilijk om een foto in de lijst te krijgen en slechte uitleg
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Ik zal doorgeven om te zien waar wij nog verbeteringen kunnen doen. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
27 jan 2024

Passepartouts niet al te best

Tot 2 maal toe passepartouts geleverd met hoekjes die erg grof gesneden zijn. Schuine kantjes sluiten niet mooi aan, oogt erg rommelig. Geen 3e poging, maar geld terug. Service is erg goed (op kwaliteitscontrole na dan). Klantenservice vriendelijk en snel met reageren. Daarom toch nog 3 sterren, maar dan ben ik wel vrij genereus.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik heb alles doorgespeeld aan de verantwoordelijke van ons magazijn. Die heeft het verder opgepakt. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration

Misser van beginnend bedrijf

Wat ik heb besteld (poster Hopper) was niet in voorraad terwijl het er volgens de site gewoon had moeten zijn.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je het aangeeft. Ik heb het uitgezocht en er is een vertraging met de nieuwe levering vanuit de leverancier. Het is niet leuk, maar wij doen er alles voor om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Mijn excuses voor het ongemak. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Ander pakketje bezorgd

Ik kreeg een muggennet binnen terwijl ik een fotolijst besteld had.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor beoordeling. Goed dat je dit aangeeft. Er is contact geweest en het blijkt dat onze vervoerder een verkeerde sticker op het pakket heeft geplakt. DPD heeft inmiddels het juiste pakket geleverd en het muggennet weer in ontvangst genomen. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Betere uitleg
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor beoordeling. Goed dat je het aangeeft. Ik weet niet waar we beter uitleg moeten geven, maar op onze site staan handleidingen en veel gestelde vragen. Daar staat heel veel informatie in. Maar mocht je nog wat missen, laat het mij weten. De e-mail zie ik graag tegemoet. Deze mag naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ik vond het moeilijk om de achterkant weg te schuiven naar aanleiding van wat er op de achterkant stond. Gelukkig kreeg ik 2 dagen hierna een filmpje van jullie wat ik moest doen. Is nu gelukt.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Bij de fotolijst had een instructie moeten zitten hoe je naar de video kon komen. Dan hoefde je niet 2 dagen te wachten. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ten eerste heel onduidelijk hoe je retour moet doen! Ik heb 3x moeten bellen! Je moet betalen voor bestellen en retouren, dus nooit meer!!!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Wij zijn continue bezig met het optimaliseren van onze processen. De retourprocedure valt daar ook onder. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Ik dacht dat het lijstje mat was,maar het glas is mat
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Ik heb de bestelling bekeken en je had inderdaad een matte fotolijst besteld. Wil je mij een foto sturen, van wat je gekregen hebt, dan zoek ik het verder voor jou uit. Deze kun je sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl t.a.v. Marga. Mijn excuses voor het ongemak. Graag tot een volgende bestelling en een hele fijne jaarwisseling gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
5 aug 2023

Zeer slechte ervaring

Helaas! Een extreem dure bestelling vanwege de lage kwaliteit van het product, waarbij ik om een ​​gouden lijst vroeg en eikenhout ontving. Ik vroeg om een ​​vriendelijke manier om dit te veranderen, dat doen ze niet! Ik raad toekomstige klanten aan om heel voorzichtig te zijn bij het bestellen via deze site. Ik had de indruk dat ze sturen wat ze willen en niet wat ze bestellen! Dus wees voorzichtig!
11 aug 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw reactie. Ik heb het uitgezocht. Wij hebben geleverd, wat jij aangegeven hebt in de bestelling. Dit kun jij ook terugzien in de bevestiging. Daar jij een op maat gemaakte fotolijst hebt besteld, is het niet mogelijk om te retourneren. Deze fotolijst is speciaal op jouw wensen gemaakt. Mijn advies is om bij een volgende keer, contact met onze klantenservice op te nemen. Zij kunnen jou dan voorzien van de juiste informatie. Het spijt mij, dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Ik wens je een heel fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
11 nov 2023
heb weer mijn pakketje niet ontvangen was gewoon thuis maar weet ook nog niet waar ik hem op moet halen weer bij dezelfde vervoerder DPD na deze bestel ik niks meer bij jullie altijd het zelfde met DPD
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik heb het voor jou uitgezocht. Het pakket kon niet bezorgd worden en is naar een parcelshop gebracht. De gegevens van de parcelshop kun je vinden in de track en tracelink, die je van ons gekregen hebt. Mijn excuses voor dit ongemak. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
1 jul 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik wordt ook niet op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. :( Laatst nog een bericht gestuurd om mijn bestelling te annuleren.
6 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het even nagekeken en de bestelling is geannuleerd. Als we je nog ergens verder mee kunnen helpen, kunt je ons altijd een mail sturen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Romee Your Decoration Nederland
1 aug 2023
Ik heb product nog niet ontvangen en bij afhaalpunt zijn aangepaste openingstijden. Kreeg mail erg laat en je kunt niet bij vermelden later tijdstip. Ik baal van deze vervoerder dpd.
1 aug 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Goed dat je dit meldt. Ik zie dat het pakket nog naar de parcelshop gebracht gaat worden. De openingstijden worden niet door DPD bepaald, maar in dit geval door de eigenaar waar het punt is. Het is niet leuk, maar ik hoop dat het helemaal goed gaat komen. Mijn excuses voor dit ongemak. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
6 jul 2023
Tot nu toe niets ontvangen. Over de route vd bezorging kreeg ik goede updates tot 3 juli. Het pakketje ligt nog steeds bij de DPD post en tot nu toe geen updates meer gehad.
6 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het even nagekeken en het pakket is in levering. Naar verwachting wordt die vandaag of morgen bezorgd. Door de extreme drukte bij DPD kan het wat langer duren. Mocht het pakket niet bezorgd worden kun je altijd een mail sturen naar klantenservice@yourdecoration.nl Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Romee Your Decoration Nederland