Yourdecoration.nl- Logo - Beoordelingen

Yourdecoration.nl

512 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.443 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2020
Yourdecoration.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Ik had in een museum een replica poster van een Van Gogh schilderij gekocht. Deze poster heeft geen standaard maat, dus ik zocht een maatwerk fotolijst die ook enigszins betaalbaar is. Veel sites vroegen voor deze maten €120-€200, dat vond ik te veel. Toen kwam ik aan bij YourDecoration en kon ik hem voor €50-€60 bestellen in de exacte maat. De gok genomen en ik ben blij! De poster past perfect! De kwaliteit is prima voor wat ik zocht; een zwarte hout-look lijst met beschermlaag voor de poster. Ik heb anti reflex glas genomen, dit doet ook zijn werk. En als kers op de taart was de verzending extreem snel! Er staat op de site dat maatwerk een dagje langer duurt, maar de volgende middag kreeg ik mail dat hij al op de post zat. Ook goed ingepakt. Al met al: een aanrader!!

Waardeloze klantenservice. Bij twee bestellingen van exact hetzelfde product toch twee verschillende producten ontvangen. Hierop gewezen dat een verandering niet op de site staat maar klantenservice houdt zich voor domme (kort samengevat). Zeer frustrerend. Aangeboden oplossing was ongewenst door mij maar toch ontvangen. Wéér anders! Afbeelding laat achterkant zien van eerste bestelling en wat nu op de site staat. De volgende bestelling had een andere achterkant (foto 2, rechts) en de vervanging weer een andere. Dus oppassen bij bestellen!

Beoordelingen voor Yourdecoration.nl

24 mrt 2024
Twee maal lijst Evry gekocht. De bestelling en bezorging was beide malen uitstekend. De lijst heeft een gemakkelijk en stevig systeem om aquarel, tekening of afdruk te plaatsen. De kunststof "glasplaat" is aan beide zijde voorzien van goed beschermingsfolie dat zich streeploos laat verwijderen. Het ophangsysteem is bevestigd aan de hardboard achterplaat. Wanneer het werk in de lijst zit, voelt de maat 55x65 verrassend stevig aan. De maat 60x80 voelt minder stevig aan, waarschijnlijk door de grote maat.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Mijn eerste bestelling

Ik heb een lijst met passe-partout besteld. Deze is keurig verpakt verzonden. Dit was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf. Dat is direct het nadeel: je weet dan nog niet goed waar je precies op moet letten. De bestelde lijst had een plexiglas plaat. Hierdoor komt de foto niet erg mooi tot zijn recht. Een glasplaat was achteraf een betere keuze geweest.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Wanneer gebruik gemaakt wordt van een passe-partout kan het voorkomen dat de kunstofglasplaat niet alijd mooi overkomt. Je zou kunnen overwegen om helder glas te nemen. Deze kun je apart kopen via de klantenservice. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Zeker aan te raden

Heb recentelijk een frame besteld voor een grote poster. Binnen korte tijd aangekomen. De poster inlijsten was even lastig in het begin, maar was simpel genoeg om voor elkaar te krijgen. Zeker aan te raden, en za ook zeker terugkomen wanneer nodig
23 mrt 2024
Geweldig goede communicatie. Moest in een kort tijdbestek een vrij grote bestelling geleverd zien te krijgen. Your decoration heeft de opdracht perfect uitgevoerd mede door de goede en accurate communicatie.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Dit doet ons goed. Ik hoop ook dat jullie er veel plezier mee hebben en anders weet je mij te vinden! Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Er wordt goed omgegaan met de kwaliteit van de bestelling. Van zijranden om de poster heen tot de verpakking van de poster zelf wordt veel aandacht besteed. Ze gaan serieus om met de bestelling.
Antwoord van Yourdecoration.nl

Goede begeleiding leidt tot juiste keuze!

Na goed telefonisch overleg en het door yourdecoration toesturen van de verschillende opties in beeld, kon ik de enig juiste keuze maken. Het resultaat is prachtig! Dank jullie wel...
17 mrt 2024
Goede en snelle service, contact via de chat goed geregeld. En een prachtig product op maat gemaakt voor m’n zelfgemaakte kunstwerk. Snelle levering.
20 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Da is samen een mooi geheel geworden. Veel plezier ermee! Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
RH
Ria H.
Maassluis
Snelle levering, mooie kwaliteit, keurig verpakt. Een mooie foto maken is niet gemakkelijk, vandaar dat de uitsnede er niet mooi uitziet.

Tevrefem klant

Snelle reactie. Goede duidelijke persoonlijke orderbevestiging en onfo over verzending. Goede verpakking en keurig op tijd bezorgd. Super!
17 mrt 2024
Zeer snel verzonden en prachtige lijsten maar vooral prachtig helder plexiglas Zeker een aanrader,zal hier zeker vaker bestellen
20 mrt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Dat is heel mooi geworden. Veel plezier ermee! Graag tot een volgende bestelling en hele mooie dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland

Perfecte service!

Bestelling / betaling bleek niet goed te zijn gegaan. Na telefonisch contact snel opgelost en alsnog een snelle levering!
Antwoord van Yourdecoration.nl
De kwaliteit van het schilderij en de goede service betreft ontvangst van ons bestelling, Top

Mooie lijsten!

Prima communicatie, snelle levering en supermooie op maat gemaakte fotolijsten!
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en hele mooie Pasen gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Snelle en zorgvuldige bezorging. Mooie lijsten die voldoen aan verwachtingen.
AM
Annelous M.
Barsingerhorn

Top!!

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en perfecte lijstjes!! Zeer tevreden!!
31 mrt 2024
Echt maatwerk kunnen laten maken. Snelle levering. Ziet er goed uit.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Snelheid van levering. Goede maatvoering. Alleen licht materiaal.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Precies goed op maat gemaakt en keurig verpakt verzonden.
Antwoord van Yourdecoration.nl
Goede ervaring, het zag er prima uit met veel materiaal

Niks op aan te merken.

Snelle bezorging, goed ingepakt, product zoals verwacht.