Certificaat voor lincherie.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.754 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.819 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snelle levering, goed product en zeer prettige service
5.00

Verpakking goed verzorgd, gratis retour goed geregeld

5.00

Snelle levering, alles was zeer netjes verpakt. Goed product.

lincherie.nl antwoordt: 26-05-2017
Bedankt voor het vertrouwen dat u in Lincherie stelt en uw positieve feedback. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe lingerie en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Mvg, Lincherie.

Product was niet naar mijn zin .
Verder alles perfect gelopen.

lincherie.nl antwoordt: 26-05-2017
Bedankt voor het vertrouwen dat u in Lincherie stelt en uw positieve feedback. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in onze webshop of in een van onze winkels. Mvg, Lincherie.

Alles was in een woord super geregeld.
mooie verpakking, snel bezorgd.

lincherie.nl antwoordt: 24-05-2017
Bedankt voor het vertrouwen dat u in Lincherie stelt en uw positieve feedback. Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Mvg, Lincherie.

Goed geholpen in de winkel.
Modellen in de winkel online besteld en 2 dagen later thuis bezorgd in een mooie doos. Bh's zitten perfect.

lincherie.nl antwoordt: 24-05-2017
Bedankt voor het vertrouwen dat u in Lincherie stelt en uw positieve feedback. Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkels of op onze webshop. Mvg, Lincherie.

snelle service en levering

lincherie.nl antwoordt: 24-05-2017
Bedankt voor het vertrouwen dat u in Lincherie stelt en uw positieve feedback. Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen op onze webshop. Mvg, Lincherie.

3e of 4e keer lingerie besteld.Iedere keer prima service en snelle levering Discrete en luxe verpakking.Helemaal top

lincherie.nl antwoordt: 24-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen. Wij wensen u bijzonder veel plezier met uw nieuwe bestelling en wensen u te bedanken voor uw fijne feedback. Alvast bedankt en tot binnenkort. Mvg, Lincherie.

Altijd goed

lincherie.nl antwoordt: 24-05-2017
Bedankt voor het blijvende vertrouwen dat u in Lincherie stelt en uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Mvg, Lincherie.

Mooie kwaliteit, super snelle levering, nette verpakking

lincherie.nl antwoordt: 24-05-2017
Bedankt voor het vertrouwen dat u in Lincherie stelt en uw positieve feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Mvg, Lincherie.

Goede webshop met snelle levering. Producten worden prachtig verpakt en verzonden.

lincherie.nl antwoordt: 24-05-2017
Bedankt voor het vertrouwen dat u in Lincherie stelt en uw positieve feedback. Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling en hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Indien wij onze klantenservice kunnen verbeteren, aarzel dan niet om ons te contacteren via lincherie@vandevelde.eu . Bedankt en tot binnenkort. Mvg, Lincherie.

Alles is altijd goed verzorgd

lincherie.nl antwoordt: 23-05-2017

T was geweldig

lincherie.nl antwoordt: 23-05-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling Dit vinden wij geweldig. Heel veel plezier met uw nieuwe lincherie en bedankt voor uw vertrouwen. Mvg, Lincherie.

Nvt

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie. Indien u vragen zou hebben, kunt u ons telkens contacteren via lincherie@vandevelde.eu of ons gerust telefonisch bereiken. Wij bedanken u voor het vertrouwen dat u in ons stelt. Mvg, Lincherie.

Alles Prima

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie. Bedankt voor uw vertrouwen. Mvg, Lincherie.

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie. Mvg, Lincherie.

Mooie BH maar vooral de levering was erg mooi. Is alsof je een cadeautje krijgt. Chique ingepakt. En ook het retour zenden ging super makkelijk (ik had 1 item per ongeluk in de verkeerde maat besteld). Heel tevreden en ga hier zeker vaker bestellen.

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie. Bedankt voor uw vertrouwen. Mvg, Lincherie.

4.00

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie. Indien u ons graag tips geeft om onze service te verbeteren, kunt u ons contacteren via lincherie@vandevelde.eu. Bedankt voor uw vertrouwen. Mvg, Lincherie.

Levering door Post NL zou tussen 08.00 en 10.00 uur zijn, maar werd pas eind van de middag. Dat is niet gecommuniceerd.
3.67

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017
Bedankt voor uw positieve feedback en de opmerking over PostNL. Wij geven deze informatie zeker door aan het juiste departement en verontschuldigen ons dat uw levering later was dan gepland. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie en bedanken u voor het vertrouwen dat u in ons stelt. Mvg, Lincherie.

Prachtige bh's en snelle levering
Ik kom zeker terug voor meer ;-)

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie en bedanken u voor het vertrouwen. Mvg, Lincherie.

Prima geregeld mooi verpakt snelle service

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie en bedanken u dat u opnieuw voor Lincherie koos. Mvg, Lincherie.

snel, mooi en passend

Snelle levering, goede service

lincherie.nl antwoordt: 22-05-2017

Producten zijn geweldig, daarvoor kwam ik op deze website terecht. Jammer dat online aankopen niet meetellen met het spaarprogramma waar ik in de winkels aan meedoe? Kan dit alsnog geregeld worden? Misschien anders een leuke kortingsvoucher als ik nog een keer wat wil bestellen? Dat kan er bij een aankoop van 300 euro wel van af?
4.33

De bestelde en gekochte producten waren van zeer goede kwaliteit.De service in de winkel was zeer goed, en via internet ook.

lincherie.nl antwoordt: 19-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo'n totaalervaring kon meemaken en u tevreden bent met uw nieuwe lingerie. Wij bedanken u voor uw vertrouwen en hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst. Mvg, Lincherie.

Snelle en correcte levering.

lincherie.nl antwoordt: 19-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op onze webshop. Mvg, Lincherie.

Snelle levering, fijne produkten van uitstekende kwaliteit

lincherie.nl antwoordt: 19-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Bedankt voor het vertrouwen dat u in Lincherie stelt. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op onze webshop en helpen u graag indien u nog vragen zou hebben. Mvg, Lincherie.

De beoordeling behoeft verder geen toelichting. Het is gewoon goed.

lincherie.nl antwoordt: 18-05-2017

Snelle discrete bezorging, prachtig materiaal

lincherie.nl antwoordt: 18-05-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw bestelling. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe lingerie. Mvg, Lincherie.

Prachtig verpakt, uitstekend product( maar dat wist ik al).
Snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden

lincherie.nl antwoordt: 18-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw fijne, positieve beoordeling. Heel veel plezier met uw nieuwe lingerie en tot binnenkort. Mvg, Lincherie.

Bestelling is een week geleden retour gegaan maar het geld nog niet retour ontvangen,
3.67

lincherie.nl antwoordt: 18-05-2017
Beste Mevrouw Kok, wij hebben uw retourzending gisterennamiddag mogen ontvangen en onmiddellijk verwerkt. Zoals u reeds per e-mail werd geïnformeerd, ziet u de terugbetaling weldra op uw rekening verschijnen. Indien wij u nog verder van dienst kunnen zijn met (styling)advies, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. Mvg, Lincherie.

Bestelling keurig op tijd en super mooi verpakt ontvangen

lincherie.nl antwoordt: 18-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe lingerie. Mvg, Lincherie.

Zeer tevreden, super snelle levering en netjes verpakt.

lincherie.nl antwoordt: 17-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe lingerie en hopen u opnieuw van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Mvg, Lincherie.

Top levering en
Product

lincherie.nl antwoordt: 17-05-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij bedanken u voor uw trouw en wensen u heel veel plezier met uw nieuwe lingerie. Mvg, Lincherie.

Snel geleverd

lincherie.nl antwoordt: 17-05-2017
Bedankt voor uw positieve feedback. Veel plezier gewenst met uw nieuwe lingerie en badmode. Mvg, Lincherie.

Ik vind het geweldig zoals het bij u gaat . Goede kwaliteit en snelle levering.

lincherie.nl antwoordt: 17-05-2017
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u alvast veel plezier toe met uw nieuwe lingerie en helpen u graag verder in de toekomst. Mvg, Lincherie.

Gemakkelijk te bestellen met veel nuttige informatie over het produkt.
Snelle en keurige levering in een discreet zwart doosje.

lincherie.nl antwoordt: 17-05-2017

Zeer snelle foutloze levering.

lincherie.nl antwoordt: 15-05-2017
Bedankt voor uw positieve feedback. Veel plezier met uw bestelling. Bedankt dat u voor Lincherie koos. Mvg, Lincherie

Ik bestel altijd mijn lingerie via Lincherie. Goede kwaliteit en mooi ingepakt ook Niet altijd de goedkoopste online, maar wel veilig en ook retourneren zonder problemen.

lincherie.nl antwoordt: 15-05-2017
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuw setje. Bedankt dat u wederom voor Lincherie koos. Mvg, Lincherie

lincherie.nl

lincherie.nl werd op 04-04-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lageweg 4

Belgium 0448.746.744
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Herman Van de Velde, Isabelle Monbaliu
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lincherie.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen