Certificaat voor lincherie.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.028 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.360 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

efficient erg prettig dat de retourzending in dichtstbijzijnde winkel gebracht kan worden Ook daar weer prettig geholpen
4.67

Perfect verstuurd en mooi artikel, ben super tevreden

Perfect
5.00

Snelle levering, keurig verpakt en lingerie is van een prima kwaliteit.
4.67

Vorige bestelling een artikel teruggestuurd met verzoek van andere maat. Hier niks van terug gehoord. En heb wel betaald,
2.50
Redelijk

Binnen twee dagen kon de bestelling worden opgehaald. Mooi verpakt.
4.67

Het was een cadeautje om te mogen ontvangen
4.67

Snel geleverd en de bestelling was mooi verpakt. retourneren ging prima, zonder kosten. Top
5.00

Geen verdere opmerkingen, beviel allemaal erg goed
5.00

Keurig geholpen vestiging adam (9straatjes)
5.00

De afhandeling van de bestelling is uitstekend verlopen.

Correct en snel verstuurd
5.00

Helaas is mijn bestelling te laat aan gekomen. Aangezien ik op vakantie ging, moest ik de bestelling ongeopend retourneren, hier baalde ik behoorlijk van. Mijn schuld dat het zo kort dag was maar ervan uitgaand dat er op tijd geleverd zou worden, had ik nog prima op tijd mijn pakket kunnen ontvangen, jammer.
1.00
Slecht

Alles prima

Snelle levering. Mooi verpakt

Snel en netjes geleverd.

Geen bijzonderheden
4.33

De lingerie wordt prachtig verpakt in vloeipapier met een mooie wikkel van element zwart papier. Het voelt als een waar cadeau om een pakketje van Lingerie te ontvangen. De service is geweldig. Zowel het bestellen als het retourneren indien iets niet helemaal past zijn met een paar klikken of stappen geregeld. Een aanrader
5.00

Ik heb op 11 juli twee badpakken geretourneerd conform de instructies omdat ze te klein waren. Inmiddels heb ik een maat groter besteld, ontvangen en gehouden. Prachtig van Prima Donna.
Echter, ondanks mail erover nog steeds geen bevestiging van de retourzending ontvangen en ook mijn geld nog niet terug. Ik reken erop dat dit met spoed gebeurt, want dit duurt echt te lang.
2.33
Matig

lincherie.nl antwoordt: 24-07-2017
Bedankt voor uw beoordeling en uw belangrijke feedback. Wij hebben zojuist contact met u opgenomen via e-mail daar wij tot op heden nog geen retourzending konden ontvangen. Wij verzoeken u ons te antwoorden via e-mail en het afgiftebewijs van PostNL te controleren zodat wij een onderzoek kunnen starten. Hartelijk bedankt voor uw begrip en uw medewerking. Mvg, Lincherie

Als tegemoetkoming voor het niet hebben kunnen bestellen met kortingcode heb ik een code via mail ontvangen voor bestellen van lincherie in opruiming, geldig tot eind juli. Op zich mooi gebaar maar mijn mail met vraag over mijn account en de koppeling met spaarpunten is niet beantwoord. Dat is jammer. Ik ga bij volgende aankoop in winkel verder navraag doen.
4.00

Prima en snel geleverd in een prachtige verpakking. Dank
5.00

Ik ben heel tevreden over het bikini broekje en over de bezorging. Snel en netjes.
5.00

Levering wat vertraagd door drukte.maar
wordt zeer snel gereageerd op mail en prima service
4.33

P rima product, uitstekend verpakt en snel geleverd
5.00

Nog geen ervaring met de service.
Maar snelle levering. Heel mooi, discreet en keurig verpakt.

Levertijd waar gemaakt
3.67

Alles snel geleverd en keurig verpakt.
Ik miste alleen een retoursticker.

lincherie.nl antwoordt: 24-07-2017
Hartelijk bedankt voor uw bericht en uw feedback. Een retourzending wordt bij PostNL via een antwoordnummer verwerkt. Daarom ontving u geen retoursticker. U kunt uw pakje naar een PostNLpunt of kantoor brengen en de instructies op het retourformulier stapsgewijs volgen. Indien u nog verdere vragen zou hebben, aarzel dan zeker niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Bedankt. Mvg, Lincherie

Ik heb een aantal artikelen geretourneerd. Deze zijn echter na een week nog niet bevestigd aan mij en het saldo op mijn creditcard is ook nog niet aangepast.
3.50

lincherie.nl antwoordt: 24-07-2017

Alles heel mooi en netjes verpakt. Ook snelle verzending. Helaas moest ik het retour sturen wegens een verandering in mijn maat maar kom zeker langs om eens uitgebreid te passen.
5.00

vlotte bezorging en producten die ik uitgezocht had pasten perfect

Goed geholpen in winkel
4.00

Netjes op de hoogte gehouden en product leuk verpakt een plezier om uit te pakken. En natuurlijk een prachtig badpak uitstekende pasvorm zoals mijn vorige badpak van Prima Donna . Zal het badpak met veel plezier dragen .

Ben er tevreden over

Neen.
4.00

Vanwege de uitverkoop duurde de levering wat langer. Het product was mooi en met zorg ingepakt.
4.67

Helaas zit de bh tijdens het dragen niet goed.Ik ga dus in de toekomst liever naar de winkel,waar ik geadviseerd kan worden en verschillende modellen kan passen.
4.00

Het was allemaal prima geregeld
5.00

Alle ervaring zijn zeer positief. Helaas vielen de producten op mijn huid niet naar verwachting en heb ik de producten retour gestuurd. Maar ook die ervaring is tot op heden positief. Dank
4.00

Goede producten, super verzorgd verpakt... echter door deze mooie verpakking moest ik thuisblijven omdat het pakketje met 1 slip niet door de brievenbus paste en er ook een handtekening vereist was. Handig om dit te vermelden op de website, ik had namelijk gedacht dat het door de brievenbus zou gaan.

lincherie.nl antwoordt: 24-07-2017
Bedankt voor uw constructieve feedback. De informatie is aangeduid op onze website, maar wij zullen trachten dit beter te verduidelijken in de toekomst. Alle leveringen gebeuren via verzekerde pakketpost via PostNL. Indien uw pakket verloren zou gaan bent u volledig verzekerd voor de waarde van het pakket. Wij geven de voorkeur aan deze kwaliteitsvolle leverservice. Mvg, Lincherie

Alles prima in orde en superblij met mijn nieuwe lingerie

lincherie.nl

lincherie.nl werd op 04-04-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lageweg 4

Belgium 0448.746.744
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Herman Van de Velde, Isabelle Monbaliu
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lincherie.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen