Certificaat voor lincherie.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.753 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 3.641 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Pasvorm van de bestelde producten was niet goed. Bovendien vond ik de kwaliteit ten opzichte van de prijs niet in verhouding.
4.00

het feit dat je de spullen niet gelijk meekrijgt is minder, je moet dus thuis zijn op moment van aflevering

Top

Top service
5.00

er zat een goeie tussen , die ik heb gehouden
5.00

Weer een prachtige bh van Prima Donna ontvangen. Erg tevreden over de service van dit bedrijf. Klant is echt koning bij dit bedrijf
5.00

Helaas kom ik er na een paar keer dragen achter dat deze BH eigenlijk niet goed zit bovenin. Maar nu is mijn retourdatum al verstreken. Echter ben ik dus wel enorm teleurgesteld in de service van de winkel.
2.33
Matig

lincherie.nl antwoordt: 22-03-2017
Beste klant, het is belangrijk om dit tijdig te melden in onze Lincherie winkel zodat zij ook nog binnen hun retourprocedure artikelen kunnen terug sturen. Deze is een periode van 2 weken, net zoals dit via de online shop ook verloopt. We betreuren het dan ook dat je hierdoor een nare ervaring hebt opgelopen. Mvg Lincherie

ik heb ook iets geretourneerd, maar hier nog geen bericht van ontvangen, dit zou wel fijn zijn als het snel wordt bevestigd.
4.00

Het pakketje ziet er chic uit tegenwoordig. Ik ben verbaasd dat het hele retourentraject is verbeterd (niet meer zelf alle artikelen uitschrijven) maar dat het antwoordnummer nog steeds ergens verstopt in de tekst staat in plaats van even een retoursticker erbij te leveren. Ook het BIC nummer moet ik elke keer opzoeken en opschrijven, andere leveranciers vragen hier niet naar.
3.33
Redelijk

lincherie.nl antwoordt: 22-03-2017
Beste klant, bedankt voor uw berichtje hierover, we nemen dit zeker mee naar de toekomst om te verbeteren Mvg, Lincherie

Netjes geleverd prima verzorgd.
4.33

de bh's zijn prachtig, helaas pasten ze niet.
4.67

Mooie producten, snelle levering en keurig verpakt.
5.00

niks op aan te merken, snelle correcte levering
5.00

kwaliteit van de bestelde lingerie is niet top band laat vrijstel los, maar zit wel lekker.
3.33
Redelijk

Snelle correcte levering.
4.33

Vindt jullie producten fantastisch.

Goede service en kwaliteit

Snelle en goede service
5.00

Perfect verpakt, echt een kadootje
Marie Jo BH is altijd goed wat betreft kwaliteit en pasvorm.

5.00

Ik bestel beslist nog een keer
5.00

Eerst per mail advies gekregen over de maat en nu eindelijk een goede maat
5.00

Goede site; product gekozen en na 2 dagen in huis in mooie verpakking. Ik ben helemaal fan van Prima Donna en ik had nog nooit eerder een bh of body via internet gekocht. De body past heel mooi.

heel goed

Prima verzorgd

Super
5.00

Vooral de dames in de winkel waren echt gastvrouwen.
4.67

Niet geleverd wat er was besteld, alles vooraf betaald, bh geretourneerd, nog steeds geen enkele reactie of terugbetaling.
1.00
Slecht

lincherie.nl antwoordt: 13-03-2017
Beste klant, kan u ons even een mailtje sturen wat er precies is fout gegaan? Retouren worden binnen 14 dagen verwerkt, alsook dan zal de betaling rechtgezet worden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg, Lincherie

Toelichting lijkt me niet noodzakelijk.

In prima verpakking ontvangen
5.00

Omdat pasvorm niet goed was, bestelling op 1-2-2017 teruggestuurd maar nog geen geld terugontvangen op 15-02-2017.
Begin maart) alles naar tevredenheid opgelost.

Uitgebreide keuze in topmerken
5.00

Betreft assortiment: had graag een "tussenmaat" gezien (had 80A willen vergelijken met de 75B die ik besteld had).
4.33

Super blij met de mooie bh's ook na mijn borstverkleining koop ik alleen nog maar PD's
4.33

wordt snel en god verzorgd geleverd. Hier is minder nee verkoop dan in winkel,waar ik de service slecht vind
5.00

prima donna koop ik al jaren. Service van Lincherie is goed. Snelle levering.
Mis alleen de retournrief plus een adres etiket bij de levering.
4.00

Op tijd en netjes verpakt

Perfecte levering.

Goede service

lincherie.nl

lincherie.nl werd op 04-04-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lageweg 4

Belgium 0448.746.744
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Herman Van de Velde, Isabelle Monbaliu
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lincherie.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen