lincherie.nlBeoordelingen

Herman Van de Velde, Isabelle Monbaliu

Beoordelingen voor lincherie.nl

4.72/5.00

3.865 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb online 2 bikini’s besteld omdat ik mijn maat al wist hoefde ik niet naar de winkel om mijn maat op te laten nemen. De bestelling werd in een mooie doos geleverd en het bovenstuk je en broekje zaten apart verpakt. Ook het eventueel retour zenden is makkelijk want er zit al een retour formulier en retour label bij. Ook kun je het pakket kosteloos afgeven bij post.nl. Kortom een hele goede ervaring zowel als je naar de winkel gaat alsook via de webshop.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

ik wilde de levering bij de winkel, maar dat kon ik niet aanvinken. dik wilde in geen geval dat het bij de buren afgeleverd werd, maar dat vinkje kon ik niet uitzetten. Heel slecht: het lag binnen één dag bij de buren. waardeloos vond ik dat, want ik kon het pas dagen later bij hen ophalen. gênant......en dat gaat er niet om dat het over lingerie gaat, maar gewoon omdat ik ze niet wil lastigvallen
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over lincherie.nl

Alles dik in orde
Ik had een mail gestuurd over het artikel welke ik niet in het mandje kon doen. Dit terwijl er aangegeven stond dat er nog voorraad was. Uiteindelijk heb ik een andere kleur genomen, wat niet de bedoeling was. Er is na enig mail verkeer geen reactie meer gekomen van jullie kant, jammer!
Helaas was de bh VEEL te groot. Ik heb wel de goede maat besteld, dezelfde bh als ik al,heb, model en maat. Toch veel te groot. Heb het retour gestuurd, helaas nog geen geld terug ontvangen, ook geen antwoord gekregen op mijn vraag die ik gesteld heb in mijn mail.
De levering is 4x uitgesteld. We zijn thuisgebleven omdat volgens de info een handtekening nodig was voor ontvangst. Product uiteindelijk in goede orde ontvangen, maar te vaak thuis gezeten voor de kat zijn viool en uiteindelijk ook geenhandtekening gezet.
Ik heb altijd hetzelfde merk en maat dus dacht de Bh wel online te kunnen kopen maar dat viel erg tegen. De Bh voelt stug aan en knelt. Dit merkte ik na 1 dag dragen dus kon hem niet meer terugsturen. Ik denk niet dat ik online nog lingerie koop helaas.
Ik heb slechts 1 punt voor verbetering. Op de iphone scrolt de lijst niet soepel. Dat is een bron van ergernis voor mij. Als daar eens op gelet zou kunnen worden?? Voor de rest is het een feestje als het pakje binnenkomt.
Alles tot nu toe naar wens, ruime collectie maar maten/kleuren wel snel uitverkocht en/of niet meer met bijpassende slip in juiste maat verkrijgbaar. Zou het ook zeer waarderen als achteraf betaling mogelijk zou zijn.
Keurig verpakt. Helaas niet de juiste Bh voor mij. Retour gegaan via winkel ( Haarlem) waar ik door een super verkoopster geholpen ben en 2 schítterende bh’s gekocht heb. Voor mij is dat beter dan online.
Ik heb wel eens een bestelling op donderdag gedaan in de winkel op het Gelderlandplein gedaan omdat de BH niet in mijn maat in de winkel was en heb de BH pas op dinsdag ontvangen dat zijn 4 werkdagen.
Heel fijn dat allies zo snel gaat. De eerste die ik bestelde was te klein, gelijk een andere besteld en de eerste terug gestuurd. Binnen een week toch de goede in huis. Super!!!
Altijd netjes verpakt en keurig op tijd afgeleverd. Ik heb overigens nog nooit iets terug hoeven sturen, was altijd de juiste maat en voldeed altijd aan mijn verwachtingen.
In de winkel ei delijk de juiste maat gevonden, durf nu online te bestellen. Marie jo is zulk heerlijke lingerie, perfect geleverd voor een fijne prijs door lingerie.
Snelle en accurate levering en bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerkers. Mooi product met een hele goede pasvorm. Voor mij de winkel voor lincherie.
Vlotte levering van lingerie setje Er was actie met 2 e slip gratis alleen was dat niet helemaal duidelijk E over gemaild en tien netjes 2 e slip nog gehad
Dit is de tweede keer dat ik online bestel en net als in de winkel is de service prima! De producten voldoen geheel aan mijn verwachting.
Correcte levering en op tijd. Jammer genoeg paste de lingerie niet. Binnen 4 dagen na de retourzending het geld terug op de rekening.
altijd goeie service en draag al jaren Prima Donna zulke prachtige pasvormen heel blij mee , staat goed en je voelt je goed erin .
Snel geleverd, fijn dat er geen bezorgkosten waren bij een relatief laag bedrag. Mooi en kwaliteitvol product heel erg blij mee
De kwaliteit van t Prima Donna setje is perfect! Zo ook de snelle levering en de verpakking is uitstekend!
Alles netjes geleverd in mooie verpakking. Alleen jammer dat bij retournering de afhandeling zo lang duurt