Certificaat voor lincherie.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.159 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.978 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Prima geregeld allemaal

Top service
5.00

De bestelling kwam snel en was keurig verpakt. De body paste perfect. Kortom, heel tevreden.

Levering mag sneller.
Service heb ik geen ervaring mee.
Bh is geweldig. Hebben jullie deze ook wel eens in de aanbieding ? Leuke korting is altijd wenselijk. Dan wil ik nog een ander kleurtje bestellen :)

lincherie.nl antwoordt: 20-09-2017
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. PostNL heeft een tweede poging ondernomen in plaats van het pakketje in een afhaalpunt te leveren. Daardoor was uw zending een dagje later. Het model Avero is een icoon in onze collecties. Elk seizoen is er een tijdelijke kleur beschikbaar. Voor meer info over promoties, aarzel niet om u op de nieuwsbrief te abonneren. Zo wordt u als eerste geïnformeerd. L.

Slechts 1 ervaring, dus relatief weinig om echt iets te kunnen zeggen.

lincherie.nl antwoordt: 20-09-2017
Bedankt voor uw feedback en uw beoordeling. Indien u in de toekomst vragen zou hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. We verwelkomen u graag opnieuw in onze webshop of in een van onze winkels. Graag wensen we u veel plezier met uw nieuwe lingerie. Mvg, Lincherie

Ik had al een bh van hetzelfde type, dus pasvorm was goed.Bezorging goed op tijd en heel verzorgd ingepakt.
4.67

Wens niets meer te ontvangen ook geen mails

top
5.00

Terug betalen duurt veel te lang. Na twee weken nog geen geld terug.

lincherie.nl antwoordt: 19-09-2017
Hartelijk bedankt voor uw bericht. Uw retourzending werd op 6 september onmiddellijk verwerkt en terugbetaald. Zodra wij een betalingsbewijs van de transactie hebben ontvangen, sturen wij u dit per e-mail. Aarzel niet om even te controleren of de betaling en terugbetaling mekaar gekruist hebben en het verschil reeds verrekend werd. Bedankt voor uw begrip. Wij contactneren u spoedig. Mvg,Lincherie

Correcte levering.
4.00

De bikini in goede orde ontvangen, echter bikinitop valt in het midden wat vreemd waardoor het net is of hij scheef zit. Maar wil hem zo graag behouden. Kleur is zo mooi. Maar top valt me tegen.

lincherie.nl antwoordt: 19-09-2017
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Indien u niet helemaal tevreden bent en het artikel in ongedragen staat is met labels, kunt u het aan de hand van het retourformulier zeker terugsturen. Indien u dat wenst, kunnen wij u ook graag doorverwijzen naar een van onze filialen waar we u nog beter van dienst kunnen zijn om de juiste maat of pasvorm te kiezen voor uw silhouet. Mvg, Lincherie

Top Eindelijk een setje wat super zit
5.00

Snel besteld en ook snel geleverd, met een goede customer service Wat wil je nog meer als klant?
4.00

Mooi verpakt en snel geleverd.
4.67

Allemaal prima verlopen. Heel fijn.
5.00

Zeer vriendelijk personeel en tijdige levering

mooie producten, snelle levering
5.00

Zeer nette levering. Alles prima verlopen.

Tegenvallend
2.33
Matig

lincherie.nl antwoordt: 13-09-2017
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met Lincherie tegengevallen is. Mocht u suggesties hebben om onze klanten in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn, dan horen we het graag Mvg, Lincherie.

Snel geleverd en zeer zorgvuldig verpakt
4.00

Levering, produkt en vooral de service waren prima.
'Emmy" heeft me bijzonder vriendelijk te woord gestaan.

Alleen met de track en trace zie ik niet dat de retourbestelling bij u aangekomen is.
Kunt u mij ditvook bevestigen?

lincherie.nl antwoordt: 12-09-2017
Bedankt voor uw positieve feedback. We hebben uw retourzending effectief goed ontvangen. Gisteren werd de creditnota opgemaakt en de terugbetaling uitgevoerd. Deze zou vandaag of morgen op uw rekening moeten verschijnen. Er werd ook een bevestigingsmail gestuurd. Met vriendelijke groeten, Lincherie

Fijne manier van winkelen. Product was goed verpakt, bezorging liet wat langer op zich wachten.
4.67

De producten zijn snel geleverd en van hele goede kwaliteit. Ben dan ook zeer tevreden en zal zeker in de toekomst mijn bh's bij jullie bestellen.
5.00

Snelle bezorging. Netjes ingepakt. Mooie producten.
4.33

Snelle levering. Pakketje is een kado om te openen. Jammer dat je niet in de winkel kunt omruilen. Of de winkel voor je kan bestellen en thuis laten bezorgen.
5.00

Top verzorging. Hartelijk dank.
5.00

Er was het een en ander mis gegaan met de verwerking van de bestelling. Na onderling mailverkeer wel goed gekomen.
Redelijk

De levering zou nog beter kunnen door klanten van te voren laten kiezen in welke tijdsperiode geleverd gaat worden. Verder top

Snel correcte aflevering. Mooi aangeboden

Beste,
Ik heb de bestelling 27 aug jl geplaatst maar nog steeds niet ontvangen.
Mvrgr
1.00
Slecht

lincherie.nl antwoordt: 07-09-2017
Beste klant, volgens onze gegevens zou u PostNL verzocht hebben om uw pakket op een PostNL afhaallocatie te laten bezorgen. Uw pakket ligt sinds 31/08 op die locatie en wacht op afhaling. Wij sturen u zo dadelijk een mail met de adresgegevens zodat dit opgehelderd kan worden. Met vriendelijke groeten, Lincherie.

5.00

Al jarenlang is marie jo mijn favoriete merk.

Helemaal tevreden
5.00

Mooi verpakt, het leek wel een cadeautje
5.00

Ik ben erg tevreden alles wat prima geregeld.

4.33

Prettige uitstraling van de winkel
Rustige sfeer( maar het was op een Maandag dat ik de afspraak had)
Ben zeer vriendelijk, beleefd geholpen.
Het was ook gezellig en vrolijk en de verkoopster is een buitengewoon aardige vrouw.

lincherie.nl

lincherie.nl werd op 04-04-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lageweg 4

Belgium 0448.746.744
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Herman Van de Velde, Isabelle Monbaliu
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lincherie.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen