Certificaat voor lincherie.nl

No. XC24E232E8666CD15428DDD1E126EF29F
 

Geldig vanaf
04-04-2014
Geldig tot
03-04-2018
Bevestigd door
Jean-Marc Noël
Bedrijfsleider Trusted Shops GmbH
Informatie over de winkelier
Details en voorwaarden van de Trusted Shops-garantie

Beoordelingen voor lincherie.nl



Uitstekend

4.63/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 2.159 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 5.091 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
snelle behandeling van de bestelling, snelle levering en een luxe verpakking van de bestelling. Alles naar tevredenheid.
5.00
Uitstekend

Prima ervaring met Lincherie.nl
4.67
Uitstekend

prima
4.00
Goed

erg tevreden
5.00
Uitstekend

De levering was binnen de afgesproken, maar ik kreeg geen bericht dat deze binnen was.
4.33
Goed

Bestelling goed te volgen via email. Precies op tijd. Prachtige, chique verpakking, zorgvuldig en netjes. Ende lingerie is zoals altijd mooi met goede pasvorm. Zit perfect
5.00
Uitstekend

Snel geleverd. Mooie verpakking, zag er chique uit.
5.00
Uitstekend

De producten kwamen als een cadeautje binnen. Helemaal blij mee
Een artikel paste niet dus 1 week geleden retour gestuurd. Nu mijn geld nog niet terug op de rekening (ik heb hiervoor overigens nog geen contact gezocht)
3.67
Goed

lincherie.nl antwoordt: 20-11-2017
Bedankt voor uw positieve waardering en feedback. Uw retourzending wordt doorgaans binnen de 14 dagen maximaal verwerkt. De duur van terugbetaling is sterk afhankelijk van uw bank, maar doorgaans 2 tot 3 werkdagen na ontvangst van uw zending. Uw zending werd momenteel nog niet in ontvangst genomen. Aarzel niet om ons te contacteren via lincherie@vandevelde.eu met uw retournummer (3SLFVZ). Bedankt

Beeldschone kwaliteits lingerie, prima service, kortom ik ben erg tevreden met mijn aankopen.
4.67
Uitstekend

Vanwege een vlucht een dag later, kon ik geen bestelling doen. Mijn vrouw gaf haar wensen last minute aan mij door, waardoor ik ook last minute in jullie winkel in de huidenstraat in Amsterdam was. Bestellen ging dus niet, maar een dikke thumbs up voor jullie personeel in de winkel. Fantastisch geholpen in een voor mij altijd wat ongemakkelijk type winkel (raar maar waar). Bedankt voor de hulp
4.50
Uitstekend

lincherie.nl antwoordt: 20-11-2017
Bedankt voor uw positieve waardering en fijne feedback. Uw bericht werd met veel plezier doorgestuurd naar het Styling Center. Het doet ons plezier dat u een fijne ervaring had in het styling center met een bijzonder concept waar we met veel plezier op zoek gaan naar de juiste maat en snit voor uw silhouet. We hopen u en uw echtgenote dan ook spoedig opnieuw te mogen verwelkomen. Mvg, Lincherie

PPT had mijn pakket 3 dorpen verderop geleverd bij een afhaalpunt, beetje vreemd
3.67
Goed

lincherie.nl antwoordt: 16-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Wij hebben zojuist de verre afstand van uw adres tot het afhaalpunt vastgesteld en een dossier geopend bij PostNL om dit na te gaan. Onze oprechte excuses voor dit ongemak door de levering. Wij danken u ten zeerste voor uw begrip en uw geduld en hopen dat u tevreden bent met de bestelling. Bij verdere vragen, steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten, Lincherie

Snelle en zeer zorgvuldig verpakte levering.
5.00
Uitstekend

Prachtige lingerie, goede service, kortom...alles geheel naar wens
4.67
Uitstekend

Goede levertijd, mooi product en netjes verpakt.
4.67
Uitstekend

Prima en snelle service. Helemaal TOP
5.00
Uitstekend

de postbezorger is tweemaal geweest maar je kon niet bekijken hoelaat het pakketje werd bezorgt
3.00
Redelijk

lincherie.nl antwoordt: 15-11-2017
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en onze excuses voor dit ongemak bij PostNL. Heeft u de bevestigingsmail met traceerlink goed ontvangen? Daar vindt u dan alle informatie omtrent de geschatte leverdatum. Nogmaals onze verontschuldigingen en bedankt voor uw begrip. Hopelijk heeft u uw pakketje wel goed ontvangen? Bij verdere vragen staan we steeds tot uw dienst. Mvg, Lincherie.

Ik heb niets gekocht maar iemand anders blijkbasr wel waarvan mijn emailadres is gebruikt
1.00
Slecht

lincherie.nl antwoordt: 16-11-2017
Bedankt voor uw feedback. Zou het kunnen dat dit te maken heeft met uw bezoek op 5 november aan ons Lincherie Styling Centrum in Amsterdam in de 9 straatjes? Ontving u ook de bevestiging van uw bestelling en verzending correct? Bij verdere vragen, aarzel niet om ons te contacteren via lincherie@vandevelde.eu of per telefoon. Bedankt. Mvg, Lincherie

Super service
5.00
Uitstekend

Prachtig setje, snel geleverd in mooie verpakking
5.00
Uitstekend

Deze keer had ik de bestelling zelfs de volgende dag al in huis. En alles paste perfect. Dus ben er super blij mee.
4.00
Goed

ALLES goed
4.00
Goed

Zoals U aan bovenstaande sterren kunt afleiden ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde product.
4.67
Uitstekend

Het geleverde product was prima in orde.
De levering was qua tijdstip van aflevering nogal onduidelijk.
Eerst via Post-nl op vrijdag aangegeven.
Op vrijdag naar zaterdag verschoven.
Tenslotte op dinsdag bezorgt.
4.33
Goed

lincherie.nl antwoordt: 10-11-2017
Hartelijk bedankt voor uw waardevolle feedback en onze excuses voor dit technisch probleem bij PostNL. Wij hebben dit dan ook onmiddellijk gemeld en doorgestuurd naar het desbetreffende departement. Het is inderdaad niet correct dat de leverdatum meermaals verandert. Nogmaals onze verontschuldigingen voor dit ongemak en bedankt voor uw begrip. Bij verdere vragen, tot uw dienst. Mvg, Lincherie

Prachtige lingerie en goede pasvorm. Snelle levering.
5.00
Uitstekend

Sneller levering, product klopt, mooi verpakt, retour loopt goed. Prima
5.00
Uitstekend

levering, bij het bestellen had ik gevraagd of het pakketje door de brievenbus kon. Dit zou mogelijk zijn volgens de verkoopster. Hierop de bestelling geplaatst ondanks dat ik wist dat ik niet thuis zou zijn. Pakketje kon helaas niet door de brievenbus zodoende kon ik het pakketje ophalen bij een afhaal punt na 5 dagen
4.00
Goed

lincherie.nl antwoordt: 09-11-2017
Bedankt voor uw waardevolle feedback. Uit veiligheidsoverwegingen en de aanzienlijke waarde van de inhoud van de pakketjes, wordt via PostNL enkel een verzekerde zending aangeboden. Iemand dient aanwezig te zijn en te ondertekenen bij levering of bij afhaling in een afhaalpunt aangeduid door PostNL. Onze excuses voor het misverstand. Wij danken u ten zeerste voor uw begrip. Mvg, Lincherie

Pasmodel van de BH zat echt anders dan het geleverde model. Dit was een teleurstelling. Daarnaast moeten we lang wachten voordat we ons geld terug krijgen.
3.00
Redelijk

lincherie.nl antwoordt: 08-11-2017
Bedankt voor uw waardevolle feedback en beoordeling. Uw bericht werd doorgestuurd naar de desbetreffende winkel die spoedig contact met u opneemt. Zodra uw retourzending in ons distributiecentrum aangekomen is, wordt deze binnen de 2 werkdagen verwerkt en terugbetaald. Contacteer gerust lincherie@vandevelde.eu met het retournummer (3SLFVZ) voor de stand van uw terugbetaling. Mvg, Lincherie

Precies wat ik zocht, zonder moeilijkheden
5.00
Uitstekend

dit is de eerste keer dat iets heb besteld bij Lincherie ben er zeer tevreden over Het merk Prima Donna ken ik al heel lang.
4.33
Goed

Mooie lingerie en een feestje om het pakketje uit te pakken.
5.00
Uitstekend

Snelle levering, alles keurig afgehandeld
5.00
Uitstekend

Prima
5.00
Uitstekend

prima verlopen
4.00
Goed

Snelle levering. Goed product en met aandacht verpakt
5.00
Uitstekend

Levering is niet direct te volgen. Pas de avond ervoor zie je hoe laat het wordt geleverd. En niet kunnen laten bezorgen bij een post.nl punt
4.33
Goed

Snelle service, prachtige producten en mooi geleverd in een doos zonder logo's. Dat laatste vond ik erg prettig, omdat bij ons pakketjes nogal eens aan de buren worden afgegeven. Zo hebben anderen geen idee van de waarde ervan.
5.00
Uitstekend

Prima donna madison bevalt Lincherie ook heel goed
4.67
Uitstekend

snelle levering, prima lingerie
4.00
Goed

Perfecte en snelle levering. Zeer tevreden.
5.00
Uitstekend

Prima koop ervaring
4.00
Goed

lincherie.nl

lincherie.nl werd op 04-04-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Contact
Lageweg 4
9260 Wichelen
België
lincherie@vandevelde.eu
lincherie.nl

Winkel-exploitant
Van de Velde NV
Lageweg 4
9260 Wichelen
België
Handelsregister
Belgium 0448.746.744
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Herman Van de Velde, Isabelle Monbaliu
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lincherie.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.