auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

942 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.077 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Prettige bezorgdienst

Ik vond het prettig dat de bezorgdienst erg flexibel was. Ivm een verhuizing kwam het beter uit het nieuwe matras een maand later te bezorgen. Een matras heeft bij een verhuizing natuurlijk relatief veel te lijden. Dit was gelukkig geen probleem. Mijn dank hiervoor. Het matras zelf bevalt vanzelfsprekend ook bijzonder goed.
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

De eerste nacht slapen heerlijk.

De eerste nacht slapen heerlijk, de tweede ook en steeds beter. Weer terug bij Auping na een omzwerving naar een ander merk. Mijn rugklacht iedere morgen is met de nacht minder. Uitvoering is van de matras is zeker oké, mooi zoals de rits verwerkt is en ook de spiraalbodem is mooi afgewerkt. Kortp om ik ben er blij mee.
12 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog heel veel uitgeruste nachten toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 nov 2023

Van 15% zomaar naar 20% Foei

We hebben geprofiteerd van de verjaardagskorting van 15% op onze aankoop. Het is dan wel zuur om enige dagen na jouw aankoop te zien dat Auping een korting van 20% geeft door mee te doen met de overgewaaide hype vanuit Amerika, de zgn Black Friday. Voor iemand die zo zijn verjaardag viert vind ik dit niet echt netjes.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je bericht. Wij vinden het spijtig dat je de extra korting van Black Friday bent misgelopen. Wij hebben je hierover een mail gestuurd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!
14 jun 2023

Zorgeloos betrouwbaar en goed.

Vanaf de bestelling via de Auping website tot en met de aflevering en in elkaar zetten een en al lof! Zorgvuldig, betrokken en professioneel. Ben erg blij met mijn aankoop van het original bed. Mooi om te zien is ook de kwaliteit van het bed, én de toegepaste constructie om de vering van het beddenspiraal te verdelen.
16 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling en deze mooie complimenten. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
AV
Arwin v.
Tilburg

Correcte afhandeling bestelling en retourzending.

2 Auping Cloud hoofdkussens (12cm dik) gekocht via de Auping webshop. Makkelijk te bestellen en correct en vlot geleverd. Ik vond de kussens persoonlijk iets te dun, dus de 14cm-dik versie besteld en de 12cm-dik versie geretourneerd. Retourneren ging makkelijk via DHL en vervolgens terugbetaling ontvangen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met het kussen in het juiste formaat. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

levering

de levering was snel verzonden door jullie, maar de bezorging is een ramp. pakket is in de hal neer gegooid , waar nog 180 bewoners van ander appartementen langs komen. is het niet mogelijk eventueel voor meer kosten. pakketen boven de 700 euro aangetekend te versturen. of UPS . dat gaat meestal wel goed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Dat is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Wij hebben een klacht ingediend bij DHL hierover. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 sep 2023
Keurig op tijd geleverd en in goede staat, behalve de verpakking die was veel te groot. Ging het ophalen bij DHL punt met grote boodschappenkar, maar pastte er niet in. Moest ik bij ophaalpunt veel te grote doos open maken en in stukken scheuren (viel niet mee) en voor het karton een papierbak zoeken pfff
27 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat de verpakking te groter was dan verwacht. We wensen je alsnog veel plezier toe met je nieuwe Auping producten. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
MK
Marianne K.
Ugchelen
23 nov 2023
Kussen werd snel bezorgd. Wat ik wel jammer vind is dat je het kussen blijkbaar had kunnen ruilen. Dit is niet zo hygiënisch. In de meeste winkels kun je een dergelijk artikel niet ruilen. Nu had ik een beetje het idee, dat ik misschien een kussen had ontvangen, wat al door een ander is gebruikt.
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling, je mag inderdaad gebruik maken van het herroepingsrecht bij een online bestelling bij ons. Echter is het wel zo dat het hoofdkussen niet opnieuw verkocht wordt. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Zeer goede service

We hebben een heel set gekocht, bedframe, spiraalbodems en matras. Levering liep vlotjes en alles wordt voor je geïnstalleerd. We vonden het kleur van het bedframe toch niet passen bij onze slaapkamer en zonder problemen kan deze vervangen worden door een andere kleur. Zeer goede service!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 jul 2023

Makkelijk online bestellen, gemiste korting 20%

Makkelijk online bestellen, overzichtelijke site. Verbeterpunt zou zijn dat je meer inzage in levertijd krijgt, deze was nu tot vlak voor gereedzijn onbekend. Tevens heel jammer voor mijzelf dat er nu een korting van 20% is en ik deze misloop, das serieus veel geld op een nieuw bed
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen deze intern meenemen, zodat wij onze services en communicatie kunnen verbeteren.
20 okt 2023

Niet duurzaam

Bezorgtermijn op website klopte niet. Daarnaast is 1 setje kussenslopen in een veel te grote doos bezorgen totaal niet duurzaam. Dit had een brievenbuspakket moeten zijn. In combinatie met verkeerde levertermijn is dit niet prettig voor zowel bezorger als ontvanger.
BW
ben w.
groningen
7 sep 2023

eco-katoenen dekbedovertrek

Het materiaal (eco-katoen) van de dekbedovertrekken voldoet volledig aan de verwachtingen. Helaas is de lengte van 1 overtrek niet in overeenstemming met de beschrijving bij het betreffende artikel dat deze een extra lange instopstrook heeft....helaas (te) kort dus.
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Spijtig om te vernemen dat de bestelling niet aan de verwachting voldoet. Het is mogelijk om je bestelling kosteloos te retourneren. Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen: Stap 1: Vul op het bijgeleverde retourformulier in welke artikelen je gaat terugsturen en leg deze in de doos. Stap 2: Plak retoursticker die in de doos zit op de doos. Stap 3: Lever je retour in bij een DHL Parcelshop bij jou in de buurt. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen zullen wij het bedrag crediteren. Indien gewenst kan je zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
4 sep 2023

Snelle levering, prima. Oplossen van een probleem duurde iets te lang

Snelle levering, helemaal niets mis mee. Wel fabricagefout bij eerste matras (stiksels los) en de matras wordt vervangen dus ik heb voor de zekerheid nu maar om een extra tijk gevraagd. Doordat alles erg traag verliep, liep ik wel 20 euro verjaardagskorting mis.
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Excuses voor de trage afhandeling maar fijn om te vernemen dat het naar wens is. De verjaardagskorting is alleen van toepassing om nieuwe aankopen en helaas niet op een service omruiling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
8 nov 2023
Terugkoppeling over de status van de bestelling is matig. Het duurt al weken voordat een matras geleverd kan worden. Het lijkt echter alsof je bestelling in een zwart gat is verdwenen. Geen enkel idee wanneer je nee levering kan verwachten na een bestelling.
10 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. De gegeven feedback waarderen we enorm zodat we onze processen kunnen blijven verbeteren. Wij zien dat je inmiddels een afspraak hebt gemaakt voor levering en wensen je dan ook alvast heel veel plezier van je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
De leveringstijd kwam niet overeen met wat op de website stond. Het duurde langer dan was aangegeven. Verder geen groot probleem. Telefonist was aardig en bezorgers ook. Ik twijfel nog of het bed niet te hard is maar dat ik nog een paar weken uitproberen.
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback. Wij raden altijd aan om het lichaam minimaal 4 tot 8 weken te laten wennen aan het matras. Het matras zal dan haar souplesse bereiken.

matras aankoop

Fijne matras aankoop makkelijk gevonden en maten opmeten waren geen probleem. Snelle levering precies binnen de aangegeven periode. Fijne bezorging door de bezorgdienst. De matras ligt comfortabel en slaapt er goed op. Helemaal top verzorgd door Auping
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent me de aankoop van je nieuwe Auping matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
RM
Rob M.
Voorschoten
6 sep 2023

Aankoop niet voor volle pond verzekerd: ernstig minpunt.

Het was vervelend om te zien dat de aankoop maar tot 100 Euro en niet voor het volle pond was verzekerd m.b.t. aankomst. Dit is de eerste keer dat ik het meemaak, en voor mij een reden om gereserveerd te staan t.o.v. aankopen via deze webshop.
12 sep 2023
Bedankt voor de bestelling! Alle aankopen via de Auping webshop hebben altijd volledige garantie. Zie de Auping garantievoorwaarden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/garantie. De aanvullende garantie tegen betaling is niet van Auping maar van Trustedshop.
CH
CAG H.
WASSENAAR
15 aug 2023
Website is overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Echter foto zijn prachtig maar de kleur van de dekbedhoezen klopt niet met werkelijkheid, evenmin de omschrijving van de kleur. Dus weer retour zenden en wachten op terugbetaling, helaas.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit intern oppakken, dank voor het doorgeven hiervan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Het kan eigenlijk niet beter.

Een fantastisch comfortabel bed, Zeer vriendelijke meneer aan de telefoon en zeer vriendelijke, rustige en behulpzame bezorgers. De monteurs hebben het bed prima gemonteerd en de ruimte netjes achtergelaten. Het kan eigenlijk niet beter.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel slaapplezier en uitgeruste nachten toe met het bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 sep 2023
Betere communicatie bij vertraging van bestelling. Zelf meerdere malen moeten bellen en twee keer een ander verhaal, maar bestelling daarna vlot ontvangen. Netjes te woord gestaan en excuses gekregen, dus naar tevredenheid afgehandeld.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je gegeven feedback. We vinden het nog steeds erg vervelend dat door een systeemfout jouw bestelling niet goed was verwerkt. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice