auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Mevrouw van de klantenservice wilde niet meedenken en heeft op mijn laatste e-mail niet meer gereageerd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden service ik wil graag kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Zou je meer informatie willen mailen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
16 dec 2023
stop met vragen naar een beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback, we hebben dit intern met de betreffende afdeling gedeeld. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Dekbedden geven onvoldoende warmte.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij hebben ook de keuze uit 4 seizoenen dekbedden, mogelijk dat dit warmer is voor u. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 nov 2023
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
24 mrt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
EB
Eric B.
Tilburg
9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens is. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie over de bestelling? Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
2 aug 2023

Jammer van die korting

8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
1 aug 2023
Bestellen was een eitje. Ruim aanbod en hoge kwaliteit producten. Levering was snel en netjes. Terugsturen is ook simpel, maar de verwerking daarvan laat intens lang op zich wachten helaas.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
De beschrijving van het product had ik beter verwacht. Verder duurt de confirmatie/ communicatie omtrent retourzending lang.
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Op die manier kunnen wij onze services en communicatie verbeteren, dank daarvoor.
20 mrt 2023

Mooie feitelijke weergave van het te ontvangen bed en prima service.

Top dat je via de AUPING site een bed naar wens kunt configureren /samenstellen en er zoveel mogelijkheden zijn in modellen, afmetingen en kleuren. Na de bestelling kun je met de klantenservice bellen om met inachtneming van de levertijd een verwacht en wenselijk aflevermoment af te spreken. Concreet spreek je een passend moment af met het bedrijf Montrieurs, dat voor AUPING het bed voor je in elkaar zet en, indien van toepassing, zorgt dat de spiralen met motor functioneren. Verder zijn wij de dag van de afspraak keurig geïnformeerd over het tijdstip van arriveren op het adres. Bovendien neemt men het verpakkingsmateriaal mee. Zeer te spreken over de totale service.
22 mrt 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij wensen je veel slaapplezier toe met het bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
19 okt 2023

Prima beddenconfigurator, matras kiezen lastiger

Fijn dat de beddenconfigurator helpt om het perfecte bed samen te stellen. Leuk ook dat je gelijk kunt zien hoe een bepaalde kleur of stof staat. Wat ik altijd lastig vind, is het kiezen van het materiaal waarvan een matras is gemaakt. De configurator helpt hier maar ten dele bij. Ik heb geen verstand van dingen als traagschuim, zones etc., ik wil gewoon lekker liggen. En de gewichtsklassen verschillen tussen het ene of andere matras. Bij mijn vorige matras was 'medium' tot 80 kg, bij mijn nieuwe matras gaat 'medium' tot 100 kg. Daar moet je wel erg in hebben, anders maak je alsnog de verkeerde keuze.
20 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en waardevolle feedback, op deze manier kunnen wij onze communicatie verbeteren op de website. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 nov 2023

Ik hoop dat het bed beter is dan de service

Ik hoop dat het bed zelf van hele hoge kwaliteit is. De klantreis is dat niet. Dat je advies in kunt winnen bij een winkel in de buurt is goed. Ook dat je zelf mag kiezen bij welke winkel je terecht wilt kunnen voor service na levering. Dat je toegang krijgt tot je eigen online omgeving lijkt veelbelovend, maar als de status vervolgens meer dan 4 weken op de status bestelling ontvangen blijft staan heeft dat geen zin. Bij navraag krijg je een standaard en niet inhoudelijke reactie. Jammer, bij zo’n duur bed verwacht ik persoonlijke service. Als laatste de aankoopbeschermijng waar je voor moet betalen. Die verloopt na 4 weken, terwijl een bed nooit binnen die tijd geleverd is. Regel dat. Zorg dat de aankoopbescherming voor bedden standaard op 12 weken staat, zodat je klant dit niet zelf hoeft te verlengen.
14 nov 2023
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat je de klantreis niet als prettig hebt ervaren we zullen dit zeker intern bespreken. De garantie op onze prodcuten is standaard vanaf het moment van aankoop wordt op onze site vermeld: https://www.auping.com/nl/klantenservice/garantie. De extra aankoopbescherming is een service die vanuit Trustedshop wordt aangeboden. Wij wensen je, ondanks deze klantreis, veel slaapplezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Team Auping Klantenservice

INIZIO matras

Ik had een 1 persoons Inizio matras gekocht. Omdat ik een schuine wand heb was dat de enige variant die past. Ik had op basis van de tabel op de site en mijn vorige matras het matras in 'soft' besteld. Lag 'best wel' lekker maar als ik erop ging zitten zakte het wel behoorlijk door. Omdat een matras na verloop van tijd sowieso wat meer doorzakt heb ik toch gebruik gemaakt van de omruilservice. Fan-tas-tisch dat dat kan! Dat wordt met dezelfde service verwerkt als de oorspronkelijke aankoop. D.w.z. updates over de fabricagetermijn en via Montrieurs afgeleverd en andere matras wordt meteen meegenomen. Ik herken in dit medium harde matras mijn slaapcomfort van alle jaren daarvoor. Ben er reuze blij mee. Auping levert uitstekende matrassen EN service. Top.
27 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat tevreden bent met de geboden service. We wensen je nog veel slaapplezier toe met je nieuwe Inizio matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 sep 2023

Zeer tevreden met Auping original boxspring

Ik heb bij Auping een original boxspring (met deluxe firm matrassen en deluxe toppers) aangeschaft via de online shop. Hoewel ik de aanschaf heb gedaan kort voordat de 20% kortingsactie van start ging, kon ik in overleg met de klantenservice mijn aankoop annuleren en daarna opnieuw plaatsen zodat ik toch van de korting gebruik kon maken. De levertijd van de boxspring was zes weken (in die periode was het overigens zomervakantie). Levering en montage zijn prima verlopen. Inmiddels heb ik enkele weken op de boxspring kunnen slapen en kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met de aanschaf. Ik kan een aankoop bij Auping van harte aanbevelen.
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan met de bestelling en de levering.We wensen je veel plezier toe met de Auping Original boxspring. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Zeer correcte afwikkeling van de order

Ik heb mijn bestelling online gedaan. Gebaseerd op mijn eerdere ervaring Dublin matras soft)en de adviezen van een Auping medewerker gecombineerd met de limiterende omstandigheden voor wat betreft de hoogte van het matras heb ik mijn keuze gemaakt. Het is aanmerkelijk zachter dan het 'soft' van het vorige matras. Ik slaap er goed op, maar wanneer ik erop ga zitten of nog even in bed zittend lees, heb ik het gevoel (dat zal echt het gevoel zijn) dat ik het helemaal plet. Dat vind ik minder prettig. Het logistieke deel van de bestelling is zeer plezierig en volgens afspraak afgewikkeld. Mvg
13 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je matras maar mocht de hardheid niet aan je verwachting voldoen wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen nagaan welke oplossingen we kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
21 sep 2023

Kussen zelf mooie kwaliteit maar erg dun

Ik vond het vinden van de kussens omslachtig gaan op de website. De omschrijving van de kussens was wel goed en duidelijk bij het vinden. Maar eerlijk de kwaliteit van het kussen bij een prijs als deze is niet goed. Het is een duur donskussen wat wij direct moesten bijvullen en dan nog is het maar een dun ding (klinkt wat respectloos, maar kan het niet anders benoemen) wij hebben ook de eerdere donskussen van Auping en die waren qua vulling veel beter. Een vulling kost al gauw 40 euro dus zo werd het wel een heel duur kussen
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat spijtig om te vernemen dat je niet tevreden bent met het geleverde hoofdkussen. Het is altijd mogelijk om het hoofdkussen binnen 30 dagen kosteloos te retourneren waarna het aankoopbedrag volledig zal worden gecrediteerd. Meer informatie kun je vinden op onze websitte: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Auping Klantenservice
7 apr 2023
keuzehulp voor matras was handig. Het was alleen niet handig dat nergens stond of via de mail werd aangegeven dat de levering 8 weken ging duren. Op een gegeven moment denk je dan dat er iets is misgegaan. Via de chat uiteindelijk begrepen dat levering meestal 6 weken duurt. Maar beter omdat op de site te vermelden en na betaling nog een keer. Kan ook makkelijk in Mijn Auping komen te staan. Hoe de levering is weet ik niet want het is nog niet geleverd. Idem met beoordeling van het product
7 apr 2023
Bedankt voor je beoordeling en de gegeven feedback. Wij nemen dit intern mee. Wij zijn dat de levering gepland staat voor 12 april en wensen je alvast veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
24 mrt 2023

Goed om te weten als je online je aankoop doet (en daarna heerlijk slapen)

Wij hebben online onze aankoop gedaan na een bezoek in de winkel (tweepersoonsbed + matrassen). In de winkel zijn we erg goed geholpen en geïnformeerd. We hebben onze aankoop online gedaan vanwege een kortingsvoucher. Als je je bestelling doet via de website is het goed om te weten dat je tóch één matras kunt aanschaffen bij verstelbare bedbodems (de online tool/simulator staat dit namelijk niet toe). De bezorging en montage ging allemaal heel netjes. En het bed en matras slapen hemels.
27 mrt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel slaapplezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 sep 2023
Na verschrikkelijke ervaring met Beter bed en waardeloze bed die ik bij hun besteld had en was anders dat het eruit zag , ben ik heel blij dat ik voor auping gekozen. jaren geleden had ik Auping en ik had het hellemaal vergeten en na het reclame die op televisie was dacht waarom bwn ik bij beterbed bestel , gelijk bestelling bij Auping en het is perfect. jammer van mijn weggegooide geld voor de dure bed dat ik bij Betebed besteld had .
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat tevreden bent met je Auping bed. We wensen je nog veel plezier toe met je bestelling en heel goede uitgeruste nachten. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 okt 2023
Online snel besteld, doordat er een sticker op de Auping matras zelf zit weet je ook precies welke matras je moet bestellen. De levering duurt circa 5 weken. Oude matrassen ook meegenomen en nieuwe matrassen door de bezorgers netjes goed op de bedden gelegd.