auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Snelle levering hoeslaken is lekker zacht en stevig.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
11 feb 2024
Auping heeft uitstekende producten en goede service

Makkelijke site….mooie producten…snelle…

Makkelijke site….mooie producten…snelle levering !!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Tevreden klant.

Gemakkelijk bestellen. Uitstekende kwaliteit.

mooie en gemakkelijke website

mooie website met gemakkelijke zoekstructuur.
18 jan 2024
Prima winkel, prima spullen, prima service!!
18 jan 2024
Overzichtelijke website , klantvriendelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Heldere info over product en retourinfo
Antwoord van auping.com/nl
Levering en kwaliteit volgens afspraak.
Antwoord van auping.com/nl
Supergoede product- en bezorg-service!
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering van luxe materialen.
18 jan 2024

Prima kwaliteit en snel geleverd

Prima kwaliteit en vlotte levering
Antwoord van auping.com/nl
Ze namen het oude matras mee : )
Prettig en vriendelijk geholpen
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering, goed product.
28 jan 2024
niks bijzonders. gewoon goed.
4 feb 2024
Ik heb geen verbeter punten
Alles volgens afspraak gegaan
RW
3 feb 2024
De aandacht voor de klant
Snelle en vlotte levering