auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

897 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.008 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

De aflevering duurde lang en het koste moeite om het te volgen. Inlog aanmaken was moeilijk
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Goede service fijn bed

Top bed en super fijne montage service. Ze leggen alles uit en nemen het oud papier mee :)
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
FV
Frank V.
Sittard

Nabestellen

De mogelijkheid om nog een los onderdeel toe te voegen aan een lopende bestelling.
Antwoord van auping.com/nl
Mooie omgeving om bedden uit te zoeken, fijn dat je keuze direct zichtbaar is.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Een matras in de juiste maten

Ik weet het niet meer zo. Ik vond wat ik zocht: een matras in de juiste maten.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je nieuwe Auping matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
AH
Aicha H.
Den Haag

Auping-producten zijn uitstekend van kwaliteit en de website is duidelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je nieuwe Auping bedtextiel. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Goed geregeld. Ook de besteller Montriers was prima. Zeer tevreden
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering, keurig verpakt en artikel zoals beschreven.
Antwoord van auping.com/nl
Persoonlijk advies op maat goed afgestemd voor matraskeuze.
Antwoord van auping.com/nl
Dekbedovertrek ontvangen, zoals op de website weergegeven
7 jan 2024
Alles goed en snel geregeld en zeer prettige bezorging
21 jan 2024

Prima service!

De bestelde artikelen werden snel en netjes geleverd.
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering hoeslaken is lekker zacht en stevig.

Makkelijke site….mooie producten…snelle…

Makkelijke site….mooie producten…snelle levering !!
13 jan 2024

Mooie producten

Fijne website, snelle levering en mooie producten.
30 dec 2023
Super snelle levering en alles netjes verpakt
18 jan 2024
Prima winkel, prima spullen, prima service!!
ES
Erik S.
Tilburg
6 jan 2024
snel producten gevonden en korte levertijd
18 jan 2024

Prima kwaliteit en snel geleverd

Prima kwaliteit en vlotte levering
Antwoord van auping.com/nl
Ze namen het oude matras mee : )