auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

levering

de levering was snel verzonden door jullie, maar de bezorging is een ramp. pakket is in de hal neer gegooid , waar nog 180 bewoners van ander appartementen langs komen. is het niet mogelijk eventueel voor meer kosten. pakketen boven de 700 euro aangetekend te versturen. of UPS . dat gaat meestal wel goed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Dat is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Wij hebben een klacht ingediend bij DHL hierover. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Het bed is heerlijk. De service was ook heel erg goed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen jullie veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Prima product
Antwoord van auping.com/nl
Levering volgens verwachte planning. Artikelen waren netjes verpakt en voldoen aan verwachting.
Antwoord van auping.com/nl

Kwaliteit zoals je die verwacht

Uitgebreide informatie en duidelijke eenvoudige keuzehulp op de site, goed bereikbaar en prima telefonisch te woord gestaan voor wat laatste vragen. En weer gekozen voor een kwaliteits matras van Auping. Voor de leveringsafspraak wordt netjes telefonisch contact opgenomen, ruime mogelijkheid om een levering in te plannen, daags tevoren krijg je het leverblok van 2.5 uur en de dag van levering hoe laat ze er zijn. Alles netjes verpakt. Een tip voor Auping: Een tussentijdse update geven van de te verwachten levertijd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen jullie veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Alles prima volgens afspraak. Om te weten hoe restant van zaken is moet je een account aanmaken. De frequentie om een nieuw bed te kopen is dermate laag dat dit ook anders moet kunnen
Antwoord van auping.com/nl
Snelle en prima levering van aankoop
Antwoord van auping.com/nl
Betere info over veel langere levertijd dan er nu staat. Status van bestelling blijft hangen. Ik heb erover moeten bellen. Kan ik beter naar de winkel gaan?
Mooi kwalitatief aanbod Fraaie korting maar die is zo vaak dat je er wel aan gaat twijfelen of het nog een aanbieding is. Meer verzend opties zijn welkom, geen fan van DHL bovendien geen controle over de lever datum / tijd. Geeft geen goed gevoel bij grote orders… met name bij dhl… die laten het ook als je er geen goedkeuring voor gegeven hebt buiten achter
Nieuwe topper besteld en gelijk de oude meegegeven(voor recycling)! We liggen weer heerlijk stevig op onze Auping boxspring!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen jullie veel slaapplezier toe met de nieuwe topper. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling fijn om te horen dat je al jaren tevreden bent. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 nov 2023
De spullen 3 weken geleden besteld en ze zijn nu 2x opgestuurd, maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Als ik bel of mail komt er geen reactie terug. Ze zeggen te willen wachten tot de spullen retour zijn voor er nieuwe worden opgestuurd. Terug bellen wordt wel beloofd maar gebeurt niet. Dus na 3 weken hebben we nog steeds niets. Maar zelf bij een dealer in Amersfoort lakens gekocht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw reactie en heel spijtig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, hiervoor onze oprechte excuses! Wij hebben een onderzoek ingesteld bij DHL en zijn in afwachting van een reactie. Wij hebben u een mail gestuurd over de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Auping Klantenservice!

Van 15% zomaar naar 20% Foei

We hebben geprofiteerd van de verjaardagskorting van 15% op onze aankoop. Het is dan wel zuur om enige dagen na jouw aankoop te zien dat Auping een korting van 20% geeft door mee te doen met de overgewaaide hype vanuit Amerika, de zgn Black Friday. Voor iemand die zo zijn verjaardag viert vind ik dit niet echt netjes.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je bericht. Wij vinden het spijtig dat je de extra korting van Black Friday bent misgelopen. Wij hebben je hierover een mail gestuurd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 nov 2023
Vriendelijk en heel correct geholpen door de klantenservice. Ik ben al 15 jaar blij met Auping.en nog steeds.