auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

153 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

17 aug. 2022
Soepel bestel en bezorgproces. Bezorging was erg netjes en beleefd, met witte handschoentjes!
19 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 aug. 2022
19 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 aug. 2022
15 aug. 2022
15 aug. 2022
12 aug. 2022
De feedback
10 aug. 2022
de hoeslakens die ik kocht zijn heerlijk koel en zacht en passen prima.
11 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de hoeslakens naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
10 aug. 2022
Het helpt als goederen niet kapot worden aangeleverd, zeker met de prijzen die jullie rekenen. Eens en nooit meer
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet naar wens is geleverd. Wij hebben hierover contact opgenomen met u per mail. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
8 aug. 2022
Het matras werd eerder geleverd dan verwacht en snel en vakkundig geplaatst. Tevens werd het oude matras gelijk meegenomen. Goede service!
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
6 aug. 2022
Perfect matras. Perfecte aflevering. Uitstekende web-site en goede telefonische ondersteuning bij vragen
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie op onze website en dat wij u telefonisch konden helpen naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
5 aug. 2022
Geen idee
4 aug. 2022
Duidelijke informaties
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
1 aug. 2022
Uitstekende service, prima kwaliteit en op tijd geleverd.
31 jul. 2022
ik heb een hekel aan deze mails
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat deze mailing niet naar wens is, wij willen u bedanken voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
30 jul. 2022
26 jul. 2022
De auping essential is prachtig, het matras is goed, alleen is het maestro medium matras wel erg warm, te warm. Maar ik zag dat het matras nu ook niet meer wordt verkocht.
25 jul. 2022
Bestelling op tijd geleverd
26 jul. 2022
Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te vernemen dat de bestelling op tijd is geleverd. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
25 jul. 2022
23 jul. 2022