auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

942 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.077 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Erg behulpzaam en klantvriendelijk.

Erg behulpzaam bij verkeerd geplaatste bestelling, zeer klantvriendelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
Eenvoudig besteld en snel bezorgd
Antwoord van auping.com/nl
Duidelijke site, snelle levering mooi op tijd en goede informatie hierover.
Antwoord van auping.com/nl
De hele bestelprocedure ging soepel.
Antwoord van auping.com/nl
Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Initiatief tot overleg. Ga zo door.
TT

Niks mis mee

Alles
Antwoord van auping.com/nl
vanaf bestelling via website is alle perfect verlopen tot en met aflevering.
18 feb 2024
Eenvoudig en goed advies
17 feb 2024
Product is TOP, 190 grams hoeslaken is altijd van fijne kwaliteit. Bezorging kan beter, als er wordt vermeld voor 15.00 besteld volgende dag geleverd, ga er maar vanuit dat dit niet zo is. Ook Auping is afhankelijk van de bezorger en die heeft vaak andere plannen
Antwoord van auping.com/nl
Heldere info over product en retourinfo
Antwoord van auping.com/nl
kan geen negatief oordeel vellen matras is top en bed idem
Antwoord van auping.com/nl
Nieuw matras, nieuwe kussens. Het ligt heerlijk, was een slechte slaper maar slaap intussen een stuk beter.Ook de bezorging was snel. Al bij al, uitmuntend.
Auping klantenservice
Molton kussensloop besteld. Eenvoudige site, makkelijk te bestellen. Kwaliteit top. Helaas was de slooo niet de goede maat. Daar kan Auping niets aan doen. Terugsturen was super eenvoudig. Aanschafprijs binnen afzienbare tijd teruggestort gekregen.
Auping klantenservice
De bestelling nooit ontvangen wel betaald, het geld is teruggestort
Antwoord van auping.com/nl
Onze excuses dat u de bestelling niet heeft ontvangen! Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvngen kunt u deze opnieuw via de website bestellen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Dekbed

Had herfst , lente dekbed gekocht maar had niet begrepen dat er ook zomer dekbed bij inbegrepen was. Enige beetje minder is dat met een satijnkatoen overtrek , ook van Auping , het dekbed snel naar beneden glijdt
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Fijne webshop, gebruikersvriendelijk en snelle levering