auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Mooie kwaliteit, zeer hulpvaardige klantenservice
De ervaring met Auping is top en dat is wat je van kwaliteit mag verwachten!!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Liggen lekker mooie afwerking

Fijn contact

Vooraf, tijdens en na het bestellen goed geholpen. Ook de afspraken over de levering zijn duidelijk gecommuniceerd.
Antwoord van auping.com/nl
Netjes bezorgd en goede kwaliteit

Snelle en vriendelijke bezorging

Ik vond eerst de 7 weken productie tijd best lang. Maar toen ze bijna voorbij waren werd ik al gebeld en die middag had ik al mijn nieuwe matrassen. Snel geleverd, alle verpakkingsmateriaal en mijn oude matrassen werden meegenomen. Dus totaal ontzorgd. Erg fijn! En een vriendelijke bezorger!
Antwoord van auping.com/nl

Koop via Auping zelf, niet via Bedderie.

Uitstekend om rechtstreeks te kopen. Beter dan kopen via De bedderie bijv. Veilig en duidelijk, altijd op voorraad en eerlijk.
TS
Thijs S.
Tilburg
Erg tevreden met de kwaliteit en dat voor een nette prijs
Duidelijke site, mooie 3D modellen van de verschillende opties per bed
Antwoord van auping.com/nl

Ervaring is slecht, verkeerde keuze

Ervaring is, dat ik de verkeerde matrassen heb gekocht. Niet online doen, maar in de winkel. Morgen ga ik daarvoor naar Zwolle.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de gekozen matrassen niet naar wens zijn. Graag ontvangen we meer informatie hierover. Zou je ons een e-mail kunnen versturen naar klantenservice@auping.nl? Dan kunnen we kijken wat hier een mogelijke oplossing voor is. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
informatie rondom levering, zeer accuraat
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
HS
Hans S.
Maastricht
Snelle levering. Kleur op foto gaf een andere indicatie
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Hele goede matrassen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat de matrassen naar wens zijn. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Precies conform de bestelling geleverd en tevreden met het geleverde.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat uw bestelling precies zoals verwacht is geleverd en dat u tevreden bent met het product. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Goede omschrijving van product. Voldoet aan de verwachting. Snelle keurig verpakte verzending.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij dat het product aan uw verwachtingen voldeed en wensen je hier veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice