auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

de meest kritische beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na 1x wassen liepen alle kleuren van het dekbed door elkaar heen. 30 graden binnste buiten gewassen. Ik hoop dat we een betere of ons geld terug krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben 18 december een email gestuurd betreffende deze klacht. Daar hebben wij nog geen reactie op mogen ontvangen. Kun je ons via de email van antwoord voorzien zodat we dit samen met jou kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heel slechte service.

kussens waren niet slecht. De service daarentegen is echt om te huilen. Jammer dat zo’n mooi Nederlands merk zo afgegleden is. Na heel veel contact werd beloofd mijn geld terug te storten. Het is er nog steeds niet.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze welgemeende excuses dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Wij hebben afgelopen zaterdag de terugbetaling gedaan. In verband met de feestdagen en het weekend kan het helaas wat langer duren voordat de bank deze terugbetaling heeft verwerkt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na retournering te weinig geld retour ontvangen

Na retournering product te weinig geld retour ontvangen. Telefonisch heeft medewerker van Auping bevestigd dat op opvolgende maandag resterend bedrag retour zou staan op de rekening. Dit is niet het geval. E-Mail gestuurd dat het nog niet is verwerkt. Bevestiging ontvangen dat het niet is verwerkt. Contact wel vriendelijk verlopen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de terugbetaling niet goed is verlopen. Inmiddels is alles verwerkt en willen we jou via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
16 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
stop met vragen naar een beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 dec 2023
Bedankt voor uw feedback, we hebben dit intern met de betreffende afdeling gedeeld. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan (# NL20W08044608) maar nooit ontvangen. Order staat op voltooid maar geen voorraad en niet verstuurd. Nog een kans gegeven maar helaas het lukt Auping niet te leveren. Annulering gedaan maar ook die lijkt niet te lukken. Als het zo door gaat ben ik meer dan € 1300,00 euro kwijt. Als dat lijkt te gebeuren schakel ik rechtsbijstand in. Jammer want ik was tot 3 weken geleden zeer tevreden! In de bijlage de schermopname van de bestelling. Hoewel er staat verzonden is er dus NIETS verzonden!! Ron Verburg
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
15 dec 2023
Beste Ron Verburg, bedankt voor je beoordeling. We vinden het nogmaals erg vervelend dat een van de bestelde producten niet voorradig was. Hiervoor nogmaals onze excuses. Zoals besproken heb je de wens om het bedrag van de bestelling gecrediteerd te krijgen. Deze terugbetaling kun je uiterlijk aanstaande maandag van ons terug verwachten. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mevrouw van de klantenservice wilde niet meedenken en heeft op mijn laatste e-mail niet meer gereageerd.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
15 dec 2023
Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden service ik wil graag kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Zou je meer informatie willen mailen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dekbedden geven onvoldoende warmte.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij hebben ook de keuze uit 4 seizoenen dekbedden, mogelijk dat dit warmer is voor u. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De spullen 3 weken geleden besteld en ze zijn nu 2x opgestuurd, maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Als ik bel of mail komt er geen reactie terug. Ze zeggen te willen wachten tot de spullen retour zijn voor er nieuwe worden opgestuurd. Terug bellen wordt wel beloofd maar gebeurt niet. Dus na 3 weken hebben we nog steeds niets. Maar zelf bij een dealer in Amersfoort lakens gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 nov 2023
Bedankt voor uw reactie en heel spijtig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, hiervoor onze oprechte excuses! Wij hebben een onderzoek ingesteld bij DHL en zijn in afwachting van een reactie. Wij hebben u een mail gestuurd over de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Auping Klantenservice!
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was mij product zoek geraakt, kan natuurlijk gebeuren. Communicatie naar mij als klant kan beter. Ik had geen track en trace ontvangen, via de chat konden ze de status vertellen en naar wat mailen komt mijn product 3 weken later.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback, onze excuses voor het ongemak. Wij hebben op 21 november opnieuw een pakket naar u toegestuurd. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
17 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Auping, aandacht voor je retour beleid

Auping moet beter de retouren afhandelen. Ik heb het artikel retour gestuurd op 6 november jl. Nog steeds geen bericht retour gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij zullen het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk aan je crediteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
12 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nieuw bed gekocht. Het piept en kraakt.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We willen je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sneller retouren afhandelen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Zoals in eerder contact aangegeven vinden we het vervelend dat de verwerking van jouw retourzending langer heeft geduurd dan wat je van ons mag verwachten. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan; beschadigd ontvangen. Geretourneerd. Nogmaals hetzelfde besteld (dekbedovertrek). WEER beschadigd ontvangen. Schande!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend dat je tot twee keer toe problemen hebt ervaren met je bestelling. We willen je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
3 weken geduurd voordat ik het hoeslaken binnen had.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg spijtig dat de levering van jouw bestelling vertraging had opgelopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hopen dat het hoeslaken naar wens is en wensen je hier nog veel plezier van. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen interesse om probleem op te lossen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 okt 2023
Bedankt voor je feedback. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Too little, too late

Het matras is te kort en de klantenservice schiet meteen in de verdediging zonder zich te verontschuldigen. Ik had een beter product en betere service verwacht van Auping.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en dat is vervelend om te vernemen, onze excuses voor het ongemak. We nemen hierover contact met je op per mail. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 okt 2023
Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je niet tevreden bent met de levering van je bestelling. Er is inmiddels contact geweest met de klantenservice omtrent de levering maar wanneer wij nog wat kunnen betekenen horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling kwam veel later (3 weken) binnen. De buurman heeft de bestelling aangenomen, omdat we op vakantie zijn. Nog niet uitgeprobeerd.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses voor de vertraagde levering. Ondanks het ongemak wensen wensen we je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice