auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

954 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.091 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

de meest kritische beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(61)
(34)
Resetten
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Producten van Auping zijn van zeer goede kwaliteit ook de afhandling van de bestelling was goed. Ik stoor mij ontzettend aan Bezorgdiens DHL die zijn afspraken iet nakomt. En de afhandeling afdoet met een chatbot.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de levering via DHL niet helemaal naar wens is verlopen. We wensen je alsnog veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging DHL was waardeloos. Slechts na klacht bij Auping iets ontvangen. De goederen zijn ok.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je nog veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Alles bij is goed verzorgd
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
RJ
R. J.
Amstelveen
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
9 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vanuit de klantenservice geen oplossing

Vanuit de klantenservice geen sympathie of oplossing. Alleen antwoorden wat men niet doet. Ik wilde enkel een nieuwe tijk voor mijn matras. Hadden ze niet. Toch raar vanuit auping die aangeeft levenslang garantie te geven op hun matrassen. Dan zoek ik het zelf uit en een andere bedrijf die zocht wel voor mij een vervangende tijk. Ook niet bedoeld voor het dublin matras maar het past wel. Als ik dit had geweten natuurlijk nooit niet bij Auping dat hele complete bed besteld maar wel een bestelling gedan voor een beddenovertrek zodat ik toch nog een review kon achterlaten. Auping! Er is niets koninklijks aan.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
3 uur geleden
Bedankt voor je feedback. We vinden het heel fijn om te horen dat je toch, via een andere weg, een vervangende tijk hebt gevonden! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
2 weken geleden een mail gestuurd voor info over nog een bes-setje. Helaas, totaal geen respons. Vertrouwen in auping is volledig weg.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 dagen geleden
Beste Ron, bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben wij geen e-mail mogen ontvangen op basis van jouw orderreferentie en e-mailadres. Zou je ons nogmaals willen mailen op klantenservice@auping.nl zodat we je verder kunnen helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het is gedoe als je nooit thuis bent om Montrieurs Transport iet af te spreken... stuur kleine dingen zoals kussen gewoon met DHL/postnl dan kan je het afhalen van een service punt. Voor mij wel een barriere om nog een keer te bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je de levering niet als prettig hebt ervaren. Doorgaans worden alleen bedden, matrassen en nachtkastjes door Montrieurs bezorgd. Al het bedtextiel waar kussens onder vallen door DHL.
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matrassen lijken harder dan in winkel

De matrassen lijken harder dan in de winkel. Ik wil een zacht matras (weeg 55 kg) en bij de schouders is hij zacht, maar de rest is een stuk harder waardoor ik bij de heupen te hoog lig (zak er niet in)
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
13 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Bij Auping kennen een omruilservice. Dit betekent dat het mogelijk is om een matras eenmalig kosteloos om te ruilen voor een andere hardheid, bodytype of beide. Deze service is mogelijk binnen 90 dagen na levering van het matras. Wanneer dit gewenst is dan ontvangen we graag een e-mail waarin je dit aangeeft. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooi op tijd geleverd! Beetje jammer dat het geen brievenbus pakketje kon zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
7 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling nooit ontvangen wel betaald, het geld is teruggestort
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
21 feb 2024
Onze excuses dat u de bestelling niet heeft ontvangen! Wanneer u de bestelling alsnog wilt ontvngen kunt u deze opnieuw via de website bestellen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering bed kaar geleden prima gegaan. We ontdekten veel later dat er een snurkapp bestond. De winkel in Gouda had een apparaatje liggen dat we konden ophalen, kan niet geïnstalleerd worden op dit bed. De afstandsbediening voor het spiraal werkt niet meer als de stroom er af is geweest, heel onhandig!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. Spijtig om te vernemen dat u niet op de hoogte was van het bestaan van de snurk-app. Omdat het apparaatje via een winkel is geleverd wil ik u vragen om dit bij de betreffende winkel kenbaar te maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
.B
. B.
Amsterdam
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling zat 'vast' in het systeem

Bestelling werd niet verzonden totdat ik er zelf achteraan belde. Toen heeft de medewerker ervoor gezorgd dat het nog dezelfde dag op de post werd gedaan. Bonuspunten voor hem.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stofje gladder verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jan 2024
Bedankt voor uw feedback. Wat spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met het geleverde product. Het is altijd mogelijk om de bestelling (gedeeltelijk) te retourneren. Hierover vind u informatie op onze site: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Jammer van die korting

geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice