auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Goede duidelijke site, goed afspraken systeem, goed matras, ik zou niet weten wat beter moet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Top service

Makkelijk bestellen, snelle productie en levering. Levering door goed en vriendelijk personeel.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Levering volgens verwachte planning. Artikelen waren netjes verpakt en voldoen aan verwachting.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen jullie veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Snelle levering en ook een mooie korting. Product van topkwaliteit zoals verwacht van Auping.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Prima!

Prima bed, mooie kleuren. Bezorging prima en keurig in elkaar gezet. Vriendelijke monteurs.
Antwoord van auping.com/nl
Jammer n vlek inde overtrek ik kon terug sturen maar ikkan niet lopen dat is mij telastig
De verkoper gaf goede en adequate informatie en nam alle tijd om ons goed te informeren.
Antwoord van auping.com/nl
Heel prettig contact met dame van klantenservice over klacht. Snelle oplossing!
Antwoord van auping.com/nl
Goede service aan huis. Bed snel in elkaar gezet en alle afval weer mee genomen
Antwoord van auping.com/nl

Laatst nog een nieuw bed gekocht

Uitstekende service en een mooi bed de monteurs hadden het in 10 min opgebouwd
3 dec 2023
Er zijn geen bijpassende hoeslakens bij de mooie kleurrijke dekbedhoezen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
3 dec 2023
cloud kussen is een heerlijk kussen, zacht en toch stevig. Snel bezorgd.
Antwoord van auping.com/nl
Bestellen en afhandeling perfect met uitstekende service ondersteuning.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Hoofdkussen

Fijne kussens en een goede service geboden na een voorval.
Antwoord van auping.com/nl

To the point en vriendelijk

Mevrouw nam de tijd om ons door het koopproces te leiden.
Antwoord van auping.com/nl
Snel antwoord bij vragen, goede service bij de bezorging
Antwoord van auping.com/nl
Het bed is heerlijk. De service was ook heel erg goed.
Antwoord van auping.com/nl
Mooi materiaal en design. Snelle en goed afhandeling.
Antwoord van auping.com/nl
Super goed geholpen ook met het plaatsen van het bed
Antwoord van auping.com/nl
Goed product; voldoet meer dan aan de verwachting.