auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Bezorging met DHL is onder jullie standaard.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Dit helpt ons ontzettend om onze service en processen te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Mn bestelling brengen!
Antwoord van auping.com/nl
Onze oprechte excuses dat de bestelling nog niet geleverd is. Wij zullen dit direct herstellen en je kunt binnen enkele dagen de bestelling verwachten! Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
28 jan 2024
Vraag het ná dr levering en niet tot teee maal toe vóórdat het gelevetd is.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je het verzoek om te beoordelen al voor de levering hebt gehad. Ik ga dit terugkoppelen en hoop dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Het dekbedovertrek kwam erg gekreukt aan alsof het gewassen was geweest en ergens aan opgehangen om te drogen. Ik had hem direct nodig en daarom heb ik het niet teruggestuurd, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik een tweede hands dekbedovertrek voor € 179,00 heb gekocht.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback en spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geleverde kwaliteit. U kunt een mail sturen en daar uw klacht kenbaar maken. De mail kunt u sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
Bestelling gedaan (# NL20W08044608) maar nooit ontvangen. Order staat op voltooid maar geen voorraad en niet verstuurd. Nog een kans gegeven maar helaas het lukt Auping niet te leveren. Annulering gedaan maar ook die lijkt niet te lukken. Als het zo door gaat ben ik meer dan € 1300,00 euro kwijt. Als dat lijkt te gebeuren schakel ik rechtsbijstand in. Jammer want ik was tot 3 weken geleden zeer tevreden! In de bijlage de schermopname van de bestelling. Hoewel er staat verzonden is er dus NIETS verzonden!! Ron Verburg
Antwoord van auping.com/nl
Beste Ron Verburg, bedankt voor je beoordeling. We vinden het nogmaals erg vervelend dat een van de bestelde producten niet voorradig was. Hiervoor nogmaals onze excuses. Zoals besproken heb je de wens om het bedrag van de bestelling gecrediteerd te krijgen. Deze terugbetaling kun je uiterlijk aanstaande maandag van ons terug verwachten. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Ik had besteld ten tijde van de korting vanwege de verjaardag Auping oa ook vanwege de korting. Er is toen iets misgegaan waardoor ik korting misliep. En eigenlijk wilde ik 2 of 3 matrassen bestellen. Vervolgens is tijdens de bestelperiode black friday aanbieding. Ook die liep ik mis aangezien al besteld. Dat voelt toch beetje dat ik gedupeerd ben.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je tijdens het plaatsen van de bestelling korting bent misgelopen. Helaas zijn onze acties alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. Zou je meer informatie kunnen toesturen omtrent je bestelling naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantservice.
25 dec 2023

Na retournering te weinig geld retour ontvangen

Na retournering product te weinig geld retour ontvangen. Telefonisch heeft medewerker van Auping bevestigd dat op opvolgende maandag resterend bedrag retour zou staan op de rekening. Dit is niet het geval. E-Mail gestuurd dat het nog niet is verwerkt. Bevestiging ontvangen dat het niet is verwerkt. Contact wel vriendelijk verlopen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat de terugbetaling niet goed is verlopen. Inmiddels is alles verwerkt en willen we jou via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Heel slechte service.

kussens waren niet slecht. De service daarentegen is echt om te huilen. Jammer dat zo’n mooi Nederlands merk zo afgegleden is. Na heel veel contact werd beloofd mijn geld terug te storten. Het is er nog steeds niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze welgemeende excuses dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Wij hebben afgelopen zaterdag de terugbetaling gedaan. In verband met de feestdagen en het weekend kan het helaas wat langer duren voordat de bank deze terugbetaling heeft verwerkt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Betere info over veel langere levertijd dan er nu staat. Status van bestelling blijft hangen. Ik heb erover moeten bellen. Kan ik beter naar de winkel gaan?
25 dec 2023
Na 1x wassen liepen alle kleuren van het dekbed door elkaar heen. 30 graden binnste buiten gewassen. Ik hoop dat we een betere of ons geld terug krijgen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben 18 december een email gestuurd betreffende deze klacht. Daar hebben wij nog geen reactie op mogen ontvangen. Kun je ons via de email van antwoord voorzien zodat we dit samen met jou kunnen oplossen? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
Mevrouw van de klantenservice wilde niet meedenken en heeft op mijn laatste e-mail niet meer gereageerd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden service ik wil graag kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Zou je meer informatie willen mailen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
16 dec 2023
stop met vragen naar een beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback, we hebben dit intern met de betreffende afdeling gedeeld. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Dekbedden geven onvoldoende warmte.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij hebben ook de keuze uit 4 seizoenen dekbedden, mogelijk dat dit warmer is voor u. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 dec 2023
Het goede product leveren !!
Antwoord van auping.com/nl
Beste meneer Trost, we vinden het erg vervelend dat wij de bestelling in de verkeerde maat hebben geleverd. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
RD
Rene D.
Tienray
8 mei 2023
De kwaliteit van de auping hoofdkussen cloud 12cm verbeteren. Dit is het 3e nieuwe hoofdkussen al in 3 jaar tijd. Het kussen begint elke keer rond de 1,5 door te liggen. En aangezien het geen goedkope kussens zijn verwacht je wel kwaliteit en levensduur voor dit bedrag en merk. Ik merk dat ik het voor mijn nek problemen een heel fijn kussen vind vandaar dat ik het elke keer opnieuw aanschaf. Maar eigenlijk moet dit niet kunnen. En daarbij was het kussen niet juist in de verpakking en ben op aanraden van de klanten service een kussen gaan kopen in de auping store in venlo.
10 mei 2023
Bedankt voor de beoordeling. Wij waarderen de feedback en zullen deze dan ook delen met de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
8 aug 2023

Auping beddengoed valt tegen.

Auping Auronde is voor mij al jaren een begrip. Ondanks kocht ik een twijfelaar van 120x200. Ik kwam bij Auping voor een goed passende 100% katoenen molton onderlegger. Die dacht ik te vinden online bij Auping. Grote teleurstelling toen ik er voor € 65,- een bestelde en deze bleek totaal niet te voldoen. De maat klopte niet, geen 200 cm maar 220 cm. Het bleek slechts 80% katoen te zijn terwijl het liggedeelte volgens de beschrijving 100% zou zijn. Het leek meer op een hoeslaken dan op een molton. Het hoge bedrag niet waard!
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen het niet naar wens is. Wij hebben uw feedback intern gedeeld, zodat wij onze producten in de toekomst kunnen verbeteren, dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
19 apr 2023
Eind november 22 auping aurore besteld en betaald. Plm 2.500 euro! Plm. 8 week later gebeld, bed was niet in productie genomen. Uiteindelijk in april geleverd Excuus met fleurop bon van 20 euro. Na herhaaldelijk bellen van mijn zoon, Tegemoetkoming van eventueel 15 % korting eventueel op een matras of aankopen bij auping in de toekomst. Heb hierdoor bijna 4 mnd op een matras op de grond geslapen terwijl ik 64 ben.
21 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat u deze ervaring hebt gehad met uw order. We begrijpen dat hierover reeds contact is geweest en hopen dat het bed naar wens is. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 apr 2023
Van een Koningklijke firma verwacht je van 855 € voor een topper te ontvangen wat je besteld. De Koningklijke doet echter aan krimpflatie. Wanneer je goed slaat en drukt wordt de topper 2 cm langer en voldoet hij aan 'de marge'. Met een stoomwals erover krijgt m n topper waarschijnlijk de lengte die was besteld.
14 apr 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat de bestelde topper niet voldoet aan de eisen. Wij hebben u hier een mail over gestuurd. Graag verwijzen wij hier naar. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice