auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

954 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.091 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

31 aug 2023

Producten uiteraard méér dan geweldig, maar....

Producten uiteraard méér dan geweldig, maar de communicatie! Jammer dat deze zo onder de maat is. M.i. is er met weinig extra middelen een veel betere communicatie mogelijk!
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Klantenservice onbereikbaar

In mijn account stond dat ik geen bestellingen had gedaan en ik wilde weten wanneer ik de bestelling, die ik dus wel had gedaan, zou ontvangen. Klantenservice reageert nergens op. Niet op chatbericht, niet op mailtjes. Pas toen ik het product had ontvangen kreeg ik een mail waarin zij constateerden dat ik mijn bestelling ontvangen had. Mosterd na de maaltijd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben we door de drukte een wat langere reactie tijd gehad (maximaal 3 dagen). Deze reactietijd is inderdaad wat langer dan je van ons gewend bent, hiervoor nogmaals onze excuses. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
2 aug 2023

20% korting net na bestellen

De week na de bestelling was er 20% korting. Ik had contact opgenomen of ik hier ook gebruik van kon maken en het verschil gerestitueerd kon worden. Daar werd in eerste instantie moeilijk over gedaan. De oplossing was terugsturen en opnieuw bestellen. Niet milieu en klant vriendelijk. Pas na een 2de keer aandringen kwam Auping tegemoet. Vandaar 3 ipv 1 ster.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

levering

de levering was snel verzonden door jullie, maar de bezorging is een ramp. pakket is in de hal neer gegooid , waar nog 180 bewoners van ander appartementen langs komen. is het niet mogelijk eventueel voor meer kosten. pakketen boven de 700 euro aangetekend te versturen. of UPS . dat gaat meestal wel goed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Dat is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Wij hebben een klacht ingediend bij DHL hierover. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 okt 2023

Niet duurzaam

Bezorgtermijn op website klopte niet. Daarnaast is 1 setje kussenslopen in een veel te grote doos bezorgen totaal niet duurzaam. Dit had een brievenbuspakket moeten zijn. In combinatie met verkeerde levertermijn is dit niet prettig voor zowel bezorger als ontvanger.
8 nov 2023
Terugkoppeling over de status van de bestelling is matig. Het duurt al weken voordat een matras geleverd kan worden. Het lijkt echter alsof je bestelling in een zwart gat is verdwenen. Geen enkel idee wanneer je nee levering kan verwachten na een bestelling.
10 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. De gegeven feedback waarderen we enorm zodat we onze processen kunnen blijven verbeteren. Wij zien dat je inmiddels een afspraak hebt gemaakt voor levering en wensen je dan ook alvast heel veel plezier van je nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
RM
Rob M.
Voorschoten
6 sep 2023

Aankoop niet voor volle pond verzekerd: ernstig minpunt.

Het was vervelend om te zien dat de aankoop maar tot 100 Euro en niet voor het volle pond was verzekerd m.b.t. aankomst. Dit is de eerste keer dat ik het meemaak, en voor mij een reden om gereserveerd te staan t.o.v. aankopen via deze webshop.
12 sep 2023
Bedankt voor de bestelling! Alle aankopen via de Auping webshop hebben altijd volledige garantie. Zie de Auping garantievoorwaarden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/garantie. De aanvullende garantie tegen betaling is niet van Auping maar van Trustedshop.
CH
CAG H.
WASSENAAR
15 aug 2023
Website is overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Echter foto zijn prachtig maar de kleur van de dekbedhoezen klopt niet met werkelijkheid, evenmin de omschrijving van de kleur. Dus weer retour zenden en wachten op terugbetaling, helaas.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit intern oppakken, dank voor het doorgeven hiervan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 sep 2023
Betere communicatie bij vertraging van bestelling. Zelf meerdere malen moeten bellen en twee keer een ander verhaal, maar bestelling daarna vlot ontvangen. Netjes te woord gestaan en excuses gekregen, dus naar tevredenheid afgehandeld.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je gegeven feedback. We vinden het nog steeds erg vervelend dat door een systeemfout jouw bestelling niet goed was verwerkt. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
27 sep 2023

Bed zeer goed - bezorging matig

Bed zeer goed, maar niet alles was in een klap afgeleverd. Wij bestelde 1 matras en kreeg 2 en de zij tafels kwamen er ook niet. Auping heeft goed gereageerd en hopelijk wordt het snel opgelost. Dus customer service deed het goed.
28 sep 2023
Bedankt voor je reactie. Onze excuses dat de verkeerde matrassen zijn geleverd en het bed zonder de bedtafeltjes. Ik wil je vragen om een mail met deze klachten naar de klantenservice te sturen. We zullen dit zo snel mogelijk voor je oplossen zodat je snel heerlijk op de goede matrassen kunt slapen in het bed met de bedtafeltjes. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl . Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 aug 2023

Terugstorting

Als de bestelling niet goed is, in dit geval verkeerd gestikt. Dan is het prettig dat de klant zo snel mogelijk zijn geld terug krijgt gestort. Tot op de dag van vandaag hebben wij ons geld nog niet terug gestort gekregen.
12 nov 2023
Retour proces is erg traag Producten uitstekend en initiële bestelling uitstekend, geen op- cq aanmerkingen. Product retour gestuurd maar voordat het geld daadwerkelijk terug op dit rekening staat duurt het lang.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Bij retourzendingen wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort. Wij wensen je nog veel slaapplezier toe van het hoofdkussen dat je hebt gehouden. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 nov 2023

Auping experience

Goed product, (denk ik) mooie website, makkelijk bestelling te plaatsen, perfecte, nette communicatie. Misleidende aanbieding van het 75 jarig bestaan, Bij aflevering hoofdboard vergeten, (nog geen geste gezien)
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en onze excuses voor het ongemak. Wij hebben direct per mail contact met u opgenomen hierover. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
22 mei 2023
Het bestellen gaat vlot maar van de auping dekbedovertrekken valt de prijs/kwaliteit verhouding me tegen. Ik heb een paar auping dekbedovertrekken maar ze vertonen snel slijtageplekken.
23 mei 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het spijtig te vernemen dat je klachten ondervindt van je nieuwe Auping product. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten. Wij willen je vragen om een mail naar de Auping klantenservice te sturen betreffende de klacht zodat deze in behandeling kan worden genomen. Je kunt de mail sturen naar klantenservice@auping.nl.
10 mei 2023
Artikel stond niet op voorraad en alsnog kon de volgende werkdag dat artikel al verzonden worden. Juistheid van informatie kan dus beter. En ja, prettig verrast met de snelle levering
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling en de gegeven feedback. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 sep 2023
Van bestelling tot levering gemiddeld, communicatie/ informatie slecht Ter info 6 weken besteltijd tot op laatste week van levering pas informatie op account, levering was top
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je gegeven feedback. We waarderen dit enorm en kan ons enkel helpen om het aankoopproces te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 sep 2023
Hoeslaken (antraciet) was door zon/licht verkleurd. Waarschijnlijk te lang gelegen (in een niet donkere ruimte) Verkleuring verdwijnt ook niet bij het wassen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. Graag ontvangen wij het product retour voor een verdere inspectie. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
JV
Jaap v.
Valkenburg ZH
17 aug 2023

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel niet meer beschikbaar

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel producten niet meer beschikbaar.Het is meer een uitverkoop van restanten, ergo minder aantrekkelijk dan het lijkt.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. De actie is een groter succes gebleken, dan we hadden verwacht. Wij doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk weer nieuwe voorraad te voorzien. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Kwaliteit beddengoed licht teleurstellend

Dekbedhoes stond omschreven als katoensatijn en erg zacht. De stof is na wassen nog vrij stug, niet wat ik gewend ben van de Auping dekbedhoezen.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat het geleverde dekbedovertrek niet naar wens is. Wij hebben je inmiddels een email verstuurd naar aanleiding van de beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
19 nov 2023
Ik heb online besteld maar verder niks van jullie gehoord tot na 8 wkn ik een telefoon kreeg van de bezorger om een datum af te spreken .
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice