auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

897 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.008 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

25 dec 2023
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
EB
Eric B.
Tilburg
9 aug 2023
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat de service niet naar wens is. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie over de bestelling? Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
19 okt 2023

Prima beddenconfigurator, matras kiezen lastiger

Fijn dat de beddenconfigurator helpt om het perfecte bed samen te stellen. Leuk ook dat je gelijk kunt zien hoe een bepaalde kleur of stof staat. Wat ik altijd lastig vind, is het kiezen van het materiaal waarvan een matras is gemaakt. De configurator helpt hier maar ten dele bij. Ik heb geen verstand van dingen als traagschuim, zones etc., ik wil gewoon lekker liggen. En de gewichtsklassen verschillen tussen het ene of andere matras. Bij mijn vorige matras was 'medium' tot 80 kg, bij mijn nieuwe matras gaat 'medium' tot 100 kg. Daar moet je wel erg in hebben, anders maak je alsnog de verkeerde keuze.
20 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en waardevolle feedback, op deze manier kunnen wij onze communicatie verbeteren op de website. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Zeer correcte afwikkeling van de order

Ik heb mijn bestelling online gedaan. Gebaseerd op mijn eerdere ervaring Dublin matras soft)en de adviezen van een Auping medewerker gecombineerd met de limiterende omstandigheden voor wat betreft de hoogte van het matras heb ik mijn keuze gemaakt. Het is aanmerkelijk zachter dan het 'soft' van het vorige matras. Ik slaap er goed op, maar wanneer ik erop ga zitten of nog even in bed zittend lees, heb ik het gevoel (dat zal echt het gevoel zijn) dat ik het helemaal plet. Dat vind ik minder prettig. Het logistieke deel van de bestelling is zeer plezierig en volgens afspraak afgewikkeld. Mvg
13 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je matras maar mocht de hardheid niet aan je verwachting voldoen wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen nagaan welke oplossingen we kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
7 apr 2023
keuzehulp voor matras was handig. Het was alleen niet handig dat nergens stond of via de mail werd aangegeven dat de levering 8 weken ging duren. Op een gegeven moment denk je dan dat er iets is misgegaan. Via de chat uiteindelijk begrepen dat levering meestal 6 weken duurt. Maar beter omdat op de site te vermelden en na betaling nog een keer. Kan ook makkelijk in Mijn Auping komen te staan. Hoe de levering is weet ik niet want het is nog niet geleverd. Idem met beoordeling van het product
7 apr 2023
Bedankt voor je beoordeling en de gegeven feedback. Wij nemen dit intern mee. Wij zijn dat de levering gepland staat voor 12 april en wensen je alvast veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
27 sep 2023

Hoeslaken voor een topdek te universeel.

Een hoeslaken voor een topdek vind ik te universeel, zodat het voor een topdek van 180-200 cm net iets te ruim is.
27 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Mocht het hoeslaken niet mooi passen kun je met je online aankoop binnen 30 dagen gebruik maken van je herroepingsrecht. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 nov 2023

Van 15% zomaar naar 20% Foei

We hebben geprofiteerd van de verjaardagskorting van 15% op onze aankoop. Het is dan wel zuur om enige dagen na jouw aankoop te zien dat Auping een korting van 20% geeft door mee te doen met de overgewaaide hype vanuit Amerika, de zgn Black Friday. Voor iemand die zo zijn verjaardag viert vind ik dit niet echt netjes.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je bericht. Wij vinden het spijtig dat je de extra korting van Black Friday bent misgelopen. Wij hebben je hierover een mail gestuurd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!
26 sep 2023
Keurig op tijd geleverd en in goede staat, behalve de verpakking die was veel te groot. Ging het ophalen bij DHL punt met grote boodschappenkar, maar pastte er niet in. Moest ik bij ophaalpunt veel te grote doos open maken en in stukken scheuren (viel niet mee) en voor het karton een papierbak zoeken pfff
27 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat de verpakking te groter was dan verwacht. We wensen je alsnog veel plezier toe met je nieuwe Auping producten. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
MK
Marianne K.
Ugchelen
23 nov 2023
Kussen werd snel bezorgd. Wat ik wel jammer vind is dat je het kussen blijkbaar had kunnen ruilen. Dit is niet zo hygiënisch. In de meeste winkels kun je een dergelijk artikel niet ruilen. Nu had ik een beetje het idee, dat ik misschien een kussen had ontvangen, wat al door een ander is gebruikt.
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling, je mag inderdaad gebruik maken van het herroepingsrecht bij een online bestelling bij ons. Echter is het wel zo dat het hoofdkussen niet opnieuw verkocht wordt. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
BW
ben w.
groningen
7 sep 2023

eco-katoenen dekbedovertrek

Het materiaal (eco-katoen) van de dekbedovertrekken voldoet volledig aan de verwachtingen. Helaas is de lengte van 1 overtrek niet in overeenstemming met de beschrijving bij het betreffende artikel dat deze een extra lange instopstrook heeft....helaas (te) kort dus.
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Spijtig om te vernemen dat de bestelling niet aan de verwachting voldoet. Het is mogelijk om je bestelling kosteloos te retourneren. Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen: Stap 1: Vul op het bijgeleverde retourformulier in welke artikelen je gaat terugsturen en leg deze in de doos. Stap 2: Plak retoursticker die in de doos zit op de doos. Stap 3: Lever je retour in bij een DHL Parcelshop bij jou in de buurt. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen zullen wij het bedrag crediteren. Indien gewenst kan je zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
4 sep 2023

Snelle levering, prima. Oplossen van een probleem duurde iets te lang

Snelle levering, helemaal niets mis mee. Wel fabricagefout bij eerste matras (stiksels los) en de matras wordt vervangen dus ik heb voor de zekerheid nu maar om een extra tijk gevraagd. Doordat alles erg traag verliep, liep ik wel 20 euro verjaardagskorting mis.
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Excuses voor de trage afhandeling maar fijn om te vernemen dat het naar wens is. De verjaardagskorting is alleen van toepassing om nieuwe aankopen en helaas niet op een service omruiling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
De leveringstijd kwam niet overeen met wat op de website stond. Het duurde langer dan was aangegeven. Verder geen groot probleem. Telefonist was aardig en bezorgers ook. Ik twijfel nog of het bed niet te hard is maar dat ik nog een paar weken uitproberen.
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback. Wij raden altijd aan om het lichaam minimaal 4 tot 8 weken te laten wennen aan het matras. Het matras zal dan haar souplesse bereiken.
7 apr 2023
De feedback na het bestellen en betalen van de matras, zou beter kunnen. Er was geen voortgang rapportage, ik kreeg alleen te lezen dat mijn bestelling in 'behandeling' was. Matras is uitstekend en het feit dat het recyclebaar is, geeft een goed gevoel
7 apr 2023
Bedankt voor je beoordeling en de gegeven feedback. Wij nemen dit intern mee. We hopen dat je veel plezier mag ervaren van het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
26 sep 2023

Mooi en handig - moment van levering onduidelijk, levering zelf prima

Mooie site om keuzes te maken, handig bestelproces. Niet duidelijk was wanneer bestelling geleverd kon worden, ook geen indicatie van doorlooptijd. Levering zelf verliep prima. Zou zo nog een bestelling plaatsen.
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en de feedback! We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 okt 2023

zelf samenstellen

De manier waarop je zelf je bed kan samenstellen met gespecificeerde kosten is erg fijn. Qua kleur is het lastig inschatten; daar zouden meer foto’s bij helpen. Het pakte in de praktijk gelukkig goed uit.
16 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
9 jun 2023
De molton is goed ontvangen. Alleen moet de vriendelijkheid van de medewerkers van Monterieur te wensen over bij het leveren van ons nieuwe matras begin mei. Erg jammer.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback omtrent Montrieurs dit gaan we intern opnemen. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice