auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

942 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.077 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

AV
Arwin v.
Tilburg

Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling.

2 Sets Auping molton kussenslopen gekocht t.b.v. eerder gekochte Auping hoofdkussens. Makkelijk te bestellen in de Auping webshop. Correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
12 nov 2023
Goede en duidelijke omschrijving van de producten. Duidelijke uitleg omtrent de maten en hoe te kiezen. Bestellen gaat heel gemakkelijk. De klant wordt steeds op de hoogte gehouden.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat het aankoopproces prettig is verlopen. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
PM
Pieter M.
Monnickendam
2 sep 2023
Wachttijd van ongeveer 3 weken voordat geleverd kon worden maar dat stond ook op de website aangegeven. Correcte aflevering. Matras werd netjes in de slaapkamer op bed gelegd.
8 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Top ondersteuning

Makkelijk te bestellen, snel geregeld en het bedrijf dat het bed kwam bezorgen/plaatsen was ook prima ! En wij slapen nu heerlijk met een perfecte ondersteuning! Top dus
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de positieve beoordeling en wat staat het bed mooi in de kamer. Wij wensen je veel plezier toe met het nieuwe bed.
20 sep 2023
Zelf al jaren Auping. Nu Auping original twijfelaar voor mijn dochter online besteld. Levering keurig volgens afspraak en door bezorgers snel en netjes gemonteerd. Top!
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat alles in het bestel en leveringsproces fijn is verlopen. We wensen je dochter veel plezier toe van haar nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Kussen Wolk 14cm is eigenlijk te dik gekozen

Kussen Wolk 14cm is eigenlijk te dik. Ik had niet goed gekeken voor de juiste dikte. Had eigenlijk 10cm max 12cm moeten zijn. Gebruik het kussen dus momenteel niet.
Antwoord van auping.com/nl
Het is mogelijk om het hoofdkussen binnen 30 dagen kosteloos aan ons te retourneren, je ontvangt het volledige aankoopbedrag terug. Op onze website wordt een uitleg gegeven over het retourproces: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
21 jul 2023
2 matrassen besteld en geleverd. Bij 1 matras was het stiksel bij de rits verkeerd gemaakt. Na een mailtje naar klantenservice werd er snel een oplossing gevonden.
25 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat je de service van ons als prettig hebt ervaren. Wij wensen je veel slaapplezier toe met de matrassen.
18 nov 2023
De artikelen waren uitverkocht op de website, echter na een telefoontje met een medewerker heb ik de artikelen de volgende week kunnen bestellen. Dank daarvoor!
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
1 aug 2023
Zeer prettige winkel! Aardige dame in winkel, vervolgens online besteld, nette afwikkeling, op tijd geleverd, en ook achteraf heeft Auping ons nog erg geholpen!
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om tehoren dat je tevreden bent met onze service en we wensen je nog veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
17 aug 2023

overzichtelijke website…

duidelijke en overzichtelijke website met makkelijke overzichtelijke standaard keuzes wat het selecteren van de juiste maten en kleur eenvoudig en snel maakt!
1 sep 2023
15 nov 2023
Telefonisch contact goed en adequaat geholpen, thuis bezorging top met vriendelijke bezorgers ! Levering sneller dan verwacht, positieve ervaring dus !
15 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat het hele aankoopproces positief is ervaren. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 jul 2023
Via de klantenservice zijn we prima, vriendelijk en duidelijk, geholpen met de vragen die we nog hadden. We slapen nu in een heerlijk bed (Essential)
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat onze service naar wens is. Wij wensen je nog veel plezier toe van het Essential bed!
17 okt 2023
Dekbed overtrekken gekocht, deze zitten nog in de verpakking, gaan zo mee naar het nieuwe huis. Ik werd fijn geholpen door personeel van eijerkamp.
4 okt 2023
Gemakkelijk uit te kiezen welke matras bij je past en eenvoudig te bestellen. Levering is ook precies volgens de afgesproken tijd en manier.
12 okt 2023
16 okt 2023
De website was erg duidelijk. Ik werd prima door het gehele programma begeleid. De uiteindelijke bezorging verliep ook volledig naar wens.
26 aug 2023
Niets te klagen alles keurig geregeld, goed is goed. Aankoop, afhandeling levering en korting i.v.m. Jubileum. Zou het zo weer doen.
1 sep 2023
4 okt 2023

Heerlijke nachtrust

Duidelijke keuze mogelijkheden om tot het juiste matras te komen, stipte levering en een geweldig matras met een super nachtrust!
12 okt 2023

Dik tevreden.

Bestellen. Snel en goed geleverd. Auping dekbedovertrekken hebben een uitstekende kwaliteit !! Meer kan ik er niet van maken !!
14 nov 2023
11 aug 2023
Website is overzichtelijk, bij vragen werd ik keurig te woord gestaan en niet geheel onbelangrijk het matrassen liggen perfect.
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Alles naar wens!

Goede communicatie, product erg goed en zorgvuldig verpakt, bovendien een kwalitatief hoogstaand product! Helemaal blij mee.