auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

897 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.008 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

PB
Piera B.
Den Haag
Goed matras, slaapt gelijk lekker hoefde er niet aan te wennen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Perfecte service. Ontzettend mooi bed. Uitstekende kwaliteit.
Antwoord van auping.com/nl
kan geen negatief oordeel vellen matras is top en bed idem
Antwoord van auping.com/nl
Fijne webshop, gebruikersvriendelijk en snelle levering
Antwoord van auping.com/nl
De snelle levering in perfecte verpakking. Zo netjes.
11 feb 2024
Auping heeft uitstekende producten en goede service
Antwoord van auping.com/nl
Goede kwaliteit, duurzame katoen, mooie design

Tevreden klant.

Gemakkelijk bestellen. Uitstekende kwaliteit.
Antwoord van auping.com/nl
Heldere info over product en retourinfo
Antwoord van auping.com/nl
Levering en kwaliteit volgens afspraak.
Antwoord van auping.com/nl
Supergoede product- en bezorg-service!
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering van luxe materialen.
Antwoord van auping.com/nl
De hele bestelprocedure ging soepel.
Antwoord van auping.com/nl
Initiatief tot overleg. Ga zo door.
Antwoord van auping.com/nl
Eenvoudig besteld en snel bezorgd
Prettig en vriendelijk geholpen
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering, goed product.
site en verzending fantastisch
Mooi product, snelle levering
4 feb 2024
Ik heb geen verbeter punten