auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

4 feb 2024
CD
Casper d.
Voorschoten
Antwoord van auping.com/nl
Goede service! De bestelde splittopper hoeslakens werden snel geleverd. Hoeslakens zijn van goede kwaliteit. Passen goed om de topper. Geen vouwen of opstaand matras. Blijft mooi in de was. Erg blij met deze koop
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
20 jan 2024

Enige tijd geleden nieuw matras gekocht…

Enige tijd geleden nieuw matras gekocht bij auping den bosch, zeer tevreden over de verkoopsters daar, nu via website molton en dekbedovertrek gekocht, ook snel geleverd, tevreden dus.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
18 jan 2024

De kussens waren snel geleverd

De kussens waren snel geleverd! NEST zijn erg fijne kussens al vind ik dat er iets meer veren in mogen maar, er is een optie om hem iets bij te vullen.
Antwoord van auping.com/nl
Bijzonder snelle levering. Deverpakking van het kussen was meer dan netjes. Hoop dat de kussensloop gerecycled word.
EK
Els K.
Weesp
6 jan 2024

Mooie kwaliteit

Het artikel wijkt niet af van de afbeelding. De kwaliteit is zoals ik van Auping gewend ben: uitstekend
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
14 jan 2024

Cloud pillow

Snel en makkelijk te bestellen kussen mijn man had al een cloud pillow, heb zelf de dunste genomen

Uitstekende kwaliteit!

Bestelproces is eenvoudig en de donzen dekbedden werden snel geleverd. Uitstekende kwaliteit!
AH
Aicha H.
Den Haag

Auping-producten zijn uitstekend van kwaliteit en de website is duidelijk.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je nieuwe Auping bedtextiel. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Snelle levering, keurig verpakt en artikel zoals beschreven.
Antwoord van auping.com/nl
Persoonlijk advies op maat goed afgestemd voor matraskeuze.
Antwoord van auping.com/nl
Dekbedovertrek ontvangen, zoals op de website weergegeven
7 jan 2024
Alles goed en snel geregeld en zeer prettige bezorging