auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

153 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

2 nov. 2022
goede site om te kiezen op model, prima uitleg kan niets over de levering zeggen die moet nog plaats vinden
2 nov. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je onze site als prettig ervaart. We wensen je ook alvast veel plezier van je nieuwe aankoop!
1 nov. 2022
2 nov. 2022
Bedankt voor de beoordeling. We wensen je alvast heel veel plezier van je nieuwe Auping aankoop!
17 okt. 2022
TEST
29 sep. 2022
Bestelling is vlot geleverd. Duidelijke informatie vanaf aankoop tot levering.
5 okt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat alles in goede orde is ontvangen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling.
23 sep. 2022
Overzichtelijke website, prima product.
27 sep. 2022
Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling.
21 sep. 2022
Duidelijke configuratie website en ook top service na uiteindelijke bestelling
27 sep. 2022
Fijn om te vernemen dat de website en service naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
1 sep. 2022
8 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat het matras naar wens is en dat wij u vanuit onze klantenservice u hierbij konden helpen. Wij wensen u dan ook veel plezier toe met het matras.
22 aug. 2022
Prima aflevering in ons appartementencomplex!
29 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de aflevering naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
20 aug. 2022
orders koppelen aan adres voor leverantie moet beter
25 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
25 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
17 aug. 2022
Soepel bestel en bezorgproces. Bezorging was erg netjes en beleefd, met witte handschoentjes!
19 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 aug. 2022
16 aug. 2022
15 aug. 2022
15 aug. 2022
12 aug. 2022
De feedback
10 aug. 2022
de hoeslakens die ik kocht zijn heerlijk koel en zacht en passen prima.
11 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de hoeslakens naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
8 aug. 2022
Het matras werd eerder geleverd dan verwacht en snel en vakkundig geplaatst. Tevens werd het oude matras gelijk meegenomen. Goede service!
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
6 aug. 2022
Perfect matras. Perfecte aflevering. Uitstekende web-site en goede telefonische ondersteuning bij vragen
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie op onze website en dat wij u telefonisch konden helpen naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
1 aug. 2022
Uitstekende service, prima kwaliteit en op tijd geleverd.