auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

2 aug 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Kwaliteit vh dekbed
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
het was duidelijk
Alles is goed geregeld
Antwoord van auping.com/nl
Mooie aanbieding, zelfde matrassen waar we eerder jaren op hebben geslapen.
Antwoord van auping.com/nl

We hebben al zo lang auping matrassen. Altijd naar tevredenheid. Maar de nieuwe inizio matrassen zijn anders. Ons inziens beter. Zullen misschien wat duurder zijn.Maar zeker heel tevreden

We hebben al zo lang auping matrassen. Altijd heel goed. Maar de nieuwe
4 feb 2024
4 feb 2024
Ik heb geen verbeter punten
3 feb 2024
Goede communicatie over levering. De chauffeur belt je een half uur van tevoren. Ze nemen alle troep en je oude matrassen mee.
CD
Casper d.
Voorschoten
RW
3 feb 2024
De aandacht voor de klant
Prima info . Ga zo door
Prettig en vriendelijk geholpen