Bestsecret.nlBeoordelingen

4.67/5.00

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Bestsecret.nl

Great quality of products in stunningly low prices. Excellent service and fast delivery and return.
In een woord: prima
Ik vind het prachtige webshop .de kwaliteit is uitstekend.ik ben erg tevreden.
ik ben zeer te vrede
Keurige levering, kon nog wijzigen naar afhalen bij DHL parcelshop omdat ik niet thuis was. Leuke aankoop Tevreden klant.
Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling door Bestsecret en later door DHL. Ben heel blij met mijn tas
Netjes op tijd en verpakt afgeleverd.
Voor ons nieuwe webshop.Zeer groot assortiment met veelal merkkleding voor zeer redelijke prijzen, en soms zelfs stuntprijzen.Heb eerder bij dit soort webshops gekocht,viel altijd erg tegen.Onze verwachtingen waren dan ook niet echt hoog. Maar wat zijn wij blij verrast met onze 1e bestelling. Alles precies zoals op de foto's en zoals beschreven. Zeer goede kwaliteit Wij worden vaste klant
geweldig bedrijf met een heel uitgebreide collectie, kortom uitstekend
Ik heb een bestelling ontvangen en was daar wel tevreden over en mee. Alleen de maten kon ik niet goed mee overweg. Het ene artikel van een maat, kwam niet altijd overeen met andere artikelen met dezelfde maat. Ik heb nu weer een bestelling geplaatst en zal kijken of dat weer zo is, want iedere keer retourneren, is ook niet bevordelijk,voor hun en mij. Verder was ik heel tevreden over de service.
Kleding was mooi. 2 jurken stonden heel leuk. 1 jurk stond niet. Deze terug gestuurd. Fantastische aanbiedingen. Top