Bestsecret.nl

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Bestsecret.nl

Alles keurig verzorgd en op tijd geleverd.

Top

Met de goederen die ik bij Secret Best bestel, ben ik tevreden. Het kan wel eens zijn, dat de maten niet helemaal kloppen met mijn maat, maar dat komt natuurlijk door de fabricage ofwel fabrikant. Maat 42, b.v. is niet overal gelijk. Waardoor ik dan goederen moet retourneren en daarbij het wanneer ik met After Pay wil betalen niet gaat.. Dat vind ik jammer, omdat het niet helemaal mijn schuld is.

Great quality of products in stunningly low prices. Excellent service and fast delivery and return.

In een woord: prima

Ik vind het prachtige webshop .de kwaliteit is uitstekend.ik ben erg tevreden.

ik ben zeer te vrede

Keurige levering, kon nog wijzigen naar afhalen bij DHL parcelshop omdat ik niet thuis was. Leuke aankoop Tevreden klant.

Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling door Bestsecret en later door DHL. Ben heel blij met mijn tas

Netjes op tijd en verpakt afgeleverd.

Voor ons nieuwe webshop.Zeer groot assortiment met veelal merkkleding voor zeer redelijke prijzen, en soms zelfs stuntprijzen.Heb eerder bij dit soort webshops gekocht,viel altijd erg tegen.Onze verwachtingen waren dan ook niet echt hoog. Maar wat zijn wij blij verrast met onze 1e bestelling. Alles precies zoals op de foto's en zoals beschreven. Zeer goede kwaliteit Wij worden vaste klant

geweldig bedrijf met een heel uitgebreide collectie, kortom uitstekend

Ik heb een bestelling ontvangen en was daar wel tevreden over en mee. Alleen de maten kon ik niet goed mee overweg. Het ene artikel van een maat, kwam niet altijd overeen met andere artikelen met dezelfde maat. Ik heb nu weer een bestelling geplaatst en zal kijken of dat weer zo is, want iedere keer retourneren, is ook niet bevordelijk,voor hun en mij. Verder was ik heel tevreden over de service.

top

geweldige webshop met een supergroot assortiment en snelle service

Snelle bezorging, kwalitatief goede producten tegen een mooie prijs, meestal zit er korting op.

Wat moet ik nog meer zeggen? Een opmerking bij b.v. overhemden staan geen borst of taille maten er word alleen gesproken van slim fit of modern fit beter is als het in centimeters word vermeld.

vlot en goed geleverd.

Snelle en goede levering. Product zoals afgebeeld.

Ik vind dat jullie doen wat je beloofd en zo hoort het ook