Bestsecret.nlBeoordelingen

4.63/5.00

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Bestsecret.nl

Voor de 1e maal besteld en zeer tevreden.
Ben zeer tevreden. Koop regelmatig bij best secret zonder problemen.
Super snel ontvangen dank!
Goede producten, goede prijzen, betaalproces is helder. Telefonische support was wat onprofessioneel maar probleem is verholpen, levering was keurig. Doos was door de bezorger beschadigt, maar niet de schuld van webshop.
Ik ben tevreden met de bestellingen die ik altijd doe. Er zijn natuurlijk wel eens artikelen, die niet naar mijn verwachting zijn en die moet ik dan tegen Uw wens, (i.v.m. betalen enz.wel of niet direct of achteraf) toch retourneren, Maar hetgeen ik hou ben ik inderdaad heel tevreden mee, ook wat betr. de prijs. M.vr.gr. Elja.
Als je niet perse de laatste kledingtrends in huis wilt hebben maar wel van merkkleding houdt dan is dit een perfecte keuze. Items van bijv vorige seizoen worden met bijv 70% korting verkocht...dat is leuk shoppen toch?
prima
Keurig afgeleverd en het product was goed
Prachtige jurk.... en precies zoals op de foto ook de kleur klopt!
Snel...goede communicatie van order tot aflevering.
De bestelling was wat later binnen dan verwacht en ook werd er niet aangegeven wanneer de bezorging plaats zou vinden . Daar ik vaak in het ziekenhuis ben is dat lastig omdat ik het pakket niet op kan halen omdat ik invalide ben. Was gelukkig net terug .
mijn eerder doorgegeven mening moet ik positief wijzigen nadat ik meerdere artikelen heb ontvangen ook de service is uitstekend
UITSTEKEND
Gewoon helemaal naar de zin van de koper en dat maak je niet vaak mee maar bij BESTSECRETS dus wel
Alles keurig verzorgd en op tijd geleverd.
Top
Met de goederen die ik bij Secret Best bestel, ben ik tevreden. Het kan wel eens zijn, dat de maten niet helemaal kloppen met mijn maat, maar dat komt natuurlijk door de fabricage ofwel fabrikant. Maat 42, b.v. is niet overal gelijk. Waardoor ik dan goederen moet retourneren en daarbij het wanneer ik met After Pay wil betalen niet gaat.. Dat vind ik jammer, omdat het niet helemaal mijn schuld is.
Great quality of products in stunningly low prices. Excellent service and fast delivery and return.
In een woord: prima
Ik vind het prachtige webshop .de kwaliteit is uitstekend.ik ben erg tevreden.