Bestsecret.nlBeoordelingen

4.67/5.00

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Bestsecret.nl

prima
Keurig afgeleverd en het product was goed
3 weken geleden
Prachtige jurk.... en precies zoals op de foto ook de kleur klopt!
Snel...goede communicatie van order tot aflevering.
De bestelling was wat later binnen dan verwacht en ook werd er niet aangegeven wanneer de bezorging plaats zou vinden . Daar ik vaak in het ziekenhuis ben is dat lastig omdat ik het pakket niet op kan halen omdat ik invalide ben. Was gelukkig net terug .
mijn eerder doorgegeven mening moet ik positief wijzigen nadat ik meerdere artikelen heb ontvangen ook de service is uitstekend
UITSTEKEND
Gewoon helemaal naar de zin van de koper en dat maak je niet vaak mee maar bij BESTSECRETS dus wel
Alles keurig verzorgd en op tijd geleverd.
Top
Met de goederen die ik bij Secret Best bestel, ben ik tevreden. Het kan wel eens zijn, dat de maten niet helemaal kloppen met mijn maat, maar dat komt natuurlijk door de fabricage ofwel fabrikant. Maat 42, b.v. is niet overal gelijk. Waardoor ik dan goederen moet retourneren en daarbij het wanneer ik met After Pay wil betalen niet gaat.. Dat vind ik jammer, omdat het niet helemaal mijn schuld is.
Great quality of products in stunningly low prices. Excellent service and fast delivery and return.
In een woord: prima
Ik vind het prachtige webshop .de kwaliteit is uitstekend.ik ben erg tevreden.
ik ben zeer te vrede
Keurige levering, kon nog wijzigen naar afhalen bij DHL parcelshop omdat ik niet thuis was. Leuke aankoop Tevreden klant.
Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling door Bestsecret en later door DHL. Ben heel blij met mijn tas
Netjes op tijd en verpakt afgeleverd.
Voor ons nieuwe webshop.Zeer groot assortiment met veelal merkkleding voor zeer redelijke prijzen, en soms zelfs stuntprijzen.Heb eerder bij dit soort webshops gekocht,viel altijd erg tegen.Onze verwachtingen waren dan ook niet echt hoog. Maar wat zijn wij blij verrast met onze 1e bestelling. Alles precies zoals op de foto's en zoals beschreven. Zeer goede kwaliteit Wij worden vaste klant
geweldig bedrijf met een heel uitgebreide collectie, kortom uitstekend