mijnpin.nl

Mobiele betaalterminals en online betaaldiensten.

Beschrijving
Bij mijnPIN kunt u alle mobiele myPOS betaalterminals bestellen. Met myPOS kunnen ondernemers altijd en overal betaalkaarten accepteren. De lage transactietarieven gaan samen met een superservice maar zonder dure servicecontracten en abonnementen. De myPOS betaalterminals zijn uiterst betaalbaar en standaard voorzien van een simkaart die werkt in Nederland, België en in alle andere landen van Europa. Het prijsmodel van myPOS is eenvoudig, transparant en bestaat uit 3 onderdelen: de kosten voor aanschaf van de mobiele terminal, de transactiekosten en de overboekingskosten. Hoe meer pintransacties, hoe lager het tarief. Als Nederlandse ondernemer kunt u kiezen uit twee tariefstructuren. Een variabel tarief van 1,8% voor alle Europese pinpassen en creditcards van Maestro, V PAY, Mastercard en Visa of een vast tarief van € 0,13 tot € 0,25 voor Maestro en € 0,25 voor V PAY pintransacties, 2,5% voor alle Mastercard en Visa creditcards. De hoogte van het vaste tarief is afhankelijk van uw aantal maandelijks transacties. Standaard betaalt u € 0,25 per transactie, boven de 150 transacties per maand betaalt u € 0,17. Verwerkt u meer dan 500 transacties per maand betaalt u € 0,13. Met myPOS betaalautomaten accepteert u alle betaalpassen en creditcards: Maestro, VPAY, Bancontant, MasterCard, Visa, American Express, JCB, (China) Union Pay en Apple Pay. De acceptatiecontracten hoeft u niet bij een andere bank of creditcardmaatschappij aan te vragen. Regelt u dus gelijk in één keer.
Heights Payments Terminals B.V.
TivoliStraat 50
5017 HRTilburg
Anthony Notos

Beoordelingen voor mijnpin.nl

4.39 / 5.00

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mijnpin.nl

1 week geleden
Alles is prima verlopen.

1 week geleden
vlot geleverd

Op de webshop werd niet aangegeven dat het bestelde product NIET op voorraad was ... Ik wacht al meer dan een week nu. Slecht Als ik dat van te voren had geweten had ik niet besteld. Wel mijn geld kwijt ... geen pin apparaat

Antwoord van mijnpin.nl
We hebben net Black Friday achter de rug. Daardoor zijn bepaalde producten uitverkocht geraakt. Deze week wordt dat weer allemaal netjes aangevuld. Waarom heeft u geen contact met ons opgenomen per telefoon of mail? We hebben zo'n beetje de snelste levering in de markt. Van deze review hebben wij last. U insinueert namelijk dat we uw geld afhandig hebben gemaakt en niets gaan leveren.
Super service

Zeer makkelijk in gebruik. Een echte aanrader.

Gelukkig wist ik van de vorige aankoop hoe de procedure was. Het is een drama om een account aan te maken, contact gaan soms moeizaam omdat veel in Engels is. Nu ik al een account had ging koppelen en gebruik super makkelijk.

Goede service en fijne terminal Ik het wel jammer dat ik niet wist dat jullie met Black Friday meedoen Dat had ik de Combo met 60 euro korting kunnen kopen

Antwoord van mijnpin.nl
Doen we niet mogelijk over hoor. We crediteren de Black Friday korting.
Werkt perfect.

Fijn apparaat en goede service.

Wat echt geweldig is: je kunt dit bedrijf gewoon bellen. Voor vragen over de pinkastjes, voor een offerte of de klantenservice. Aardige, kundige mensen. Goed product met veel mogelijkheden. De mooiste verpakking ooit gezien van een pinkastje. mijnpin staat ver boven de rest.

Perfect geregeld.

Werkt prettig.

Ik kan echt geen klacht o.i.d. bedenken.

Goed.

Werkt handig en snel en stukken goedkoper dan CCV. Je betaald per transactie en zit niet aan abonnementskosten vast. Super

Top

perfect product met topservice en prijs/kwaliteit verhouding

Ik ben zeer tevreden wat betreft mijn pos pin apparaat,

Pinautomaat werkt prima. Ik ben tevreden. Jammer dat er geen autolader erbij is gekomen.