zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl

478 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.566 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
zonnerij.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor zonnerij.nl

27 apr 2023
23 apr 2023
23 apr 2023
26 jun 2023
Dit gaat over de bestelling, niet over het product. Het bestellen zelf gaat goed en de voortgang mail zijn ook goed en duidelijk. Bij het bestellen op de website kwam ik 2x een promotie tegen voor gratis verzenden, 1x zelfs met een foto van het product dat ik aan het bestellen was. Helaas kwamen die kosten wel op de factuur. Na 2x een klacht hierover (korting bleek niet te kloppen) is het bedrag uiteindelijk gecrediteerd. Het feit dat ik 2x een korting zie die niet klopt maakt mijn algemene ervaring niet goed.
17 jun 2023

Slecht advies afgegeven niet oplossend denken. Niet mee in contact te komen

Op advies van deze webshop een product besteld. Bij aankomst was het product niet naar wens omdat er niet goed geluisterd is naar onze wensen. Helaas kan deze webshop niet probleemoplossend denken en bieden ook geen gepaste oplossing. Verschillende keren een poging gedaan om in contact te komen met ze. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via de mail is er ook radiostilte. Ik zou een andere webshop uitzoeken die wel service bied en klantgericht is
2 jul 2023
Het verpakken van de schermen is niet professioneel de dunne papieren verpakking scheurd snel, waardoor de inhoud zichtbaar is en eventuele kleine delen verloren raken.
7 jun 2023
Slechte montage handleiding. Zo kunnen jullie dit echt niet afleveren. Zelfs voor iemand met 2 rechterhanden een ramp
25 jul 2023
De kleur van de stof van de volant is lichter dan het voorbeeld op de site. Nu past het niet bij ons scherm.
27 jul 2023
Wat jammer dat de kleur van de volant niet volledig klopt met uw zonnescherm. Kleuren kunnen op beeldscherm anders overkomen , daarom bieden wij ook de mogelijkheid om vooraf een kleurstaal te bestellen zodat u thuis de juiste kleur kunt bepalen.
22 jul 2023
Ik heb begin juni besteld, je hebt het nog niet geleverd.
29 jun 2023
Nieuwe spullen opsturen en geen gebruikte spullen
26 nov 2023
Heb het product nog niet ontvangen!!!!!!!!!
Antwoord van zonnerij.nl
Wat vervelend dat u het pakket nog steeds niet heeft ontvangen. We zien dat u het product afgelopen woensdag eind van de dag heeft besteld. Wij hebben dit product de volgende ochtend ingepakt en aangeboden bij postnl. Als we naar de track en trace kijken geeft deze nu aan dat het morgen door de brievenbus bezorgd wordt. Dat is natuurlijk veel langer dan gebruikelijk, maar helaas buiten onze macht. Wel zullen wij hierover contact opnemen met postnl. Mocht u het pakket morgenavond nog niet ontvangen hebben wilt u ons dan per mail op de hoogte brengen?
10 jun 2023
Teleurgesteld over de kwaliteit
15 jun 2023
Uitstekend verzorgd mooi snel
18 jun 2023

Alles prima behalve dat de vervoerder die een mail met afspraak niet na komt zonder bericht niet bezorgt en dus nog niets ontvangen

Alles prima behalve
Antwoord van zonnerij.nl
Goedemorgen, Wat vervelend dat uw pakket nog niet is bezorgd. Wij zien dat u op 15-6 om 14.28 uur heeft besteld. Normaal geldt onderdelen voor 14.00u besteld, zelfde dag verzonden. Uw pakket is direct door ons opgepakt en toch nog dezelfde dag verzonden ook al was het na 14.00 uur. Wat jammer dat wij daarna afhankelijk zijn van de vervoerder en deze niet tijdig geleverd heeft. Dit betreurt ons enorm. Zojuist direct contact opgenomen met DPD om dit z.s.m. op te pakken. Onze excuses voor dit ongemak.
22 mei 2023
Sneller
23 mei 2023
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de levering. U besteld op 15 mei om 15.26 uur, de volgende ochtend 08.52 uur ontvangt u de track en trace code en 1 dag later is het al bij u bezorgd. Zoals op onze website vermeld Onderdelen voor 14.00u besteld, Zelfde dag verzonden, u heeft na 14.00 uur besteld, de order is netjes de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden. Jammer dat u ons nu zo'n slechte beoordeling geeft.