zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl

481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
zonnerij.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor zonnerij.nl

26 jun 2023
Dit gaat over de bestelling, niet over het product. Het bestellen zelf gaat goed en de voortgang mail zijn ook goed en duidelijk. Bij het bestellen op de website kwam ik 2x een promotie tegen voor gratis verzenden, 1x zelfs met een foto van het product dat ik aan het bestellen was. Helaas kwamen die kosten wel op de factuur. Na 2x een klacht hierover (korting bleek niet te kloppen) is het bedrag uiteindelijk gecrediteerd. Het feit dat ik 2x een korting zie die niet klopt maakt mijn algemene ervaring niet goed.
2 jul 2023
Het verpakken van de schermen is niet professioneel de dunne papieren verpakking scheurd snel, waardoor de inhoud zichtbaar is en eventuele kleine delen verloren raken.
25 jul 2023
De kleur van de stof van de volant is lichter dan het voorbeeld op de site. Nu past het niet bij ons scherm.
Antwoord van zonnerij.nl
27 jul 2023
Wat jammer dat de kleur van de volant niet volledig klopt met uw zonnescherm. Kleuren kunnen op beeldscherm anders overkomen , daarom bieden wij ook de mogelijkheid om vooraf een kleurstaal te bestellen zodat u thuis de juiste kleur kunt bepalen.
22 apr 2023
Prijs kwaliteit niet in verhouding, Duur zonnen doek 🫣