zonnerij.nl- Logo - Beoordelingen

zonnerij.nl

464 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.514 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 feb 2020
zonnerij.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor zonnerij.nl

Goed geregeld alleen verzending kan sneller prijs voor de pees is zeer goed alleen verzendkosten tehoog

Snel en correct

Snelle en correcte levering
👍🏻
jullie snelheid en what you see is what you get ...
Mooie screens, precies zoals omschreven. Maat goed, kleur goed, levering goed. En ze doen wat ze moeten doen, houden de warmte goed tegen.
19 aug 2023

Soltis 86

We hebben 2 zon schaduw doeken gekocht Soltis 86. Prachtige doeken goed verpakt duurde alleen wel bijna 5 weken. Maar het is geweldig goed gegaan en het staat echt perfect. Het zijn schuifdeuren van de serre dus van het rechter doek zitten de zuignappen aan de binnenkant van de deur. Het was een probeersel maar is helemaal geweldig uitgepakt. We gaan de andere deuren nu ook doen alleen wel 3 extra ogen aan de binnenzijde maakt het net iets meer af.
17 mei 2023
Nieuw zonnescherm doek, prima kwaliteit en op keurig tijd geleverd. Punt van aandacht: Ondanks dat op de website stond vermeld dat onderdelen boven €100 gratis worden geleverd, bleek dit toch niet te gelden voor zonnescherm doek. Dit wordt nergens vermeld en wordt pas duidelijk bij het afrekenen in het bestelproces, hier worden transportkosten apart in rekening gebracht. Dat is op zijn minst verwarrend te noemen.
16 jun 2023
Duidelijke site om de producten te bestellen. Goed weergegeven waneer het product verwacht kan worden. Bijsluiten van een montagehandleiding en tips en onderhoud zal nog handiger zijn. Tip: De zuignappen 2min in kokend waterleggen om de werking optimaal te krijgen.
1 aug 2023
Fijne snelle service. Vooral online gericht. Omdat ik uit de buurt kom heb ik het bedrijf bezocht in Zwethove. Jullie zijn minder ingesteld op live bezoek, dus als je langskomt niet altijd direct iemand die je ontvangt. Ik heb de doeken nog niet opgehangen (slecht weer, dus heb ze nog niet kunnen beoordelen).
27 jun 2023

Gratis bezorging!

Op jullie site staat dat bezorging van onderdelen boven de €100,- gratis is. Wij bestellen een onderdeel, volant, boven de €100,- en dan toch moet je bezorgkosten betalen. Wat is dan een onderdeel die aan deze voorwaarde voldoet. Als klant/leek(?) schept dit verwachting en verwarring. Verder prima geregeld e.e.a
8 jul 2023

Goede service! Krijgen nieuwe doeken omdat deze afweken van de opgegeven maten.

Nadat wij ze hadden opgehangen bleek de zon toch nog wat naar binnen te schijnen. Ook zat er wat verschil in de opgegeven maten en de ontvangen doeken. Na contact per e-mail worden er nieuwe doeken gemaakt. Met een kleine bijbetaling zijn het ook doeken die beter de zon buiten houden. Goede service!
5 jul 2023
Prima product. Net zoals we verwacht hadden. Termijn tussen mail ivm verzenden en ontvangst was wel redelijk lang en pakketje kwam zeer gehavend toe. Dit was waarschijnlijk de fout van DPG en niet van Zonnerij. Gelukkig was het product zelf nog in plastiek verpakt.
22 jun 2023
Ik heb een koepel zonwering besteld. Viel iets tegen. Ik had een hoes verwacht. Maar afgezien daarvan werkt het perfect !
2 jul 2023
Telefonisch slecht te bereiken. Per mail ging goed. Beetje verwarring ontstaan door de afbeelding bij het onderdeel.
21 mei 2023
komen leverafspraken goed na, echter t.a.v. de plaatsing van de zijlogen in het doek zou meer symmetrisch mogen!
Antwoord van zonnerij.nl
22 mei 2023
Goedemorgen, Wat jammer dat u niet tevreden bent over de plaatsing van de zeilogen. Dit hoort wel symmetrisch te zijn. Het beste kunt u ons een mail sturen met een foto zodat wij even met u mee kunnen kijken. Wanneer de ogen inderdaad niet netjes symmetrisch zitten zal u uiteraard van ons kosteloos een nieuw doek ontvangen.