UkjeBeoordelingen

Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen

Ukje - For a happy family

Bij Ukje bestel je je: Hoezen en voetenzakken voor je Stokke, Maxi-Cosi, Cybex, Römer, Bugaboo, BabyBjörn, Nuna, BeSafe, Joolz, Hauck en MamaRoo. Ukje garandeert: 1. Luxe hoezen en voetenzakken, fairmade in Europa. 2. Topkwaliteit (biologisch) katoen 3. Stijlvolle sets Ukje zet zich in voor een mooiere wereld. Zo recycled zij haar reststoffen tot vilt en gebruikt Ukje recyclebare verzendzakken. Ukje geeft 1% van de omzet aan onderwijs in ontwikkelingslanden. Heb je een vraag? We staan voor je klaar! Je kunt ons bellen op 0320.320.123 of mailen naar service@ukje.nl
Ukje B.V.
Apolloweg 2J
8239 DA Lelystad
Sifra Douma

Beoordelingen voor Ukje

4.66/5.00

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Ukje

In eerste instantie had ik mijn halve bestelling maar ontvangen. Maar na 1 belletje werd de andere helft netjes nagestuurd.
Snelle levering. Mooi product.
Super leuke relaxhoes
Leuke producten die je nergens anders kunt kopen. Goede kwaliteit. Krijg altijd complimenten over m'n maxi cosi door de mooie zonnekappen van Ukje. Producten worden ook snel geleverd, had ze de volgende dag in huis. Ik ben erg tevreden en ga hier zeker nog meer bestellen.
Mooie en warme voetenzak met superleuk motief, snelle levering
Heel mooi Zeer tevreden Al had ik wel graag wen boekje erbij gehad welk deel waar moest, was nogal een gepuzzel.. Voor de rest vind ik het een super ding
Mooi product, goede kwaliteit. Ik vond het wel een beetje prijzig maar alleen bij ukje hadden ze hoezen voor de Maxi-Cosi Titan, dus ik kon het niet vergelijken met andere verkopers. Snelle levering en netjes verpakt.
Snelle service en snelle mailreactie
Uitstekende service en een dag later werd mijn artikel al geleverd. Erg tevreden.