UkjeBeoordelingen

Ukje - For a happy family

Bij Ukje bestel je je: Hoezen en voetenzakken voor je Stokke, Maxi-Cosi, Cybex, Römer, Bugaboo, BabyBjörn, Nuna, BeSafe, Joolz, Hauck en MamaRoo. Ukje garandeert: 1. Luxe hoezen en voetenzakken, fairmade in Europa. 2. Topkwaliteit (biologisch) katoen 3. Stijlvolle sets Ukje zet zich in voor een mooiere wereld. Zo recycled zij haar reststoffen tot vilt en gebruikt Ukje recyclebare verzendzakken. Ukje geeft 1% van de omzet aan onderwijs in ontwikkelingslanden. Heb je een vraag? We staan voor je klaar! Je kunt ons bellen op 0320.320.123 of mailen naar service@ukje.nl
Ukje B.V.
Apolloweg 2J
8239 DA Lelystad
Sifra Douma

Beoordelingen voor Ukje

4.66/5.00

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Ukje

Wacht nog steeds op mijn product vanaf vorige week..
Antwoord van Ukje
Beste klant, goed dat u met ons contact opneemt. Ik zie inderdaad dat er iets fout gaat bij DHL. Ik zal via de mail contact met u opnemen zodat het product snel bij u bezorgd wordt. Excuses voor het ongemak ♥
Ik kan nog niet oordelen, nog niets ontvangen
Antwoord van Ukje
Bedankt voor je feedback. Je product wordt eind oktober geleverd. We zouden het leuk vinden als je dan je beoordeling herziet. ♥
Very poor quality for the luxury and expensive tripp trapp cushions. It came with white discolorations all over the fabric that were considered to be normal by Ukje. Therefore, they refused to cover the return costs. I would highly recommend not to buy these plastic layered cushions.
Antwoord van Ukje
Thanks for your feedback. We apologize for not being able to help you with your complaint.♥
Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan, nog steeds niets ontvangen. Dat is op zich geen punt want de levering zou bijna drie weken zijn, het leek mij daarom handig voor AfterPay te kiezen, betalen na ontvangst..... inmiddels al twee aanmaningen gekregen van AfterPay en nog niets ontvangen. En nu komt het.... Ukje heeft mij zelf bij AfterPay aangemeld!!!! Niet leveren maar wel aanmelden
Product was uitverkocht en ik kreeg een dag na plaatsing van de bestelling hierover bericht. Helaas kon ukje.nl niet tegemoet komen om een alternatief voor deze aanbieding aan te bieden. Erg jammer, want ik had mij erg verheugd op het artikel die afgeprijsd was.
Antwoord van Ukje
Beste Kim, onze oprechte excuses dat we helaas het product niet konden leveren wat je graag had willen bestellen. Hartelijke groet, team ukje