UkjeBeoordelingen

: 1.101UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Ukje - For a happy family

Bij Ukje bestel je je: Hoezen en voetenzakken voor je Stokke, Maxi-Cosi, Cybex, Römer, Bugaboo, BabyBjörn, Nuna, BeSafe, Joolz, Hauck en MamaRoo. Ukje garandeert: 1. Luxe hoezen en voetenzakken, fairmade in Europa. 2. Topkwaliteit (biologisch) katoen 3. Stijlvolle sets Ukje zet zich in voor een mooiere wereld. Zo recycled zij haar reststoffen tot vilt en gebruikt Ukje recyclebare verzendzakken. Ukje geeft 1% van de omzet aan onderwijs in ontwikkelingslanden. Heb je een vraag? We staan voor je klaar! Je kunt ons bellen op 0320.320.123 of mailen naar service@ukje.nl
Contact
Ukje B.V.
Apolloweg 2J
8239 DA Lelystad
Nederland
Gevolmachtigde
Sifra Douma

Beoordelingen voor Ukje

4.66/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

80 %
13 %
2 %
3 %
2 %
1.101 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Ukje

Filter 
(8)
2 maanden geleden
Verkeerde artikel geleverd waardoor het item dat besteld is niet meer leverbaar was. Hierdoor is de aankleding van de autostoel jammer genoeg niet volledig.
 Geverifieerde beoordeling|
Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Ukje
2 maanden geleden
Dat is inderdaad heel vervelend en goed dat wij via mail contact hebben gehad. Soms kan het gebeuren dat producten die in de sale staan uitverkocht zijn en niet meer leverbaar zijn. Alsnog bedankt voor je feedback ♥
3 maanden geleden
De hoes past niet, terwijl deze wel geschikt zou zijn voor onze Maxi Cosi Pebble Plus. De retourkosten komen voor eigen rekening.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
De kwaliteit van de producten viel tegen. En de retourkosten komen voor rekening van de klant.
 Geverifieerde beoordeling|
Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Ukje
4 maanden geleden
Beste klant, bedankt voor je feedback en jammer dat we niet aan je verwachtingen konden voldoen. Als je ons meer hierover kunt vertellen ontvangen we graag een mail van je. Dat helpt ons verder in het verbeteren van onze producten. De retourkosten vergoeden wij inderdaad niet, deze informatie kun je terug vinden op onze website. Groetjes Team Ukje
7 maanden geleden
Prima zag er goed uit zoals verwacht
 Geverifieerde beoordeling|
Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Ukje
7 maanden geleden
Bedankt voor je complimenten! ♥
7 maanden geleden
Vanwege het Corona-virus is onze bestelling er nog niet. Daar halen wij erg van. Hebben begrip dat dingen nu anders lopen. Ik zou naar een andere leverancier gaan overstappen. Nu ligt veel van je collectie stil! Jammer want ook in deze tijden kun je beter kijken wie dat wel op tijd kan leveren!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Ukje
7 maanden geleden
Beste Klant, Bedankt voor je bericht en jammer om te horen dat jullie niet tevreden zijn. Het product welke je besteld hebt is een pre-order. Het product is in productie en wordt halverwege april verwacht. Mocht je dit te lang vinden duren kun je altijd contact met ons opnemen via service@ukje.nl. Groeten Team Ukje
9 maanden geleden
Ik vind het belachelijk dat ik savonds iets bestel en het de volgende ochtend al geleverd word. Ik vraag er niet om dat mensen snachts mijn artikelen staan in te pakken. Vind ik echt te ver gaan. Waarom geen spoed optie waar je extra voor betaald wanneer je een artikel binnen 24u wilt ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Ukje
9 maanden geleden
Lieve Esther, bedankt voor je berichtje. Sorry dat we je verwachting niet konden waarmaken. Liefs, team ukje
1 jaar geleden
Ik had een hoes besteld uit de sale. Maar bleek een paar dagen later toch uitverkocht.
 Geverifieerde beoordeling|
Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Ukje
1 jaar geleden
Beste klant, excuses voor het ongemak. We vinden het ook niet leuk dat het product uitverkocht is en niet geleverd kan worden. Jammer dat u met de klantenservice niet tevreden was. We doen ons best om iedere klant tevreden te stellen. We wensen je alsnog een fijne dag
1 jaar geleden
Ik vond de kwaliteit van de hoes tegenvallen en naar verhouding erg duur.
 Geverifieerde beoordeling|
Ukje- Logo - Beoordelingen
Ukje- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Ukje
1 jaar geleden
Beste klant, bedankt voor je feedback. Als je ons meer hierover kunt vertellen ontvangen we graag een mail van je. Dat helpt ons verder in het verbeteren van onze producten. Jammer dat je niet tevreden bent met onze klantenservice. Ik zie dat we geen mailcontact met je hebben gehad. Zien we je mailtje over het hoofd? We wensen je alsnog een fijne dag.