UkjeBeoordelingen

Ukje - For a happy family

Bij Ukje bestel je je: Hoezen en voetenzakken voor je Stokke, Maxi-Cosi, Cybex, Römer, Bugaboo, BabyBjörn, Nuna, BeSafe, Joolz, Hauck en MamaRoo. Ukje garandeert: 1. Luxe hoezen en voetenzakken, fairmade in Europa. 2. Topkwaliteit (biologisch) katoen 3. Stijlvolle sets Ukje zet zich in voor een mooiere wereld. Zo recycled zij haar reststoffen tot vilt en gebruikt Ukje recyclebare verzendzakken. Ukje geeft 1% van de omzet aan onderwijs in ontwikkelingslanden. Heb je een vraag? We staan voor je klaar! Je kunt ons bellen op 0320.320.123 of mailen naar service@ukje.nl
Ukje B.V.
Apolloweg 2J
8239 DA Lelystad
Sifra Douma

Beoordelingen voor Ukje

4.66/5.00

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Ukje

Wel duur voor wat je ervoor krijgt. Ook vond ik het niet heel duidelijk hoe ik de zonnekap moest bevestigen. Verder is hij wel mooi.
Antwoord van Ukje
Bedankt voor je feedback. Je kunt instructiefilmpjes over onze producten op youtube vinden. Hier vind je de video over je zonnekapje: https://www.youtube.com/watch?v=Go1FdEP7JmE&t=64s ♥
Super mooie producten. Levering duurde lang en de oplossing voor het actieproduct wat ik niet in mijn winkelmandje kreeg wat matig.
Antwoord van Ukje
Bedankt voor je compliment en feedback. Als je nog hulp nodig hebt dan mag je uiteraard altijd een mailtje sturen naar service@ukje.nl. ♥
Helaas niet ontvangen waar ik op hoopte. De hoes was ongevoerd en ik vond het daardoor wel erg prijzig voor enkel een stuk stof. Ik heb ook geen duidelijk omschrijving op de website kunnen vinden, behalve dat het een Stokke hoes was. Mijn bevinding aangegeven, ik kon het product retourneren maar moest retourkosten a €4,50 zelf betalen. Ik zal hier niet gauw weer wat bestellen.
Antwoord van Ukje
Beste klant, jammer dat je niet tevreden bent. De Newborn Set hoezen zijn inderdaad hoezen die je over het Newborn Set heen trekt. We zullen kijken dat we dit nog duidelijker op de website vermelden. Bedankt voor je feedback! Groet team Ukje ♥
Product was beschadigd aangekomen. Na eigen reparatie weer bruikbaar. Korting van 10% was wat magertjes.
Jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen.