juvel-5.nl- Logo - Beoordelingen

juvel-5.nl

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden910 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 feb 2015
juvel-5.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
Ik gebruik huid, haar & figuur middel gebruiken. Daardoor heb ik bos haar en geen jeuk meer. Ook heb ik normaal trek met eten.

14 jan 2024
Slechte bezorging. Ik moet het nu op gaan halen bij een adres dat niet dichtbij mijn adres is. En eerst wachten tot het daar gearriveerd is. Ik zou een bericht krijgen als het daar afgeleverd is. Ik heb nog steeds geen bericht daarvan gehad. Het duurt dus nu wel erg lang!

Beoordelingen voor juvel-5.nl

AO
Andries O.
Waskemeer
3 mrt 2024
Een geweldig en gezond product Voor gezondheid en welzijn van het lichaam.
18 feb 2024
Kortingen verstrekken zo nu en dan voor vaste klanten zoals ik:)
3 feb 2024
Werkt goed
14 jan 2024
18 jan 2024
Onze excuses voor ongemakken met de levering van uw bestelling. Helaas hebben we geen controle over de pakketdienst zodra het ons bedrijf verlaat. Wanneer de chauffeur het pakket niet af kan leveren, wordt uw pakket naar de dichtstbijzijnde pakketshop gebracht. Helaas door vertraging bij de pakketdienst is dit momenteel niet te zeggen wanneer dit gebeurt. Daarom hebben reeds een vervangende bestelling naar u verzonden en zien wij dat deze reeds bij u is afgeleverd
JG

Het is tot nu toe altijd binnen 3 werkdagen binnen gekomen…dat is goed
PH
PMH H.
Spijkenisse

Ik denk dat ik het nog te kort…

Ik denk dat ik het nog tw kort gebruikt, pas 1 potje.
Je voelt de goede werking in je lichaam. Je hebt meer energie en kan daarom veel meer doen. Ook in se sportzaal merk ik het verschil. Ik heb het mijn vrienden aanbevolen en zij zijn er ook enthousiast erover
14 nov 2023
Ik voel nog geen verbetering ..
14 nov 2023
Normaal gesproken is het voldoende de aminozuren zo lang te gebruiken totdat het lichaam weer genoeg ter beschikking heeft. Deze periode verschilt per persoon en duurt in de regel 4 tot 8 weken. Zodra u de eerste effecten merkt, kunt u de dosering naar eigen inzicht verminderen.
PH
PMH H.
Spijkenisse
2 nov 2023
Weet niet gebruik het n 5 dagen
3 okt 2023
Om te beginnen:een goede en vlotte bezorging.De werking van het product bevalt goed.Mijn haar ziet er gezonder uit en minder last van haaruitval
AV
ad v.
BODEGRAVEN
2 okt 2023
Cholesterol van 7. Naar 3.5 Doet wat het beloofd buikje echt geslonken Zeer tevreden klant
30 sep 2023
Tot nu nooit een slechte ervaring gehad en ik bestel al jaren.
12 sep 2023
4 aug 2023
1 aug 2023
omdat het beloofde shiatsu nekmassageapparaat niet werd meegeleverd omdat het er niet meer was, kreeg ik een korting van 50 euro op toekomstige bestellingen
MV
Heb speciaal 5 potten besteld om de shiatsu massage te krijgen maar heb hem niet gehad ondanks ik al jaren klant ben. Diep teleurgesteld
15 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat u geen masseur heeft ontvangen. In onze actievoorwaarden staat vermeld dat deze aanbieding geldig is "zolang de voorraad strekt." Op het moment van uw bestelling was de masseur helaas niet meer beschikbaar in onze webshop. We betreuren het dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
29 jul 2023
Nog steeds geen verbetering.