juvel-5.nl- Logo - Beoordelingen

juvel-5.nl

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden910 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 feb 2015
juvel-5.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
Ik gebruik huid, haar & figuur middel gebruiken. Daardoor heb ik bos haar en geen jeuk meer. Ook heb ik normaal trek met eten.

14 jan 2024
Slechte bezorging. Ik moet het nu op gaan halen bij een adres dat niet dichtbij mijn adres is. En eerst wachten tot het daar gearriveerd is. Ik zou een bericht krijgen als het daar afgeleverd is. Ik heb nog steeds geen bericht daarvan gehad. Het duurt dus nu wel erg lang!

Beoordelingen voor juvel-5.nl

6 jul 2023
Persoonlijk had ik meer verwacht van deze Juvel-5 arginine, maar misschien heeft het wat tijd nodig.
PH
PMH H.
Spijkenisse
2 nov 2023
Weet niet gebruik het n 5 dagen
29 jul 2023
Nog steeds geen verbetering.