juvel-5.nl- Logo - Beoordelingen

juvel-5.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 23 feb. 2015
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
juvel-5.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij juvel-5.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 feb. 2015
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor juvel-5.nl

41 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 mrt. 2022
Vertrouwen in supplement.Info op webshop duidelijk. Correcte afhandeling. Verzending vanaf bestelling thuis t/n bezorging van pakketbezorgers snel en netjes. Top!

4 jul. 2022
Opnieuw gaat het mis bij GLG koerier. Die had het pakje bij iemand een aantal deuren verderop neergelegd en geen kaartje in de bus. Wel email dat het is geleverd, nou klant ga zelf maar zoeken

Beoordelingen voor juvel-5.nl

Ik kan het nog niet echt beoordelen ik slik de pillen pas 1 week
28 aug. 2022
Wijze van betalen vanuit België te beperkt aan mogelijkheden
1 nov. 2021
van g b.
Ik gebruik Juvel 5 S-balance nog maar enkele dagen dus kan ik nog geen beoordeling geven. Wel vind ik de capsules verschrikkelijk stinken en smaken. Misselijkmakend.
Antwoord van juvel-5.nl
2 nov. 2021
Over het algemeen is enige geurvorming in de verpakking niet ongewoon, doordat onze producten zwavelhoudende aminozuren bevatten. De werking van JUVEL-5 wordt daardoor op geen enkele wijze beïnvloed. In tegendeel: deze geur bewijst dat wij geen gebruik maken van kunstmatige aromastoffen. De verdraagzaamheid van onze capsules is nog verder verbeterd door geheel plantaardige cellulose-capsules te gebruiken. Deze zijn vrij van gelatine en smaakversterkers.
14 dec. 2021
Vrij lange levertijd - afgeleverd zonder aan te bellen en gewoon in brievenbus geplaatst