aldorr.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.395 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jun 2022
aldorr.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer vlotte levering, was binnen de twee dagen geleverd. De ladder is een professional en ziet er kwalitatief uit. Ik zal hier waarschijnlijk vele jaren plezier aan hebben.

Prima vouwladder gekocht en aanvullend met muur afstand houder en laddermat. Na levering kreeg ik een email van aldorr met aanbieding (korting) op de laddermat en vouwladder, das wel zuur omdat ik die al meteen besteld had. Gevraagd of alsnog nog korting kon krijgen. Maar nooit reactie op gekregen, vond ik niet zo klantvriendelijk.

Beoordelingen voor aldorr.nl

Snelle levering telescoopladder

Snelle service
13 sep 2023

Goedkoper dan nieuw maar wel bijna goed.

Ik vond het fijn dat deze trap goedkoper geleverd kon worden met een aantal kleine beschadigingen. Wat alleen wel jammer is dat de trap niet helemaal compleet is. T.b.v. de montage van de ondersteuningsbalk ontbrak een bout en moer. Verder was de meegeleverde reclame pen in duizenden stukjes verbrijzeld omdat het los in de doos zat.
15 sep 2023

Mooi degelijk gebouwd, softclose echt meerwaarde.

Mooi degelijk gebouwd, hoewel de hoogte wel wat op stabiliteit inlevert. De softclose automatisch inschuiven is echt WOUW. Gaat heel rustig dicht trede voor trede zonder telkens zelf iets te moeten doen, vergt dus wel even geduld. Maar wel zo veilig! Beter als dat je vingers ertussen komen! Blij met de aankoop.

Klein probleem, prima opgelost

Je besteld een nieuwe trap maar krijgt vervolgens een gebruikte, mails gestuurd mer fotos maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen - edit Inmiddels telefonisch gecontacteerd en een nette passende oplossing aangeboden gekregen. Bedankt Willem!
17 mei 2023
Snel bezorgd. Prima ladder, zeer compact op te bergen. Enig minpuntje was dat de boutjes om de steunbalk vast te zetten los in de doos zaten. Als er ook maar een kleine beschadiging aan de doos had gezeten waren die er wellicht uitgevallen.
14 sep 2023
Prima uitschuifbare trap, snel geleverd. Beter kan de pakketdienst: ze wilden de trap gewoon voor de voordeur zetten zonder dat er iemand thuis was.

Ladder van grote hoogte

Het is heel simpel, een ladder bestellen en deze binnen no time ontvangen. Blijkt het nog een fantastische ladder te zijn ook.
TG
Tom G.
Almere
17 okt 2023
Goed en degelijk product en snel verstuurd. Ladder in prima staat ontvangen. (De doos kwam een beetje verfomfaaid aan.)
Ik heb een tweede kans gekocht. Had graag geweten waarom hij geretourneerd was. Dan kan je daar je keuze op bepalen!
25 okt 2023
Zeer degelijk matriaal. Betrouwbaar. En zeer snel geleverd. Makkelijk op te bergen en ook Makkelijk mee te nemen.
13 sep 2023
De ladder is precies wat ik zocht en handig met schilderen en snoeien op hoogte.
17 okt 2023
Snelle levering van een goede kwaliteit Stevige ladder die goed te bedienen is
Super service, snel besteld en geleverd. Product voldoet aan beschrijving..
13 sep 2023
Product voldoet aan beschrijving en verwachting en een zeer snelle levering
17 mei 2023

Snel en keurig afgeleverd.

Product keurig verpakt en op tijd geleverd, voldoet aan de verwachtingen.