aldorr.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.395 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jun 2022
aldorr.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer vlotte levering, was binnen de twee dagen geleverd. De ladder is een professional en ziet er kwalitatief uit. Ik zal hier waarschijnlijk vele jaren plezier aan hebben.

Prima vouwladder gekocht en aanvullend met muur afstand houder en laddermat. Na levering kreeg ik een email van aldorr met aanbieding (korting) op de laddermat en vouwladder, das wel zuur omdat ik die al meteen besteld had. Gevraagd of alsnog nog korting kon krijgen. Maar nooit reactie op gekregen, vond ik niet zo klantvriendelijk.

Beoordelingen voor aldorr.nl

Prima product alleen klantenservice viel tegen

21 aug 2023

Stay Away from this Company product…

Stay Away from this company product came damaged they offered us 10% discount instead of return 4months later still no discount emails being ignored. Worst customer service ever.
14 sep 2023
De trap is wat aan de aan de kant en de klip vergrendeling is niet ideaal in drukken aan de zijkant is beter
20 aug 2023
Klantenservice niet bereikbaar. Alleen via de email. Ladder besteld eb betaald alleen nooit aangekomen.
17 okt 2023
Het is erg fragiel maar daar is de prijs ook naar
17 okt 2023